Erkek arkadaşımın aldığı hediye yüzünden ayrılamıyorum. Ne yapacağım?

Merhaba doğum günümden 2 hafta önce yaklaşık çıkmaya başlamıştık şimdi neredeyse 1 ay oldu. Bana maddi olarak az para diyemeyeceğim bir hediye aldı ve bundan dolayı ayrılmaya utanıyorum geri verebileceğim bir şey de değil ki zaten versemde kabul etmez. Uyumlu olmadığımı ve onu eskisi gibi sevemediğimi fark ettim ayrılmak istiyorum fakat biraz çekiniyorum ne yapmalıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
ayrıldım arkadaşlar kimseyi oynatmaya hakkım yok zaten bitti
Erkek arkadaşımın aldığı hediye yüzünden ayrılamıyorum. Ne yapacağım?
Cevapla