Kadınlar açık giyinerek erkeklere kur mu yapıyorlar?

Kadınların giyim tarzı neden sadece erkeklerin ilgisini çekecek türden oluyor yani göz zevkiyle uyumsuz şıklıkla alakasız sadece beynin başka taraflarına hitap ediyor bu kur yapmak gibi değil mi karşı cinse, mini eteği dekoltesi filan? Sadece açık bırakıyorlar bir taraflarını güzel giyindim diyip dolaşıyorlar giyinmek dedim pardon 👀 kısaca bu bana kur yapmak gibi geliyor. Neden böyle bir algı var hani erkek şık olmak için takım elbise tamamen her yeri kapalı bol giyimde bile şık olabiliyorken, kadınlar her yerini açmak zorunda gibiler?

Kadınlar açık giyinerek erkeklere kur mu yapıyorlar?
Cevapla