- Aşk İlişkileri konusunda 902 cevap paylaştı.
+1 yılKarşımda kız kulesi.
Omuzlarımda yük.
Allahım neler yarattın.
Sevgisi nede büyük :)
Şaka şaka ben hiç romantik değilim. Ruhum ormantik:)
13 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣 bencede değilsin sıkıntı yok hallederiz 😂
- +1 yıl
Bilen biliyor iki gözümün çiçeği :)
- +1 yıl
Kimbiliyor bakıyıim 😂
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Birlikte gidersek ben seni seyretmekten kız kulesini es geçerim. Sen varken yanımda tüm kızların kulesi olsa bile seni tercih ederim. Ellerin ellerimde gözlerin gözlerimde afroditte kimmiş derim.🌹⚘
00 Yorumla
+1 yılsen diyeyim bari terlik gelmeden 😂😂😂
154 Yorumla- +1 yıl
Seni kollarıma alırdım da 😂 kollarıma sığmazsın bee zalımm 😂
- +1 yıl
Ertuğrul ben şimdi yorumları okuyorum herkes millet sevdiğim kadınla vss yazmış 😂 oysaki ben bu kız kulesine hep ablamlarla gidip izlemişimdir hiç birisinin kollarında izlemek nasip olmadı 🤣 yorumları okuyunca duygulandım lann kıyamam bana 🤣 zalimsin hayat 😂
- +1 yıl
😂😂😂sığdığı kadar artik😂😂
- +1 yıl
Şöyle bir hayel ettim de nasıl olurdu diye 😂 bii gülmem geldi alırım seni kollarıma seninle Titanic filminin yerlisini çekeriz 😂😂 sen önde durursun ben arkanda 😂 kollarını açarım senin kız kulesine doğru 😂 manzaraya karşı kaybolur gideriz 😂ahhh ulan ahhhh seni bir elime geçirsem varyaa 😂😂
- +1 yıl
Yaa sabah sabah benide güldürdün hee 😂
- +1 yıl
😂😂😂 ben gözlerimi kapattım bile 😂
- +1 yıl
isim bu insanları iyi etmek unutmayalım o güzel yüzün hep gülsün 😂
- +1 yıl
Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏
- +1 yıl
sende sağol güzellik🙏
- +1 yıl
Tabi tabi gözlerini kapat 😂 ben arkandayım korkma 😂
- +1 yıl
😂😂😂
- +1 yıl
Ertuğrul ben gelirken yanimda taburede getireyim 😂 çünkü boyum yetmez seni arkadan kavrayamam 😂
- +1 yıl
ben sararım arkadan merak etme daha iyi seyredersin on tarafta 😂😂
- +1 yıl
Yok öyle olmaz sen benim önümde dur 😂 Ertuğrul gelirken sende yanında beyaz doktor önlüğünü getir 😂 beyaz önlüğünü de giyersin üstüne geçersin önüme 😂 bende beyaz gömlekle siyah etek ve gözlüğümü takarım 😂 geçerim arkana tabureye çıkıp arkadan seni bir kavradım mı mı offf 😂 değil kız kulesi galata kulesini bile izlersin 😂😂
- +1 yıl
tamam anlaştık 😂😂
- +1 yıl
Dur kıpraşma Jack 😂😂
- +1 yıl
gıdıklama sende alla alla 😂😂😂
- +1 yıl
Dur leynnn 😂 az irahat dur dellendin mi ,😂😂
- +1 yıl
İkimizde denizi boylıycaz şimdi 😂
- +1 yıl
o ellerin rahat durmazsa boyluyacaz az kaldi😂😂😂
- +1 yıl
Ertuğrul böyle konuşup kafamı bozma arkadan ittiririmmmmm seni 🤣🤣
- +1 yıl
vay uyuza bakk😂😂😂
- +1 yıl
Ooo şimdi de uyuz olduk 🤣 önüme geçerken hiç öyle demiyordun ama 🤣🤣
- +1 yıl
işin içinde tepiklemek yoktu ama 😂😂
- +1 yıl
Jack Ben sana seni tepikliycem demedim ki seni arkadan ittiricemmmm dedim 😂 ikisi aynı seymi sence hııı 😂 geç bakayım sen şöyle önüme doğru 😂
- +1 yıl
varya şu yorumuna titrettin beni titrettin zalımmmm 😂😂
- +1 yıl
geçtim önüne titre zalimin kızı 😂😂😂
- +1 yıl
Yaa ertuğrul yemin ederim beni bugün öldürdün gülmekten hee😂 gözümden yaş geldi gülüyorum diye 😂 sen beni güldürdün Allah'ta beni güldürsün 😂 hep ben gülüyümm sen çekil kenara şöyle
- +1 yıl
gül gül 😂😂
- +1 yıl
Ben arkanda titrerken kendimi hayel ettim de şöyle 😂 bende titrerken sende önümde sessizce durarsın korkuluk gibi 😂 sakın sesini cikartiyim deme 😂 korkma güvenli ellerdesin 😂
- +1 yıl
Bak aklıma ne geldi " polyannaya bir gün ormanda tecavüz etmişler ohhh miss gibi dağ havası aldık demiş 🤣😂
- +1 yıl
Sende dersin " ohhh miss gibi deniz havası aldık 💦💦💦 diye 😂😂😂
- +1 yıl
tecavüz edecek olan sensen deriz 😂😂😂😂
- +1 yıl
Ne dersin 😂🤣
- +1 yıl
Benim tabii layn 😂 yoksa başkaları da mı var 😂 sana sadece ben edebilirim benim olacaksın 😂 seni kimseye yar etmem 😂
- +1 yıl
😂😂😂 verme kimselere
- +1 yıl
Ben seni kimselere vermem de biraz hor kullanırım 😂 çünkü uzun zamandır hiç kullanmadığım için nasıl kullanıldığını unutmuş olabilirim 😂😂
- +1 yıl
Sen tek parça gelir sekiz parça gidersin artık 😂😂
- +1 yıl
Ertuğrul şimdi noldu biliyormusun bir bayan soru sormuş o soruda 4 kişi beni etiketlemis sorunun reklam yüzü gibi olmuşum 😂😂 sürekli o soruya. Gidiyorum bildirim geliyor 3 erkek bir genç bayan etiketlemisler
- +1 yıl
sensiz olmaz demişler😂😂
- +1 yıl
Ee ben nerde neşe orada 😂
- +1 yıl
evet evet 😂😂
- +1 yıl
Çarşamba fanilasi gibi kapanın elinde kalıyorum 😂😂
- +1 yıl
dua et fanilada kalsın 😂😂😂
- +1 yıl
Evet evet ne laa 🤣 sanki evlilik teklifi almış ergenler gibi 🤣🤣 istersen birde bayrak salla 😂 evet evet
- +1 yıl
Ooo ne adamsın sen yaa 😂😂
- +1 yıl
😂😂😂 onu da zamanı var sallarik
- +1 yıl
Ah ulan ahhhh sen benim bir elime geçsen varya o dilinin bağını çözerdim ben bak nasılda bülbül gibi şakıyorsun 😂😂
- +1 yıl
😂😂 aman aman 😂😂😂
- +1 yıl
🤗🤗
- +1 yıl
Sohbetin için samimiyetin için çok ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık genç adam 🙏 benim için çok keyifli bir gündü çok eğlendim her şey için teşekkür ederim 🙋🙋🙋
- +1 yıl
rica ederim efem o zevk bana ait🙏
- +1 yıl
O zevk bana ait demek ne laa 🤣 lafi çek nereye çekebilirsen 🤣
- +1 yıl
nereye istiyorsan çek sende 😂😂😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
52Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılSevişmek isteyeceğim birisi olsun
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılSevgilim olsun isterdim
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı. Ben bu ortadaki tuzluk gibiyim.
21 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣 boş ver bende öyleyim kız kulesini hep ablamlarla gidip izlemişimdir hiç birisinin kollarında izlemek nasip olmadı 🤣 zalimsin hayat 😂 duygulandım lann kıyamam bana 🤣🤣
- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılAaaahhh aahhh. Söylesem yürek yanar, sussam yine yürek yanar.
O kendini bilir diyeyim sevgili rengarenk 😇11 Yorumla- +1 yıl
Bak bunu demem dahada bir merak uyandırdı 😂 sende az hınzır değilsin hee 😂 hınzır şeyyy seni 🤣
+1 yılİçimden geçeni doğrudan ifade edemiyorum burada kollarında mı bilemem ama senin sohbetin yanımda olsun isterdim
18 Yorumla- +1 yıl
Bak bak laflara bak sen 😂 olmadı ben seni kollarıma alırım 😂
- +1 yıl
Daha bende ne laflar varda bazen beklemek en güzelidir , iyi bir şarap içmek istiyorsan uzun süre sabretmelisin
- +1 yıl
Ee bu durumda ben şarap mi oluyorum hınzır 😂
- +1 yıl
Çay içinde öyle derler kısık ateşte demlendikçe tatlanir 😂
- +1 yıl
Tatlanan ve sarhoş eden herşeye sen mi demeliyiz o halde :)
- +1 yıl
Bilmem 🤣 sence ne diyelim
- +1 yıl
Bence ne diyelim biliyor musun o şarabın içindeki maya sensin ya da o tatlanan şey herneyse o şey değil o tadı veren sensin
- +1 yıl
Estafurullah gülüm teşekkür ederim çok naziksin ağzına yüreğine sağlık 🙏
Şu an aşk beklentim yok, sanırım farklı bir mekan tercihim olabilirdi :)
248 Yorumla- +1 yıl
Acele etme daha yaza çok var oda olur 🤣kız kulesinin nesini beğenmedin zalımm 😂 birini bulamazsan şayet ben seni alırım kollarıma 😂
- +1 yıl
Ahh ulan ahhhh seni bir elime geçirsem varyaa 😂🤣
- +1 yıl
Nerde bekliyorsun 😂
- +1 yıl
Ne demek laa seninle heryerde zalımmm 😂 bu nasıl yorum laa 😂 elbisen yırtıla emiii 🤣
- +1 yıl
Bak şimdi böyle dedin gönlümü çaldın hınzır şeyyy seni 🤣🤣
- +1 yıl
Deme yaa ordan cokmu belli oluyor yaa 😂
- +1 yıl
Tm sus farkındayım 😂 Ayıptır söylemesi biraz seksiyimdir de 😂
- +1 yıl
Tabi tabi 😂 hiç kimse görmez duymaz
- +1 yıl
Peki aslan parçası sana bunu düşündüren şey tam olarak ne dir
- +1 yıl
Yay burcumu çok özür dileyerek söylüyorum. En nefret ettiğim burçtur hiç birsekilde ortak bir yönümüz yok o neyse ben tam tersiyim ve kuc birsekilde yay burcu bir insanı ne arkadaş olarsk ne sevgili olarak hayatıma sokmam okadar duyarsız kafasına buyruk özgür ruhlu , kimseye bağlı yaşamayan bir burçki benim tam tersim ben burada inanirmısın sırf yY burcu oldigu için iki kişiyi engelledim yorumlarını okumuştum adamın sonra yay burcu olduğunu yazmış bende engelledim çünkü onun düşünce tarzı yaşantı tarzı bana çok ters geldi
- +1 yıl
Çok özür dilerim bunu söylediğim için sahsinizla hiç bir sorunum yok ama yay burcu olmanıza gercrkten üzüldüm
- +1 yıl
Düşüncelerini açık sözlülükle paylaştığın için teşekkür ederim, bir yay olarak en sevdiğim özelliklerden biridir. Net insanları seviyorum. Ben burcumu çok seviyorum, beni huzurlu yapıyor. Burcunu bilmiyorum tabi ama düşüncelerimiz ters olabilir, doğal bir şey. Benimde böyle hissettiğim burçlar var, uzak durduğum yakın ilişkiye girmeyeceğim burçlar. Buraya kadar memnun oldum diyeyim o zaman ben. 👋
- +1 yıl
Ben yengeç burcuyum 🦀 aşkın tutkunun temsilcisi uzun vade aşk insanıyım sahiplenme ve sahiplenilme iç güdüsünü seviyorum sadakati bağlı olmayı vok duygusal , hassas çevresine aşırı duyarlı , merhametli şevkat dolu samimiyeti seven evcimen , açık sözlü , netliği seven asla hayatında griye renk olmayan bir kişilik ya siyah olucak ya beyaz hiç birşeyin ortası bize göre değil ya var olucak ya da hiç olmayacak aşka maneniyata değer veren birisiyim çünkü ben aşka aşık bir kadınım ❤️
- +1 yıl
Yengeç kadınını iyi tanıyorum, gizli özelliklerini de iyi biliyorum. Konuya göre ya siyah ya beyaz değişir bende ama griyide severim. Birisi hayatımdan gitmek isterse ve bunu söylerse teşekkür eder, hoşçakal derim, ortalığı yıkmam ya da Polyanna gibi yaklaşmam. Gri benim için çok önemli.
- +1 yıl
Rica ederim nedemek asıl ben teşekkür ederim hayattaki en sevdiğim şeydir net olmak açık sözlü olmak hiç bir zaman kafamda soru işaretlerine yer yok. Birisi benim kafamda soru işareti olusturuyorsa o insandan uzaklaşıyorum çünkü samimiyetsiz geliyor oyuzden işte oldigum gibi görünmeyi seviyorum doğal samimi içten hava atmaya kendimi farklı göstermeye, ya da lüks bir yasantim varmış vss gibi göstermiyorum buna gerekte duymuyorum çünkü biliyorum ki beni seven böylede sevicek kendimle barışık bir insanım kendi kusurlarımla ya da hayatımla dalga geçmesini seviyorum ve beni ben yapan özellikte bu herzaman lafımin arkasındayım
- +1 yıl
Geçen gün bir soruda mesela hatırlıyotmusun atıştırmalık yapmıştım görsel soru olarak paylaşmıştım adamın birisi dediki tabak çok çirkin gözüküyor vss demiş bende insanın yüreği çirkin olmasın tabak çirkin olmuş cokmu dedim ve bu yorumdan rahatsız olnadim oldigu gibi attım resmi şatafata gerek duymuyorum çünkü doğallığı seviyorum
- +1 yıl
Ayrıca çok iyi bir gözlemciyimdir bir insanın ne mal olduğunu kullandığı kelimelerden üslubundan anlıyorum şuana kadar da hiç yanilmadim iyi insanı mıknatıs gibi çekiyorum binlerce insanın içinden elimle koymuş gibi buluyorum
- +1 yıl
Cevabı görmedim, ben böyle şeylere takılmıyorum işte, benim için önemli olan şey onun nasıl yapıldığı. Titiz ve gülümseyerek, eğlenerek yapılan bir şeyi hani derler ya zehir olsa yerim diye, benim içinde öyle. Çok lüks restorantta kasık, agresif, memnun olmayan biriyle yemek yiyeceğime, gülümseme ile yapılan her şeyi tercih ederim.
- +1 yıl
İşte benim anlatmak istediğim olayda bu nasıl tabakta konulduğu degiil ordaki insanın emeği , samimiyeti orada ben mutluysan keyif alıyorsam isterse kırık tabakla koysun isterse legenle getirsin ben ona değil o ortamdan aldığım zevke bakarım
- +1 yıl
Lüks yerleri değil doğal samimi yerleri severim sen şimdi bana Starbucks ta kahve içmek isterdin yoksa bir dere kenarında mi desen ben dere kenarında içmeyi isterim biz Anadolu insanıyız yer sofrasında otirmayida biliriz Luks bir restaurantta yemek yemesini de biliriz
- +1 yıl
Bazen görsel bir soru payladiyorum mesela kızın birisi çıkıyor diyorki ayy telefon çekimin çok kötü hemen telefonunu değiştirmen lazım vss. Doğrudur diyorum herkesin telefonu iPhone değil çekim kalitesi yüksek olsun benim telefonum bu şekilde çekiyor diyorum bundan da rahatsız olmuyorum çünkü ben onlar gibi boş gezen durmadan alısverise para harcayan güzelleşmek adına silikon dudaklar memeler yaptıran ya da binlerce liraya krem alıp süren bir insan değilim ki ya da markalı bir kiyafete milyonlarca para döken birisi değilim saçma sapan gösteriş yapicam diye harcayacağım parayı gidip yatırım amaçlı değerlendiriyorum bak geçen yaz 2+ 1 daire aldım onlar gibi hazır parayla gecinmiyorum akşama kadar köpek gibi çalışıyorum para kazanmak kolay mı tek başıma calisitorum iki tane evladım var hem onların annesiyim hem babasıyim İstanbul gibi bir yerde tek başıma hayat mücadelesi veriyorum ayakta durmaya çalışıyorum kimseye muhtaç olmayayım diye ben onlar gibi zengin koca kovalamiyorum alnimin terini yiyorum emek veriyorum kendi ayaklarımın üzerinde durmaya çalışıyorum oyuzden ben onlar gibi olamam onlar gibide düşünemem benim sorumluluklarım var bskmam gereken iki çocuk bir keçi ve bir kopegim var kendime küçücük bir dünya kurdum ve bu dünyada da çok huzurlu ve mutluyum varsın gösterişten uzak olsun
- +1 yıl
Bunlar güzel ve takdir edilesi özellikler arkadaşım. Bu hayatta en takdir ettiğim insan veya kadın karakteri de bu tam olarak. Böyle eleştirel yaklaşımlar oluyor, olacak, toplumdaki yapı çeşitli nedenlerle değişiyor veya değiştiriliyor. Bunlar bazı insanlarda mide bulantısı yapıyor, bazılarında ise başkasını kötüledikçe egoyu tatmin etme ve ruhunu bununla besleme durumu gerçekleşiyor. Bunların bir kısmını ciddi buluyorum, bu değişen yapı beni zaman zaman huzursuz ediyor ama istenen tamda bu. Birbirini kötüle ve yalnız ol. İşte uzun şeyleri sevmememin sebeplerinden biride bu. Bu değişen toplumda bazı şeylere artık önem vermiyorum, bu düzen ilişkileri de yoruyor.
- +1 yıl
Takya insanını ben seviyorum çevremde de var zaten adsmlar hayatı alalade yasamiyi seviyorlar eğlenmeyi kendilerini mutlu etmeyi seviyorlar yarını düşünmüyorlar mesela bugünü yaşıyorlar ve Trakyalılar inanılmaz samimi oluyorlar gerçekten
- +1 yıl
Trakya
- +1 yıl
Trakya insanı birazdaha alkolle fazla bağı olan insanlar oluyor aradaki fark bu çünkü bu onların kültüründe var ufak yaşlarda alkolle tanışmış oluyorlar öyle ortamda büyüyorlar
- +1 yıl
Ya illaki vardır her memleketin iyisi ya da kötüsü mutlaka oluyor
- +1 yıl
En kötü olduğunuz yön nedir mesela Trakyalı
- +1 yıl
Aynen öyle hem samimi hemoldugunuz gibi görünmeniz ya da yaşamanız sizi siz yapan en güzel ozelliginiz işte
- +1 yıl
Ozaman iyi ki varsınız güzel yurdumun güzel insanı 🤗🤗
- +1 yıl
Senin canını yiyeremm haaa 😂
- +1 yıl
🙋🙋🙋
+1 yılkız kulesi şu an böyle gözükmediği için pek alamadım duyguyu
23 Yorumla- +1 yıl
😂😂 aynen ama görselde ilk bu resim çıktı idare edin ortama odaklanın 😂
- +1 yıl
bu halini özledim ya
- +1 yıl
Ben en son geçen yaz gitmiştim tadilatta diyorlardı bilmiyorum şimdiki hali nasıl
Kollarımıza alacak biri olsun da. Kız kulesine gerek yok. :)
15 Yorumla- +1 yıl
Daha yaza var acele etme olur 😂
- +1 yıl
Olur olur hatırkatırım sıkıntı yok hallederiz 😂 baktın birini bulamadın ben seni alırım kollarıma birlikte izleriz 😂seninle Titanic filminin yerlisini çekeriz 😂😂
- +1 yıl
😂😂 olur çekeriz sıkıntı yok hallederiz 😂
Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı. Karşımda kız kulesi kollarımda hatun of of of çok güzel olurdu ama bil bakalım ne eksik 😊
11 Yorumla- +1 yıl
Tabiki hatun 😂😂
Gizli Üye(18-24)+1 yılKızım... Yanında güzeller güzeli annesi, elimizde soğumaya yüz tutmuş çaylarımız.
11 Yorumla- +1 yıl
Yaa ne güzel bir tablo bu böyle rabbimm mutluluğunu daim etsin inşallah 🙏 her şey gönlünüzce olsun 🙋🙋
- Aşk İlişkileri konusunda 12,3b cevap paylaştı.
+1 yılİnsanın her daim özlediği,
Kavga ettiği, küstüğü Ve birde sözünün geçtiği
"O benim içimi bilir"
Dediği Dostu olmalı.
01 Yorumla- +1 yıl
Kollarına alacak birisini bulamazsaniz üzülme ben seni alırım kollarıma 😂🤣
Genelde kollarimda kabanım oluyor. Sahil boyu yurumekten sicaklayip cikariyorum, kiz kulesi karşısında boş banka oturuyorum. Çay veya kahve tavsiye etmiyorum, fena kitliyorlar. Kollarında cayciyi bulmak istemiyorsan kız kulesi karsisinda cay icme.
00 Yorumla
+1 yılNe işim var kız kulesinde önce onu sorgulardım 😉
04 Yorumla- +1 yıl
Manzarayı izliyceksin milyonlarca insan niye gidiyor murat
- +1 yıl
Bu yağmurda 🙄 yanımda şemsiye olacaksa olur 🙃🤣
- +1 yıl
Ben seni korurum 😂 sen gel bakıyım yamacıma doğru 😂😂
- +1 yıl
🤣 geldim 🤣
+1 yılKollarım da biri olmasın lütfen.😂
Neyse biraz romantiklik yapalım. Kollarım da sevdiğim, huzurum, sevincim, gülüşüm olsun.❤00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. Çekirdek ve çay süper olur 🥶
111 Yorumla- +1 yıl
Kollarına cekirdek ve çay alnayanda ne biliyimmm🤣 laa kollarinda çekirdekle çayın ne işi var 😂😂
- +1 yıl
tamam çok severim de kollarımda istemem
- +1 yıl
😂😂
- +1 yıl
Srn gel bakıyım kollarima şöyle 😂😂
- +1 yıl
Düşünsene manzaraya karşı almışım seni kollarıma 😂😂 kollarıma almasına alirimda sığmazsın diye endişe ediyorum 😂
- +1 yıl
Tm ama attıktan sonra silerim anlaştık mı
Aşk İlişkileri konusunda 8b cevap paylaştı. Gitmiştim oraya kolumda değil ama yanımda arkadaş vardı.. valla baktığımda büyülenmiş gibi olacağım biri olsa fena olmazdı enerji dolu...)
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 310 cevap paylaştı.
+1 yılKollarımda sen ol isterdim.
14 Yorumla- +1 yıl
Çok teesüf ederim beyefendi 😂 ben kollarda gezecek kadınmıyım aşk olsun 😂 incindimmm 🤣🤣
- +1 yıl
Laf olsun diye dediydim lütfen ciddiye alma
- +1 yıl
Estafurullah sıkıntı yok 🤗 eğlenmek için burdayiz çünkü
- +1 yıl
Espiriden anlayan bir kadın... tebrikler
Kollarım güzel bi hatun olsun yeter
17 Yorumla- +1 yıl
Laf bu şimdi 😂 tabiki güzel bir hatun olucak zalımmm 😂 kollarında iş arkadaşın Cevdet olucak değil yaa 😂
- +1 yıl
😂😂 iyi ki de yokmuş hee 🤣 demekki Cevdet diye arkadaşin olsa onu kucaklayıp kız kulesini izlierdin 🤣🤣
- +1 yıl
Sen söyle derdin " Cevdet yat göğsüme aslanım 😂😂
- +1 yıl
Dedin ya Cevdet diye bir arkadaşım yok diye bende iyi ki yok dedim olsaydı yat göğsüme aslanım derdin 😂 diyorum bunun nesini anlamadın deliğganli
+1 yılKollarımda minik bir köpek ‽
112 Yorumla- +1 yıl
Yaaa muhteşemsin 👍👍 benimde köpeğim var bende onu alıyım bari 😂 başka kucaklayacak kimseyi bulamadım 😂
- +1 yıl
O senin muhteşemliğiin vhgchgc köpekler can ya bir fırsat bulursam ilk iş köpek sahiplenmek
- +1 yıl
Çok güzel olur gerçekten benim bir kedim ve kukır cinsi bir yavru köpegim var
- +1 yıl
Ne hoş Kediler ve köpekler dünyanın 8. harikası olabilri💮
- +1 yıl
Köpeğim erkek ismini tarcın koyduk onun şöyle bir özelliği var bu küçük bey depremzede bir köpek Hatay'da enkazdan kurtarılmış sahipleri rahmetli olmuş bir tanıdık vasıtasıyla onu görme şansım oldu sahiplenicek insan arıyorlardı onu sahiplendim aşılarını yaptırdım çip taktırdım kimlik vss şimdi bizimle birlikte yaşıyor çabuk bize alıştı zaten aynı evladım gibi oldu ablası çok tatlı bir görsen ama yavru olduğu için çok hareketli çok oyuncu biryerde durmuyor bir görsen , evimize neşe getirdi inşallah oda bizimle birlikte bundan sonraki hayatında mutlu olur onun mutlulugu için elimden gelen herşeyi maddi manevi yapmaya çalışıyorum
- +1 yıl
@cirkinkalplinsan burada küçük beyi görsel soru olarak paylaşmıştım zaten ilk gün gelince bakabilirsin sayfada vardır 🌺☘️🌺☘️🌺
- +1 yıl
😍🥺 hayalimdi biliyor musun Tarçın'ı bir sorunda görmüştüm sanırım melek gibi bişi çok güzel maaşAllah Rabb'im isteyen herkese bir köpek bakmayı ve sevebilmeyi nasip etsin depremden kurtarmanız ayrı güzel, sahiplenip ilgilenmeniz ayrı güzel ❣️
- +1 yıl
Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏 gerçekten öyle onlara bakınca insan huzur buluyor çok farklı bir duygu eğer maddi manevi imkanın olursa mutlaka bir hayvan beslemeni tavsiye ederim insanın hayata bakışını değiştiriyor merhamet ve şefkat duygunu arttırıyor
- +1 yıl
İnşAllah sahiplenebilirim bende çok istiyorum şimdilik kuş var sadece gözümün bebeği kendisi
- +1 yıl
Hadi inşallah diyelim 🙏 sahiplendirilecek çok hayvan oluyor aslında internetlerde araştırmak lazım
- +1 yıl
Sahibini bekleyen çok can var da alabilecek imkanım yok ne yazık ki 🥺ama imkanım olduğunda hemen alacağım inşAllah
- +1 yıl
İnşallah gülüm 🌺🌿🌺 olur neden olmasın tabiki her şey maddiyatla oluyor bir aşısı bile kac para maması vss illaki bir bütçe ayırmak gerekiyor
Hani çalmışlardı? Chpkk 🐑 ları öyle diyordu
13 Yorumla- +1 yıl
Bu romantik soruyu siyasete nasıl bağladın bee zalımm 😂
- +1 yıl
Estafurullah gülüm sıkıntı yok 🙋🙋
+1 yılMaalesef kimse yok henüz
117 Yorumla- +1 yıl
Daha yaza var acele etme olur 😂
- +1 yıl
Hiç acelem yok valla bakalım 😊
- +1 yıl
Bal bana ben hiç acele ediyormuyum 2.5 _ 3 yıldır kimse yok 😂 kız kulesini ablamlarla gidip izliyorum , 😂 duygulandım lann kıyamam bana 🤣
- +1 yıl
Hahahah bende kıyamam sana ya yazık sana 🤣 iyi ki Zürih’te bir kız kulesi yok yani yoksa banada yazık olurdu hergün görüp tek başına oturmak falan offf🥹🥹🤣🤣
- +1 yıl
Deme öyle deme öyle 🤣 içlendimmmmm
- +1 yıl
Dedim valla 🤣
- +1 yıl
Öyle ölmem füze atsaydın keşke 😂
- +1 yıl
Kıyamam sana ya belki koz kulesine bakarız birlikte. 🤣
- +1 yıl
Olur 😂 seni kollarıma alırım 😂 Titanik filminin yerlisini çekeriz 😂
- +1 yıl
Hahahah bakılırım Titanik filmine. İlk kez deneyeceğim ama bende kulağına titanikte çalan şarkıyı mırıldanırım 🤣
- +1 yıl
Sen bu şarkıyı bana mırıldanamazsın çünkü sen benim önümde olucaksın 😂 ben arkanda durup arkadan kavriycam seni 🤣 gerekirse ben senin kulağına mırıldandım 😂 geç bakiyim önüme sen şöyle 😂
- +1 yıl
Hahahahahahha tüh ya benim güzel sesimden mahrum kalacaksın🤣🤣🤣 Bana bir mesaj atarsan sana söz geçerim önüne 🤣🤣🤣
- +1 yıl
😂😂
- +1 yıl
AA bu arada benimde sesim gerçekten çok güzel dir sezen aksu dan sonra ilk parmakla gösterilen insan benim ama orta parmakla tabii 😂😂
- +1 yıl
Hahaha ben dinlerim seni eğer sesin güzelse ama kötüyse birkaç duble rakıdan sonra dinlerim seve seve 🤣
- +1 yıl
Aşk olsun yani diyorsun ki ben seni ayık kafa cekemem anca sarhoş kafa gidersin 😂 incindimmm 🤣
- +1 yıl
Hayır ayık kafa i tabiki seve seve çekerim ama birde sarhoşken gör 🤣🤣
+1 yılsevdiğim kadın olmasını isterdim
14 Yorumla- +1 yıl
Başka kim olacaktı yaa zalımm😂 iş arkadaşını kollarına alıp izleyecek halin yok yaa 😂🤣 tabi ki sevdiğin kadın olacak 😂
- +1 yıl
aynen :D
- +1 yıl
😂😂 yaa srnin canını yiyeremm haaa 😂 benide sabah sabah güldürdün hee 😂
- +1 yıl
yiyebilirisin beni abla :)
+1 yılKimse. Yatıp uyumak istiyorum şu an.
11 Yorumla- +1 yıl
İyi uykular Ertuğrul 🤗🤗
- Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılHayal kurmayı unuttum :))
14 Yorumla- +1 yıl
Bak şimdi bu olmadı en fakir insan hayeli olmayan insandır derler
- +1 yıl
Yani birine sahip olmayı hayal etmek Zenginlik oluyor diyenlere göre sanırım
- +1 yıl
Her hayel kuran zengin ya da birine sahip mi olmuş oluyor sana göre
- +1 yıl
Hayır bana göre hayal kurmak motivasyon edici ve kısa süreliğine iyi hissetmekten ibaret ayakta kalmak gibi yani gerisi toz pembe
- Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılKız kulesi tadilatta değilmi ya
16 Yorumla- +1 yıl
Ooo ne biliyim ben tadilattami mimarmiyım ben 😂 görsel de ilk bu resim çıktı idare edin en son ben geçtiğimiz yaz gitmiştim şimdiki halini bende bilmiyorum
- +1 yıl
Tadilatta daha bitmedi Mayıs sonu gibi ancak biter bitsin o zaman düşünürüz 🤣😄
- +1 yıl
Aman şunun sırasında Mayıs'a ne kaldıki 🤣 sen hsberdar edersin artık 😂 tadilat bitmiş gel diye 😂
- +1 yıl
Olur sen sarılacağın kişiyi bul yeter 😄
- +1 yıl
😂😂 bulamazsam orada bir duvara filan sarılırım artık 🤣 ya da yoldan gecenlere mi sarılsam ki 😂
- +1 yıl
İllaki tek oturan birileri olur ya
+1 yıltitanic filmi mi la buralar
11 Yorumla- +1 yıl
Evett 😂 Titanik filminin yerlisini çekiyoruz 😂 filmde yerleri paspas yapan kadın varya hehh işte o benim 😂😂
+1 yılKimse yok ki
Kimsenin olmasını istemiyorum :D112 Yorumla- +1 yıl
Benimde yok en iyisi buz seninle birlikte gidelim bir çay söyler iki muhabbetin belini kirarız 😂
- +1 yıl
Dhfjdjd
Olur valla - +1 yıl
Olur tabi niye olmasın her manzarayı izkemek için erkeğe ihtiyaç duyarsak bu hayat geçermi ... kendimi teselli ederken ben 😂😂 zalimsin hayat 😂 bak millet sevdiği insanı yazmış biz yazacak insan bile bulamadık bee 🤣 duygulandım lann kıyamam bana 🤣
- +1 yıl
Biz anca başkasının ismini yazan erkeğe aşık oluruz şansımız yok şansımız be :D
- +1 yıl
Valla orası öyle benimde bu konuda hiç şansım yok aşkın ne olduğunu filmlerden tarih kitaplarından okuyup öğreniyorum birgün aşk kapımi çalsa kesin ben evde olmam 🤣
- +1 yıl
Kimsenin olmasını istemiyorum diyen kızların bir çoğu altında son model arabası olan lük takılan erkekleri görünce hemen tav oluyorlar bırakın bu ayakları bu işleri :D
- +1 yıl
Genelleme yapmayalım üzülüyorum :D
- +1 yıl
Yoo geneliniz böyle. Çok gördüm senin gibisini. Kızla konuşuyorum hayatımda kimseyi istemiyorum diyor. Arkamı dönüyorum 1 hafta sonra zengin birisiyle birlikte oluyor :D ruhunuza işlemiş başkasının gücüyle parasıyla ayakta durmak. Keşke kadınlarımız kendi başlarına güçlü kalabilse ve aciziyetlerini bu denli belli etmese. Buna üzülüyorum işte ben de.
- +1 yıl
Doğru seçimler yapmalısın
Yaptığın yanlış seçimler hayatına eksi olarak döner böyle. - +1 yıl
9 yıllık ilişkim oldu. Askere gittim 15 ay. Askerliğimin bitimine 15 gün kala beni aldatıp zengin birisiyle evlendi. 9 yıllık birlikte olduğum kıza da güvenemeyeceksem hiç bir kıza güvenmem ben.
- +1 yıl
O kız öyleymiş demek ki
Herkes aynı değildir beyefendi 😌 - +1 yıl
Askerden geldim yine aldatıldım. Başka bir flörtüm oldu gözünün parada olduğunu anladım sorduğum sorulardan yola çıkarak. Sürekli başka bir erkeğin kazandığı parayı hesaplardı o da. Niye böylesiniz?
Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. ben kıs kulesine hep tek başıma gittim gideceksem yine yalnız gitmek isterim
01 Yorumla
+1 yılHep yalnız kalmak istedim zaman tercih ettiğim yerdi
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
+1 yılKollarımda kimse olmasın ben aşkiletomun kollarında olayım
00 Yorumla
+1 yılSen ol ama aramıza kumaş parçaları girmesin. 🤤
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Kollarımda ömrümü adayacağım Hanımefendi olsun isterim.
00 Yorumla
+1 yıloha güzel soru bulamadım :/ ama kollarımda biri olacaksa bu kız kulesi karşısında olmasın ya :D
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı. Ben kolumda istemem gönlümde olsun daha iyi.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSen diyecem döversin diye korkuyorum 😂
111 Yorumla- +1 yıl
beni nasılda tanıyorsun zalımm 😂 Yok ben dövmem şiddete karşıyım ama tenhada yakalarsam affetmem seni duvara yaslarımmm 😂😂
Cevap sahibi+1 yılEn korktuğum şey duvara yaslanilip alt takımlara diz yemek ooo ölürüm ağrıdan
- +1 yıl
yok ölmesin de can cekisirsin sadece 😂 Seni öldürecek kadar zalim birisi değilim ama sürünmende bir sakınca görmüyorum 😂😂
Cevap sahibi+1 yılBirde şeyim patlar erkeklik giderse yasamamin bi anlamı yok öldür gitsin😂
- +1 yıl
Olur olur oda olur her şey bir Fatiha' ya bakar 😂😂
- +1 yıl
İnsan benimle yaşlanmaz valla çabuk mezara koyarım 😂😂
Cevap sahibi+1 yılBoşuna korkmuyoz işte 😂 senden
- +1 yıl
Ah ulan ahhhh seni bir elime geçirsem varyaa 😂🤣
Cevap sahibi+1 yılKorkutma ya kalp var brnde 😂
- +1 yıl
Kalp ❤️ mi var offff bayırlırım kalbi olan erkeklere 😂 ensevdiğim 😂
Cevap sahibi+1 yıl❤️❤️❤️💋
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
+1 yılkız :)
12 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣 kız olacak tabiki zalım 😂 başka ne olacaktı yaa 😂 asker arkadaşıni kollarına alıp gidecek halin yok yaa 😂
- +1 yıl
herkesin fantezisi farklı kisme kimseye karışamaz :))))))))))
+1 yılBihter
11 Yorumla- +1 yıl
Hangi bihter laa 🤣 hani şu kocasının yegeniyle âşna fişne yapan karı mi 😂😂
+1 yılBalık ekmek
18 Yorumla- +1 yıl
burada da yanlış anlamışsın soruyu kollarında kim olsun istersin diye sordum 😂 balık ekmeğin kollarında ne işi var 😂
- +1 yıl
Sarılarak yerim onu ne var bunda
- +1 yıl
Sanki Kızkulesi yanında millet sevgilisini kucağındami taşıyor 😂😂
- +1 yıl
Yaa senin canını yiyeremm haaa 😂 ben kucağında mi diyorum zalımmm 😂 kollarında diyorum yani el ele sarmaş dolaş kız kulesini izlemekten bahsediyorum
- +1 yıl
Yemin ederim beni yordun 😂😂
- +1 yıl
Yahu arkadaşım kollarında demek kelime anlamı olarak kucaklamak anlamına gelir bı nevi
El ele dememissin ki el ele desen tamam onu anlarım ama bu durumda birinin sevgilisinin kollarında olması gibi balık ekmeğinde kollarında olmasının bı farkı yok
Ayrıcı balık ekmekte elle yenir kucaklamaya gerek yoktur.🥰🥰 - +1 yıl
Benim bildiğim kucaklamak farklı bir eylemdir sarmaş dolaş olnsk farklı bir eylemdir
- +1 yıl
2 sinide deneriz problem yok 😎
- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılkimse
11 Yorumla- +1 yıl
Neden peki genç adam?
- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
+1 yılSen..
13 Yorumla- +1 yıl
Beni napıcan laa😂 ben kollarda gezecek kadınmıyım aşk olsun 😂😂
- +1 yıl
😀
- +1 yıl
Gülmeee 🤣 incindimmmm 🤣🤣
- Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
+1 yıltek bir kadın var
11 Yorumla- +1 yıl
Kim o şanslı kadın peki genç adam
+1 yılHep yanlız izlemişimdir kollarımda biri olmadı
111 Yorumla- +1 yıl
😂😂 bende hep ablamlarla izlemişimdir hı birisinin kollarında izlemek nasip olmadı zalimsin hayat... duygulandım lann kıyamam bana 🤣🤣
- +1 yıl
Ahh ulan hayat beraber oturup izleyelim arkadaş arkadaş :)
- +1 yıl
Arkadas arkadaş olarak izliycez tabii 😂 başka ne olaceydiiii yaa zalımm 😂
- +1 yıl
Arkadaşça tabi Aşkolsun abla ya sanki farklı bişey dicem :)
- +1 yıl
Yaa senin canını yiyeremm haaa 😂 ablasının gülü 🌹😂😂
- +1 yıl
Valla çok muhabbetimiz yok ama sorunu görünce yazıyorum içten yakın geliyosun ablam gibi bakıyorum :)
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏 ağzına yüreğine sağlık eğlenmek için burdayiz çünkü öyle degilmi
- +1 yıl
İki gülüp stres atıyoruz işte
- +1 yıl
Öyle tabi abla :) Eğlenirken güzel dost arkadaş edinebilirsek oda işin güzelliği :)
- +1 yıl
Kesinlikle çok haklısın
- +1 yıl
Bir sonraki soruda görüşme üzere Ablacım güzellikle mutlulukla kal :)
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılTadilatı bitti mi bu arada
01 Yorumla- +1 yıl
Hayır bitmemiş Mayıs sonunda bitiyormuş
- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılSevdiğim olsun. ❤️
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKız kulesine karşı çay içtin mi hiccc
12 Yorumla- +1 yıl
çay Çok içtim ama birisinin kollarında izlemek hic nasip olmadı ben genelde ablamlarla gidip izlemişimdir 😂 zalimsin hayat 😂 duygulandım lann kıyamam bana 🤣
Cevap sahibi+1 yılBi gün sana ısmarlamak isterim 🤭🤭
Kimseyle yanliz olabilir
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Sen olsan fena olmaz dı
10 YorumlaKediciğim ile
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.
+1 yılBana seni gerek seni dermişim
00 Yorumla
+1 yılManita olsun isterdim
00 Yorumla
+1 yılSevdiceğim olsun tabi ki
00 Yorumla
+1 yılSoran olsun😉
17 Yorumla- +1 yıl
Ben sordum işte zalım 😂
- +1 yıl
Kolarimda olsun zalimin kizi😉
- +1 yıl
Kollarimda @r_engarenkyollar olsun😘
- +1 yıl
🤣🤣 ya şimdi anladım olayı çok özür dilerim
- +1 yıl
Yorumuna gelicek olursak " aşk olsun ben şimdi kollarda gezecek kadınmıyım 😂 incindimmm 🤣
- +1 yıl
Öyle anlama lutfen, yalniz ve yalniz benim kollarim olur😀
- +1 yıl
Bak şimdi böyle dedin gönlümü çaldın hınzır şeyyy seni 🤣🤣
+1 yılSevdiğim kadın
12 Yorumla- +1 yıl
Sevdiğin kadın olucak tabii zalımm 😂 iş yerinden arkadaşın Cevdeti kollarına alıp izleyecek halin yok yaa 😂😂
- +1 yıl
Kısmetsiz olunca sıkıntı oluyo hele bi yaştan sonra bu zamanda evlenilcek kafa dengi birini bulmak çok zor deniyosun bi yerden bi fire veriyo maalesef tamam bunla ömrüm geçer dediğin bile fos çıkıyo samanlıkta iğne aramak gibi
+1 yılSeni tabikide
13 Yorumla- +1 yıl
Bul beni 😂😂
- +1 yıl
bulunca öyle bi tutucamki kaçamicaksın :D
- +1 yıl
Deme öyle deme öyle 🤣 yavru ceylanı ürkütüyorsun 😂
Sen ❤️
12 Yorumla- +1 yıl
Benle gitcen tabii zalımm başka kimle gitcektin yaa 😂😂
Gizli Üye(36-45)+1 yılsen olaydın iyi olurdu 🙃🙃
03 Yorumla- +1 yıl
Olmadi ben seni alırım kollarıma 😂😂
Cevap sahibi+1 yılsende bana mı göz diktin benimi s.. ... n
- +1 yıl
Hı hııı 😂 hemde manzaraya karşı 😂😂
+1 yılHayatımı severek paylaştığım insan olsun tabiki
00 YorumlaSevdiğim insanlardann
00 YorumlaKedim.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
+1 yılSevgilim olsun 😅😇
00 Yorumla - Devamını Gör (4)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 