Erkek kusursuzsa niye sıradan bir kızla çıkmak istesin ki?

Herkes yok işte uzun boylu, eğitimli, zengin ne bileyim yakışıklı, mavi tikli erkek arıyor da böyle donanımlı bir erkek neden sıradan bir kadınla çıksın ki? Kaldı ki ben aşka da inanmıyorum ama bu vasıflara sahip biri neden kendini köleleştirsin? Bende bunu anlamıyorum. Ama öte yandan çok güzel kadınlar, vasat erkeklerle beraber oluyor bunu anlamak da olanaksız. Yani gerçi anlamaya çalışmak da saçma, her şeyin mantığı mı olacak😅

Erkek kusursuzsa niye sıradan bir kızla çıkmak istesin ki?
Cevapla