Hmm ne kadar hoşuna gitmiştir bi kız geliyo ve ona kendiliğinden ilkini yasatiyo ve hatta nasıl yapacağını öğretiyo çok hoş. O heyecanlı hali hoşuna gidiyordu demi sana deli oluşu napacagini bilmeyişi ama deli gibi yapmak istemesi
Kendimden büyük biriyle çıkmıştım bir ara. Ben 17ydim o 25. Ben hayatımda heyecan istiyordum. O düzenli bir ilişki. Çok kez ona kaçarsam peşimden gelip laf anlatmaya calsma dedim. O ise en ufak sorunda kendini bana uzun uzun açıklamaya çalışıyordu. İlişkimiz de o yüzden bitti.
Daha reşit bile değildim. O da asla öyle konular açmaya çalışan biri değildi. Beni sevdiğini tüm kalbimle hissettiğim için sevgili olmuştum. Adıma şiirler yazması hoşuma gidiyordu. Ama işte benim hatalarıma verdiği tepkiler yüzünden bitti ilişkimiz. Sonrasında peşimden de çok koştu ama içimde tamamen bitmişti.
Valla yürümek için sormadım ya insanları tanıyorum anlamaya çalışıyorum o kadar yaptıysan yaptın bu seni kötü biri yapmaz erkeginki nefiste kadininki ne
Hayatıma giren pek çok insan hakkımda hiçbir şey bilmeden direkt olarak geçmişimin onları ilgilendirmediğini, bir şeyler yaşamışsam kendimi kötü hissetmemem gerektiğini söylediler. Geçmişim onları ilgilendirmiyor ve bunun farkındalar
Anladım sende normal olarak yaşadım ve bu sorun değil diyosun haklısın ya aslında eskiden bizi çok farklı yetiştirdiler ne deyim. Sen hep hayatına giren insanlarla mı yaşadın peki. Hiç one night olmadı mı şöyle aklını alan bi adam 😊
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Normal. Bende kendimden genc erkeklere ilgi duyuyorum.
@redmondbaba hayir
Ama erkek geç olgunlaşır senden küçük olunca çocuk gibi hissetmiyor musun?
Sevgililerin hep senden küçük mü oluyor yani
Evet nisanlim 9 yas kucuk bir ay sonra evleniyoruz
Hadi canım şaka mı ya ailen nasıl izin verdi buna ve sen kaç yaşındasın o kaç?
Ailem benim kararlarima karismaz ben 93um o 2002 dogumlu
Anladım peki evliliği taşıyabilir mi sence olgunluk açısından
Evet bi sorun yok bence
Mutluluklar dilerim o zman. Hem genç olunca yorulmaz da kolay kolay seni hınzır seni 😅
Hiç bakir bi sevgilin oldu mu ona cinselliği öğrettiğin falan değişik bi kafa yaşamak isterdim aslında
Oldu
Hmm ne kadar hoşuna gitmiştir bi kız geliyo ve ona kendiliğinden ilkini yasatiyo ve hatta nasıl yapacağını öğretiyo çok hoş. O heyecanlı hali hoşuna gidiyordu demi sana deli oluşu napacagini bilmeyişi ama deli gibi yapmak istemesi
Çocuk kaç yaşındaydı?
Benim de sevgilim benden küçük. Olabilir bence ya
Kaç yaş küçük
2 yaş küçük benden
O bişey değil ya fark az. Ben 10 yaş falan küçük seviyorum hatta bazen 19 yaşında bi kız görüyorum keşke diyorum yaşıt olsaydık
Kendimden büyük biriyle çıkmıştım bir ara. Ben 17ydim o 25. Ben hayatımda heyecan istiyordum. O düzenli bir ilişki. Çok kez ona kaçarsam peşimden gelip laf anlatmaya calsma dedim. O ise en ufak sorunda kendini bana uzun uzun açıklamaya çalışıyordu. İlişkimiz de o yüzden bitti.
Hmm olgun biriyle biseyler yaşamak mı istemistin o aralar cinsellik gibi
Daha reşit bile değildim. O da asla öyle konular açmaya çalışan biri değildi. Beni sevdiğini tüm kalbimle hissettiğim için sevgili olmuştum. Adıma şiirler yazması hoşuma gidiyordu. Ama işte benim hatalarıma verdiği tepkiler yüzünden bitti ilişkimiz. Sonrasında peşimden de çok koştu ama içimde tamamen bitmişti.
Sen ondan önce bişey yaşadın mı
Yoksa sana olan o sevgisi yüzünden ilk olmasini mı istedin
Ona karşi hiç cinsel bir dürtü hissetmedim.
Anladım sevgisi hoşuna gitmişti. Peki ondan önce bişey yaşamış mıydın?
Bildirim gelmiyo geç görüyorum kusura bakma
Daha öncesinde tabiki sevgililerim oldu. Ama 17 yaşındaki minik bir kız çocuğu olduğumu varsayarsak abartı şeyler tabiki de yaşamamıştım.
Valla artık 15 yaşında yasadiklari için abartı gelmiyo be
Şimdi sırf zevk için grup bile yapıyorlar gençlik hızlı sende heyecan falan deyince hızlısın sandım. Yadirgamiyirum herkesin kendi hayatı olabilir de
Valla yürümek için sormadım ya insanları tanıyorum anlamaya çalışıyorum o kadar yaptıysan yaptın bu seni kötü biri yapmaz erkeginki nefiste kadininki ne
O 17 yaştı işte. şu an 19um. Bunun normal olduğunu biliyorum. O zamanki ben ile şu zamandaki ben çok farklı kişiler
İllaki neler yaşanıyor 2 yilda bile. Peki evlilik ister misin ilerde
şu an hala eğlence istiyosundur normal daha çok gençsin 😊
Ciddi ilişki peşindeyim aslında.
Allah Allah 2 yılda bu kadar değiştin mi
Hep sevilmek istiyordum zaten. Pek bir şey değişmedi.
Hmm hayırlısı olsun o zaman. E madem böylesin keşke kocana saklasaydin biseyleri onunla yaşardın
Gerçi artık çokta önemi yok eskisi gibi kimse takmıyor bunu demi
Yav keşke tkp etseydik daha iyi olurmuş valla uyku tutmadı konusmak iyi geliyo
Hayatıma giren pek çok insan hakkımda hiçbir şey bilmeden direkt olarak geçmişimin onları ilgilendirmediğini, bir şeyler yaşamışsam kendimi kötü hissetmemem gerektiğini söylediler. Geçmişim onları ilgilendirmiyor ve bunun farkındalar
Anladım sende normal olarak yaşadım ve bu sorun değil diyosun haklısın ya aslında eskiden bizi çok farklı yetiştirdiler ne deyim. Sen hep hayatına giren insanlarla mı yaşadın peki. Hiç one night olmadı mı şöyle aklını alan bi adam 😊
Valla ben yaşadım ilerisi olmayacaksa ama çok begendiysem oluyo. Tabi aşık olduğun insanla bambaşka oluyo onun yeri ayrı
Sıkıldın mı bişey söyle lütfen uyanık bi sen varsın ve sohbetinde güzeldi
Uyumuştum ya 😂
ne uyudun maşallah kanka ya
felç geçirdim burada 😅
kız sen uyandığına emin misin 😁
eminim eminim LDKFLASDF
bana pek öyle gelmedi de neyse orada mısın?
buradayım
biz hep böylemi konuşcaz kanka ldldlld
orada mısın 😊
Küçük derken.. Ne kadar küçük?
10 yaş 11 yaş küçük
Olgin kadınlarda gençleri seviyor
Benimde ilgimi cekiyor minyon genc kizlar
Aynı ben kanka 😅😅
Çıtır çıtır :)
haklı isyan