İnsanlara karşı duygusal bağ kurabilmek için ne yapmalıyım?

Herkese selamlar,
Konuyu kısaca özetlemek istiyorum.
Ne romantik ilişki olarak ne de arkadaşça insanları çok fazla içselleştiremiyor ve bağ kuramıyorum.
Dolayısıyla benimle arkadaş olmak isteyen insanları bile bir süre sonra ister istemez göz ardı etmek zorunda kalıyorum.
Benzer durum yaşayan var mıdır? Çözümü nedir?
İnsanlara karşı duygusal bağ kurabilmek için ne yapmalıyım?
Cevapla