AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
47Cevap
O vakitten itibaren eski sevgilim olur
Şimdi senden ayrıldığıma göre olabilir derim
Bu kadar g**zekalı biri sevdiğim insan olmazdı
Smell gruptan ayrıldı ahhs :D
Öyle bir insan benim sevdiğim olamaz
Mal sg yazarım engel atarim
Tek kelime derdim s... G
Ani bir şok sonra güle güle
Engel atalim bosveririm
Sapikamkserefsizterbiyesiz ENGEL
Olabilir aşkım benim var derdim
Hayalimdeki ilişki resmen asdjddk
eskiden sevdiğim adam olur
Bunu bana yapacak bırıyle sevgili olmam ki
Çocuk şimdiden düşünüyor 😂
Artık sevmediğim insan olur
Ben hariç herkes senindir der. Gidiş o gidiş olur.
"Benden ayrılınca tabi ki oluyor".
Artık sevmediğim olurdu
Aaaa
Ne cevap yazmış acaba.. 😄
Açık ilişki yaşamak isteyen yaşasın. Ben şahsen gururuma yediremem
Direkt engel uğraşamam öyle tiplerle
Savcılıkta görüşürüz.
Ula millet kafayı kırmış.
Savcılık ile ne alakası var 😀
@MuTLu06ank ironi ya sjdjd
Bilmiyorum siz kızlar yaparsınızzz.😀 Eski sevgilisini mahkemeye veren bir kız tanıdığım varr...
Genellemelerden hiç hoşlanmam. Beni genellemelerinize katmamanızı rica ederim.
Değişikliğiniz değişmez ama 😀
Devam ediyorsunuz gibi?
Fazla mı takılıyorsun bu olaya?
Sevmiyorum. Arada ben de yapıyor olsam da herkesin aynı kefeye konulması hoş mu sizce?
Sende tanımadığım birisi olduğun için hakkında bir bilgim olmadığı için genelsin yani özel nasıl yapayım seni
Beni bir şey yapmanıza gerek yok, özel olmak isteyen de yok agacım 😄 sadece genellemeyin kâfi
Demiş kadar oldunuz?
Dikkat ederim etmeye çalışırım ama şöyle bir şeyi yorumlarken genel konuşmak kısa yol gibi oluyor. Diğer türlü tabiki böyle olmayan vardır diye belirtmek saçma geliyor bana.
Zekiii kızzzzzz (özel)'
Kolaya kaçtığını kabul eden birileri var en azından... 😌😏 Gelmesin efenim saçma da, benim ne suçum var evimde sessiz sakin otururken sizin genellemelerinizin içinde? Heh?
Hızınız 102, freni hatırlayın freni 😏
Sende haklısınnn ben geneli üzerime alınmıyorum. Ondan dikkat etmedim. sen evde otur genel olma daha iyi
De ayrı ve evet öyleyim, kahretsin 😎 Genel değilim, özel bir kişiliğim, nabalım bu yıldızlı hayatı biz seçtik bea 😎😏
Mübalağa yaptım efenim. Dönüş değildi.
😏😏😏😏
Öyle aldım ben, karıştırmayın ardını önünü. 😏
Hayret bir şey ya 🤭 benden size nasıl nasıl dönmeye başladı olay, alooo? Lehinize çevirme hayraj kaldım lakin yemedim 😏
Biraz fazla buldum özelliklerinizi gözlerimi kamaştırdı. Şaştım kaldım. Genelde olmayıp özelde dünyanın en özeli olma gerçeğine mi erdi zati özel benliğin.
Fazla özel bir cümle olmuş. Fazlası olduğu konusunda hemfikir değiliz. Genelde de genel olmadığım için özelde özel olma gerçekliğine zaten sahipti benliğim. Başka soru?
Özel'liğiniz güzel böyle hissediyor olmakta güzel bence ama bunu fazla hissetmek güzel mi orası sizin ile özel oluşunuz arasında
Neticede kendimin farkındayım, ego olmadığının da bilincindeyim. Her şey kontrol altında, merak etmeyiniz.
Zeki olduğunu söylemiştim😉 iyi günler efenim
Kahretsin demiş miydim 😎🤭
Günaydınlar geç cevap vermemi mazur görebilirsiniz, uyudum çünkü.
Hayır demedin bunu da görmüş olduk 🤪
30 dk mı sadece az uyuyorsun 😀
Hayır neye demeliydim, durun ne kaçırdım 😄
Hayır yazıp çıkmıştım 2 saat olmuş siz yazalı, ona verdiğim cevabı dedim.
😀 şu an benimde aklımı karıştırdın
De ayrı diyeceksin şimdi bunu daaaa dip not edeyim 😀
Kahretsin demiş miydim dedin ben ona hayır demedin dedim.
Sohbet karmaşıklaşıyooor😄
İnsanlara katkım var yazımlarını düzeltiyorlar dikkat etmeye başlıyorlar mutlu oluyorumö
Günaydın tekrar 😀 bence de yapmalısın hele ki ben hiç dikkat eden birisi değilim
O zaman olun benim sayemde de vatana millete faydam olmuş olsun bea, günaydın mı kaldıı aloo 😄
Bence yeni uyandın. Pardon Tünaydın 😀
Yine vatana millete sevap puanı kastın iyisin
Reis ne uyunası, 2 saatlik uykuyla ders çalışıyorum dershanede, evet sevap point kasıyorum yine 😄
Oo işin zor kolay gelsin sana iyi çalışmalar 🤗
Yeni uyanan siz olabilir misiniz gibi?
Teşekkürler bu arada 😄
Hayır ben işe geldim çalışıyorum bile 😀 uyku ile aram çok iyi değil
Rica ederim efenim 🤗
Tamam tartışmaya son verebiliriz, ikimiz de işimizde gücümüzdeyiz 😄🤭
Hahaha biz o değil birisinin sorusunu felç ettik yorumlar ile 😀
Küfür etmiyordur inşallah
Olabilir evet ya 😄
Bir de bir yorumum silindi beni şikayet etmedin değilmi? 😀
Hangisiydi bayım? Sinirlendiysem yapmış olabilirim flaan 🤭yoo yapmadım
Tekrar yazarsam tekrar kızarlar 🥹
Bilemedim 🤭😄
Ha bana hız yaptığınız yer gitmiş 😄
Radar yoktu tam yeriydi ama 😀
Her yorum geldiğin de zaten savcılıkta görüşürüz diye geliyor bir tedirginlik hakim 😀
Niyetim öyle bitirmekti beyefendii 😄
Olsun olsun, tedirginlik iyidir 😄🤭
Korkulur senden hanımefendi 😱 Allah'tan sonra iyi anlaştık emniyet kapıya dayanır dı.
Kime göre neye göre anlaştık? 😏🤔😌
Aramızda bir tatsızlık yok sanırım? 😔
Bu anlaştığımız mı gösterir?
Evet çünkü için de art niyeti olmayan insanlar sorun yaşamaz ise iyi anlaşırlar 🤗
Bir de birbirimizi daha iyi anladığımızı düşünüyorum
Bir şey yazın da 'Savcılıkta görüşürüz!' yazıp kaçayım 🤭
Hiç takipçim yok benim olacak ise de senin gibi bir takipçim olmasını isterim.
Valla birisi şikayet eder silmesin ben san başka yer de denk gelir isek söyleyim 😀
büyük bir hayal kırıklığı
Ne içiyorsan bana da söyle derim
artık sevgilim olmazdı
Masum 🤍
Başka beyin al lazım olur derim
Olamıyor 🤣
eski sevgilim olurdu
🤣🤣🤣🤣
Hee olabilir aşkım mezar gibi toprak gibi 😜😂
Bu soruda ayrılık görüyorum.
Troller
Terk et burayı 😂
Direk engel
Zaman israfi aga zaman çok önemli of
Engellerdim direk
Eski sevdiğim olur.
Bunu söyleyen biri sevgilim değildir
Silerim numarasını
Direk engel
Bu ne genişlik derim
Büyük terbiyesizlik
Engel direk.
Gerçekmi bu?
Döverim valla 😅
Görüldü 🤭😆
Yuh yani
Engellerim tabiki
Engel atarım direk
Tabi tabi
Engel
uğraşamam kardeşim
Vay bee
👊🤺🤺🤺