Erkek kardeşim hep evde yatıyor, üzülüyorum, sizce kardeşim adına yapabileceğim bir şey var mı?

annem çok korumacı aman oğluma bir şey deme , kendini aşağı atar diyor. önceden böyle bir şey deyince yok yapmaz diyordum artık diyemiyorum. ben öğretmenlik okuyorum. kardeşimde mühendislik okuyor ama derslerden hep kalmış, ders çalışmıyor. babam vefat etti. annem oğlum benim tek dayanağım diyor. ben arada yıpranıyorum üzülüyorum gencecik adam yatıyor, ama sesimi çıkaramıyorum eğer gerçekten atlama olayı yaparsa annem beni de peşinden atar. . arkadaşlar bu yolun sonu nedir, karşına al konuş diyenler konuştum okumak istemiyorum bime girmek istiyorum dedi bende oğlum karın çocuğun ne yiyecek ne içececek evi nasıl geçindircen diyorum, evlenmeyecem diyor, meslek sahibi olmak varken. sonra madem tamam çalış bari dedim. annemde benim oğlum okuyacak , kafasını doldurma yavaş yavaş okusun isterse 10 yıl sürsün diyor. arkadaşlar sizce benim yapabileceğim bir şey var mı?

Erkek kardeşim hep evde yatıyor, üzülüyorum, sizce kardeşim adına yapabileceğim bir şey var mı?
Cevapla