*Erkeklerin tayt giymesi :)
*Erkeklerin tayt gibi dar pantolonlar giymesi
*Erkeklerin Köseli topuklu ayakkabı giymesi
* Erkeklerin Bağrı açık gömlek giymesi
Elbette, hiçbir zaman sevgilimin kıyafetlerine karışmadım. Bana göre her bireyin giyim tarzı ve tercihleri kişisel bir özgürlüktür ve bu konuda karar vermek tamamen onların hakkıdır. Ayrıca, bir ilişkide saygı ve güven önemli unsurlardandır ve partnerimin özgürlüğüne müdahale etmek, bu değerlere aykırı düşmek olurdu.
Ben sevgilimin kıyafetine karışmam bu doğru değil çünkü, insan sevdiği kişiyi kısıtlamaz, Sevgilinizin kişisel alanına saygı göstermek önemlidir ve kıyafet seçimleri de kişisel bir tercih meselesidir. Herkesin kendine özgü bir tarzı vardır ve sevgilinizin de kendine özgü bir tarzı olabilir. Onun kıyafetlerine karışmak, kişiliğine ve tercihlerine müdahale etmek anlamına gelebilir ve ilişkinize zarar verebilir.
Tabii ki, sevgilinizin kıyafetleri hakkında fikirlerinizi paylaşabilirsiniz, ama onu zorlamak veya eleştirmek yerine, nazikçe ve olumlu bir şekilde yaklaşmanız daha uygun olacaktır. Ayrıca, sevgilinizin sizin de kıyafetlerinize karışmasını istemiyorsanız, onun kıyafetlerine karışmaktan kaçınmanız doğru olacaktır.
Düşüncene katılmıyorum. Sevgilim benim sevgilimse benim olarak kalmalı. Başka bir insanın gözü beline sırtına göğsüne bacaklarına değmemeli. Vücudu bana özel olmalı. Bu özel alanını benle paylaşmalı herkesle değil. Kendine değer veren kişi de bunu yapmalı zaten.
Cevap
7Cevap
Genelde karışmam ama dışarı çıkarken kıyafetinin altına giydiği ayakkabısına karışmıştım.
Saydiklarini erkekler giymiyorki
Begenmedigim olursa söylerim
sevgilim olsaydı karışmazdım
Sevgilimse ne giyeceğini bilir
mini hariç diğerlerinde bi sorun göremiyorum
Karışan güven sorunu yaşıyor demektir.
İnsan değil mi o ne giyeceğini bilmiyor mu
Sevgilim yok
Olmadıki...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?