Erkek arkadaşım var. Gergin olduğu zaman bana çok öfkeleniyor. Gerginliğin sebebi ben olmasamda beni çok etkiliyor. Ne yapabilirim?

Geçen dün gece mesaj atmıştım bana okuyacam demişti. Gece çalışan birisi. Sonra gece uyandım saat 4-5 gibi online gördüm. Yazdım o kadar zaman geçti okumuşsundur cevapta yazsaydın dedim. Şimdi online durumdasın dedim. Gerginim diyerek bana patladı. En sonunda iyi uykular yazdı. Ben bu kadar üşüdüğümü hissetmemiştim. Ne yapabilirim?

Erkek arkadaşım var. Gergin olduğu zaman bana çok öfkeleniyor. Gerginliğin sebebi ben olmasamda beni çok etkiliyor. Ne yapabilirim?
Cevapla