
Gelir
Gider
Karakter
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Karakteri tabi ki de. gelir önemli tabi ki ama gelir olması sevginin olduğunu göstermez. bu yüzden de ben tabi ki önce karaktere bakarım. gideri zaten önemli değil ben güzelliği için fiziği için evlenmem ayda aşık olmam bu tür şeylerden de etkilenmem çünkü sırf dışı güzel diye sevmek aslında içi boşsun demektir. ama günümüzde herkes önce gidere sonra gelire bakıyor işin kötüsü karaktere bakan yok. yani sona bile bırakmıyorlar karakteri o yüzden de hep kötüler seviliyor ya da aldatanlar el üstünde tutuluyor gerçek sevginin değerini bilen kişiler olmadığı için de bugün çoğu insan aşka inancını yitiriyor.
Teşekkürler.
Önce tipine bakıyorum, beğendiğim birini hemen göz hapsine alıyorum yani gözlemliyorum ve duruş , tavır , karakterini analiz ediyorum. Beğenirsem pençe atıp avımı yakalıyorum ya da yem atıp kendime çekiyorum 😄 işin maddiyat kısmı zerre umrumda değil. Düzenli çalışıyor olması kafi benim için
Güzel cevabınız için teşekkür ediyorum. 🌸
Cevap
26Cevap
Hepsine bir bütün olarak bakıyorum.. Birisi olmadan diğeri eksik kalıyor..
Cevap için teşekkür ederim. ☕
Gelir/maaş her türlü olur Allah nasib ederse. Gider/dış görünüş olarak benim için hiç önemli değil sadece sporu seven biri olsun yeterli karakter olarak da aldatmak bile aklından geçmeyecek biri olsun
Bu yasa göre değişir. 18 yaşında bakacağın şey tip ama 25 inden sonra ilk şey paradır. Gene konuşuyorum ama bi zaman sonra erkek olsun kadın olsun yaşlılık belirtileri başlayınca yeniler insana hep cezbediyor. O yüzden herseyin hayırlısını Allah versin
Geliri aşırı fazla bile olsa leş bir karakterle hepsi gözümde silinir. En önemlisi karakter. Sonra diğer şıklar..
🌹
Aylık 100 bin tl kazansa hatta 1 milyon tl kazansa ve leş bir karakteri olsa hayır diyebilir misin? Bence hicbir kız hayır diyemez
@Yamahamotocross derim ve daha önce dedim. Ömür boyu canım birini çekemem.
Aynen demişsindir kesin
@Yamahamotocross parasıyla kadın tavlamaya çalışan s*lak çok fazla. Kadınları bunun için yerin dibine sokmak yerine hemcinslerinize akıl verebilirsiniz🙂
Parasıyla kadın tavlamaya çalışanlar değil paraya düşen kadınlar xsalak asıl
@Yamahamotocross ikisi de canım sen sadece kadınları görüyorsan yaran vardir🌺
Yok genelde yaranız sizde var malum kötü adamlar sizi aldatıyor
@Yamahamotocross 😅😅
Profilime dalıp eski sorularımı soruyorsun yapma. Bu kadarı tesadüf olamaz. Hadi soruyla da alakalı cevap vereyim hepsine bakıyorum
Sadece sizin değil. Üzerinden 3 ay ile 1-2 sene geçmiş ilgi cekici bulduğum eski soruları bazen aynen bazen biraz değiştirerek bazen de ankete çevirerek soruyorum. 9-10 aylık bir iki sorunuz daha var gözüme kestirdiğim. Çok eski oldukça bir sakinca görmüyorum. Ancak "yapma" demenize saygım var. O yaklaşık 9-10 aylık bir iki sorunuzu sormam.
Çok güzel sorularınız var maaşallah. 👍
Karakteri ve görünüşü. İlla manken gibi olacak da demiyorum beyaz ten siyah saçlı baby face severim 😂
Agsgsgsg : )
Baby face derken sakalsız mı olmayı kast ediyorsun genelde sakalsız insanlara direk baby face derler ama bu yanlış ben sakal bıraktığımda dahi baby faceyim Aytaç şaşmaz gibi mesala sakalı var ama bebek yüzlü
Geliri tabiki çünkü kendine yetebilmesi önemli benim için.
Kendine ve sana 🤣🤣🤣
Ben kendi kendime yetebiliyorum çok şükür oda öyle olursa bir sorun yaşamayız.
Harika olur.
Sizi tanımam. Öylesine dedim. Kusura bakmayın.
Cevap için teşekkür ederim bu arada.
Rica ederim.
Geliri de gideri de çok iyi olsa da karakteri hoşuma gitmedimi hepsi çöp.
Teşekkür ederim 🌹☕
Giderine bakmak lazım. Maaşın çoğu kredi kartı borcuna gidiyorsa sıkıntı 😅
Hahah : )
1-Dış görünüşü
2-Karakteri
3-Geliri
4-Gideri
Teşekkürler : )
İlk bakılan tip olur. Göze hitap etmeli karşı cins.
Cevap için teşekkürler. 💐💐
Ben karakter dedim ama aslında hepsi
Tabii karakter olmadan diğerlerinin bir önemi de yok
Teşekkürler. : )
Rica ederim
Gelirininde giderininde karakteri olmadiktan sonra hicbir önemi yok
Cevap için teşekkürler 🏵️🌺💐🌺
Uzun uzun cümle kurmuş kızlar olabilir, okumadım. Hemen hepsi karakter der fakat düzgün karakterli fakir biri yedekte bekler.. Şimdi yorumları okumaya başlıyorum 😄
Bu saatten sonra içgüveysi olmam :D Karakter her zaman öncelikli. Geliri, gideri onu bağlasın.
Bence görünuşü ilk dikkat çeker sonra bunlar karkter zaten hemen belli olmuyor ki
Teşekkürler.
Karakteri oturmuş kendine güvenen için maddiyat her zaman ikinci planda kalır?
Gideri. Güzel olmayan kadınlardan etkilenmiyorum güzel olmak zorunda
ilk baktığında geliri ve karakteri anlamazsın insan üstü güçlerin yoksa mantıklı sorular lütfen
Gideri yani fiziği. Tanımadığın bir insanın kimse ne cebini ne karekterine bilir. Şimdi karekter diyip yalan makinesini yormuyalim😅
Şimdi herkes karakter diyecek ama ben ısınamadığım birinin karekterini de merak etmem açıkçası 👍
Teşekkür ederim. ☕☕
Karakterine bakarım sonra güzelliğine bakarım makyaj kullanmamasınq da dikkat ederim
Ne geliri ne gideri karakteri oturmuş olursa benim için hiçbir şeyin önemi yoktur karakteri düzgün olsun yeter
Hayret karakteri düzgün erkek seven kız var mıydı ya🙄😬
Ben severim
Valla mı vay be
Karşı cinse bakmıyoruz 😂
Ne gibi : )
Tabi karakteri ilk oncelik
Cevabınız için teşekkür ediyorum. : )
Ben karaktere bakarım.. dürüst mü.. iyi niyetli mi... bakarım yani.. birde karşı cins dolandırıcı da olabilir?
Aslında hepsi ama karakter daha önemli
Katılıyorum.
Fizikten sonra karakteri tbik
Cevap için teşekkürler.
: (
Karakter tabisi
Teşekkür ederim.
Güçlü erkeklere zaafım var
Güçlü erkek derken maddi anlamda güçlü mü
Güç?
Tipi ve düşünce yapısı
Gideri
Geliri de
Karakteri de umurumda değil
karaktere zekayı da eklerseniz
Karakter önemli gelirde önemli
Önce karakter
Yedek hesap mı bu? : )
Evet😄😄
Diğer hesabım donduruldu😑
Sorayım mı?
Nasıl soracaksınız ki
Sana ya. Hangi üyelikti diye. : )
BubiiBubii hesabım
Arada görüyordum. 24 ila 48 saat arası sürer.
48 saat doldu da daha bakmadım dün bakmıştım aynıydı
Bi bak bakalım. Gelince yaz. Merak ettim.
Tamamdır hesabım açılmış
Hayırlısı bakalım. Mutlu oldun mu?
: )
Eh bi gıdım sevindim😊
Soru ve cevaplarda daha sık karşılaşmak için karşılıklı takipleşmek istiyorum. Mümkünse sevinirim. Teşekkürler 💐 mümkün değilse saygım sonsuz.
Olur sıkıntı yok😊
Attım.
Karakter
Teşekkürler.
Karakteri
Teşekkürler 🌺🌺🌺
Karakteri
Teşekkür ederim. 🌷🌷🌷
Rica ederim
karakter
Teşekkür ederim.
Karakter kesinlikle.
Cevap için teşekkürler 🏵️🌼💐🌼💐🌸💐🌹
Karakter
Teşekkürler 💐💐🌹💐
Karakteri.
Teşekkürler.
Karakter ve edep.
Teşekkürler 💐💐🌹💐
Suratına bakarım
Cevap için teşekkürler 🌻🌻🌻🌼🌼
asil birimi ona bakarım geliri beni ırgalamaz
Tipine bakarım sonra parası
Cevap için teşekkürler 🌸🏵️🌺
Gelir diyenler mutlu
🌹🌹🌹💐🌹🌹
hiçbişeyi
Güzeliği
Hepsi
Gözleri ve karakteri
Karakter
Karakter
Acik ara farkla net cevap. Karakter..!
Karekteri olmalı
Karakter
Geliri
Üçüde jdksksk
boyu
Herşeyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?