Erkeğin her şeyi kendi ödemek istemesine normal mi? Nasıl tepki verirsiniz?

Ben öğrenciyim onun işi var maddi durumu iyi ama her şeyimi onun ödemesi de kötü hissettiriyor yanına giderken otobüs biletimi bile düşünüyo bu durum kendimi güçsüz hissetmeme neden oluyor siz bu duruma nasıl bakıyorsunuz ya da siz olsunuz nasıl karşılardınız?
Erkeğin her şeyi kendi ödemek istemesine normal mi? Nasıl tepki verirsiniz?
Cevapla