İnternetten tanıştığım birine kapıldım resmen. Ne işe ne hayatıma odaklanamıyorum ne yapmam lazım benim?

Resmen psikolojim bozuldu. Adam o kadar entelektüel ki normalde tipine dönüp bakmam. 500 km uzaktan aklımı başımdan aldı. 1 ay konuştuk. Farkındayım onun ilgisi benimki kadar değil. Baktım benim zaafımı kullanacak bir de tatile gitti Amsterdam’a o fırsatı bulup engelledim. 3 gündür ne aklımdan çıkıyor, ne uyuyabiliyorum, uyusam bilincim açık, kabus görüyorum. İşe gidiyorum mutsuzum, eve geliyorum mutsuz, ne yapsam keyif alamıyorum. Resmen kapıldım. Depresyona girdim. Antidepresan kullanmayı dahi düşünüyorum. Bu nedir böyle ya.

İnternetten tanıştığım birine kapıldım resmen. Ne işe ne hayatıma odaklanamıyorum ne yapmam lazım benim?
Cevapla