+1 yılYapma öyle şeyler yapma bence.. Şevkat gözter ama fiziksel değil. Arada sözlerinle bakışlarınla hislerinle göster bunu ozaman sempatik olabiliyor kadınlarda ama fiziksel olarak itici bile olabilirsin. Ağzına yemek tutup üstünü giydirmek nedir yaa :s :) Gerçekten ihtiyacı olur yaparsın bunları, yani ne biliyim allah korusun bir kaza geçirmiştir bakıma ihtiyacı vardır iyileşene kadar, ozaman zaten elini ayağını öper şükür eder senin gibi birine sahip olduğu için ama onun dışında yapma.. Morali çok bozuktur, başını tutarsın basarsın bağrına, saçını okşarsın ama durduk yere o yatmadığı sürece dizinede yatırıp saçlarını okşama, sen yat dizine saçlarını okşattır tam tersi. "4sene boyunca sürekli şefket göstermeye çalıştım, her moralı bozukken, her canı sıkkınken, her derdi olduğunda koştum ve sürekli bana minnettar olduğunu söylerdi, herzaman yanımda olacağını ama 4 senede sadece 1 kere şefkate ihtiyacım olduğunda hiç umursamadı, evet bu onunda moralini canını sıkan bişeydi belki ama o an gerçekten anlayışa ve şefkate ihtiyacım vardı 4 senede sadece 1 kere onun kollarına sarılıp göz yaşı dökebilmek istedim. Oyüzden ihtiyacı olduğunda şefkat göster yeter, iyi zamanlarda herkes mangalda kül bırakmıyor zaten."
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Dişil bir enerji ile sevmesi, güzel bir dozda ilgilenmesi bence gayet güzel. Şöyle ki; erkeğime bir çay koyayım gibi ya da ilgilenme olarak ilse kravatını takarken yardım etmesi, gömleğin bazı düğmelerini iliklemesi işte bu enerjiye dahil. Kadının yaptığı şeye aşk ve dişil enerji katması arzu ve tahrik açısından oldukça başarılı ilişkide ve uzun ömürlü bir sürece evriltir ilişkiyi.
10 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 877 cevap paylaştı. Annen şevkati değil ya. İlgili olsun ama kadınlığını göstererek çocuk sever gibi değil. Çoğu kadın erkeklerin anneleri gibi birini istediğini ve eşlerinin annelerinin gösterdiği ilgi gibi ilgi beklediklerini sanıyorlar. Bu bazı erkekler için belki doğru olabilir. Ama erkekler ilgilinin yanında kadinlikta istiyor. Şevkatin yanında şehvette istiyor
05 Yorumla- +1 yıl
ben tm da böyle anaç bir insanım işte 😂 Yaa iyi tmda düşünsene birisi seninle ilgileniyor sana kendini çocuk gibi hissettiriyor bunun nesi kötü olsbilir ki ben yapı gereği anaç bir kişiliğe sahibim yapım bu ben bir erkeğin üstünü giydirmeyi ağzına yemek tutmayı ya da dizimde yatırmayı vss severim bunu yaparkende keyif alırım ee bunun şimdi nesi kötü olabilir ki bu seni sevdiğinin bir göstergesi değil midir sence yerine ve zamanına göre de kadınlık vasfını sergilersin ben bir kadın ikisinide becerebilir hem şehvet dolu hem şefkat dolu olabilir ben bunu çok iyi becerebildigimi düşünüyorum
- +1 yıl
Aslında ben de sen de o duyguyu aldım. Ama doğru değil. Sana bir tavsiye vereyim. İlgi ve şevkat iyidir. Ama bir kadın eşine ya da sevgilisine annen gibi davrandığında o ilişki yürümez. Yürüse de sağlıklı olmaz.. sen kadınlığı hem şevkatli olmayı becerdigini düşünüyorsun. Emin ol hem çok zor hem gerek yok. Her şeyi dengeli yapmak gerekir.
- +1 yıl
Anladım Mete teşekkür ederim dikkat ederim ama bunu başarabileceğimi sanmıyorum dedim ya yapım bu ama beni iyi tanıdığını düşünmüyorum çünkü bir okadar da cilveli ağzı laf yapan bir kadınım ikisini aynı anda yapabilirim yaptimda hiç de şikayet duymadım bu konuda
- +1 yıl
Yinede tavsiyelerin için çok teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Bak yorumlara Mete milletin yarısida severim yarıdida sevmem yazmış yani sevenlerde var
- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılMütemadiyen değil tabi lakin erkekler de ihtiyaç duyar şefkate.
Ah benim bu dünyada en çok sevdiğim kişiler şefkatli kişilerdir, gözlerinde dahi o şefkati görebildiklerim, o şefkati alabildiğim birisi olsa kana kana içerdim, bilirdim kıymetini.
Bence herkesin bazı anlarda ihtiyacı vardır şefkate.
Mesela bir erkek sevgilisinin dizlerine yatıyorsa aslında şefkat istediğinden , saçlarının, başının okşanmasını istediğinden.00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
96Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Gitmez sıkar, ayran içtik ayrı düştük herhalde hiç selam sabah vermiyorsun artık bayram bile kutlamadin
112 Yorumla- +1 yıl
Ya saçmalama seni ne kadar sevdiğimi bilirsin ama sadece senin sorularına hiç denk gelmiyorum Musti lütfen öyle düşünme sen benim için çok değerli bir insansın sadece birbirimizin sorularına denk gelemedik sanırım
- +1 yıl
Bsyraminida en içten dileklerimle kutlarım sevdiklerinle birlikte huzurlu nice güzel bsyramlar geçirmen dileğiyle 🙏
- +1 yıl
Mustim yaa seni şu an bile bu soruda görmekten o kadar cok mutlu oldum ki iyi ki geldin ve iyi ki burdasin
- +1 yıl
Mustim gerçekten gelmedim ve bende çok aktiftim günde üç soru sordum bende senin yorumuna denk gelmedim gülüm
- +1 yıl
Gelsem yaznazmiydim hiç
- +1 yıl
Birbirimizi takip etmedigimiz için oluyor
- +1 yıl
Yoksa ki seni çok seviyorum ve benim içinde çok değerlisin bunu bil 🙋
- +1 yıl
Mustim sana çokça kalp ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- +1 yıl
🙋🙋🙋
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılEvet ben çok severim annemden sevgi görmediğim için
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılBir kadın benimle ilgilenmesi şefkat duyması hoşlanması her şekilde hoşuma gider anne sevgili eşi dost hiç fark etmez yeterki kadın şefkati olsun
16 Yorumla- +1 yıl
Gel dizimde salliyim seni 😂 bunu söyleyen çok az erkek var çünkü baksana erkekler sevmiyoruz diyorlar 😂
- +1 yıl
Şu dediği keşke yapma şansınm olsa koşarak gelirim o anı yaşamak için
- +1 yıl
Sistummmmm
- +1 yıl
Susmak çare değil
- +1 yıl
Bir kadın nerde konuşup nerde susması gerektiğini bilmeli
- +1 yıl
Ben en en heycanli yerde susuyorum 😂😂 böylede gıcık bir insanım işte 😂😂
- Aşk İlişkileri konusunda 902 cevap paylaştı.
+1 yılYok bana göre değil. Ne o öyle ye bakayım şunudaaa. Üşüteceksin durma kapıdaa. Koşmaaaa düşeceksin. Beni seviyorsan bir kaşık daha.
Gir koluma gidelim bırak her şey kendiliğinde gelişsin.
11 Yorumla- +1 yıl
Ya okadar da demiyorum ki ben o tabiki insanı sıkar bende olsam sıkılırım... ben şimdi anaç bir kişiliğe sahibim yapım bu benim ben bir erkekle çocuk ilgilenmeyi üstünü giydirmeyi ağzına yemek tutmayı ya da dizimde yatırmayı vss severim bunuda keyifle yaparim yerine ve zamanına göre de kadınlık vasfını da sergilerim bence bir kadın hem şevkat dolu hem şehvet dolu olabilir ben bunu becerebilen bir kişiliğe sahibim ama erjekler bunu genelde sevmezmis seven çok az bir kitle var eee sence bunun nesi kötü olabilir ki düşünsene sevdiğin kadın sana çocuk gibi hissettiriyor seninle ilgileniyor bu onun seni sevdiğinin bir göstergesi değil midir
- Aşk İlişkileri konusunda 11,8b cevap paylaştı.
+1 yılBahsi geçen şefkati sadece anne verebilir ve anne hissettirir. Bunun için mucadele edersen karsı tarafı sıkarsın.
111 Yorumla- +1 yıl
Tm peki Gökhanım teşekkür ederim ağzına yüreğine sağlık 🙏
- +1 yıl
Seni guncelleme kısmına etiket yaptım gördün mü 😂 düşün ki sana ne kadar değer veriyorum
- +1 yıl
Rica ederim pozitif kadın. Bu arada etiket olmamış şimdi tesadüfen gördüm. Sag ol 🙏
- +1 yıl
Güncelleme kısmına ismini altın harflerle yazdım bee 😂🤣
- +1 yıl
Çok çok sag ol pozitif kadın. Yazmasan bile böyle düşündüğünü bilmek çok guzel.
Eyvallah cok cok sag ol 😌🙏 - +1 yıl
Etiket olmamış derken ne anlamda olmamış
- +1 yıl
Yani etiket çıkmamıs , bildirimi gelmedi bana. @ sonrası bosluk var sanırım
- +1 yıl
Aa bilmiyorum ki farkında değilim doğrudur sadece bu konularda sana ve fikirlerine saygı duyuyorum ve bu tarz konuları seninle tartismayi seviyorum oyuzden seni etiket yapmak istedim
- +1 yıl
Eline gönlüne saglık pozitif kadın. Ne zaman istersen aklımın erdigi dilimin döndüğünce fikrimi paylasırım
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık Gökhanım Allah'a emanetsin 🤗
- +1 yıl
Eyvallah pozitif kadın sende 🙏 iyi geceler
annesinden erken yaşda kopmuş olanların gider. ama annesi hayatta olanların sanmam. şeker.
113 Yorumla- +1 yıl
Ya oda olabilir tabiki ama yorumlara bakarsak bir kitle istemem demiş bir kitle çok severim demiş
- +1 yıl
Bir kadın bunun ikisinide becerebilir hem şehvet dolu hem şefkat dolu olabilir ikisinide becerebilir diye düşünüyorum örnek ben 😂😂
- +1 yıl
Yani anlatmak istediğim şey bu zaten yerine göre bir erkeği çocuk gibi hissettimenin ilgilenmenin nasıl bir koru yanı olabilirki bu onun seni sevdiğinin değer verdiğinin bir göstergesi değil midir yeri gelince de kadınlık vasfını sergilersin
- +1 yıl
Diyebilirsin 😂 hatta seni ayaklarımda sallar uyuturum 😂
- +1 yıl
Ya gerçekten ben bunu istemsizce yapıyorum çünkü anaç bir ruha sahibim yapım bu ben sokakta gördüğüm hayvanida hemen kucaklıyayip seviyorum
- +1 yıl
Şuana kadar da his böyle bir şikayet ya da ters bir tepki de görmedim
- +1 yıl
Belki insanına göre değişiyor olabilir saugi duyarım
- +1 yıl
Sus bakıyim ağzına kimyon sürerim senin 😂
Aşk İlişkileri konusunda 378 cevap paylaştı. Valla abla bir tek sevmesini istedik o da olmadı. Puh böyle kadere be :D
17 Yorumla- +1 yıl
Yaa kıyamam sana bazen olur öyle şeyler ama bunu herkes aynı şeyi yapicak diye bir şey yok o onun karaktersizliği ama sana tavsiyem bir insana ederinden fazla değer verme üstüne düşme sen bir adım attiydan ondan da sen bir adım bekle hep verirsen karşısındaki insani kaybedersin seviyorum diye her dediğini yapma anladın mı her şey gönlünce olsun inşallah 🙏 yorumun için çok teşekkür ederim eline emeğine sağlık genç adam 🙏
- +1 yıl
En kötüsü de bu zaten birşeyin sebebini bilmenek bu belirsizlik seni çok üzer yıpratır ama keşke sebebini söyleyip oyle syrilsaydi senin adına üzüldüm gerçekten her işte vardır bir hayır belliki hala seviyorsun , benimde burada aynı şey başıma geldi birisiyle çok güzel bir muhabbetimiz vardı hiç bir sorun yoktu biranda adam buhar oldu uçtu niye gitti noldu niye böyle bir şey yaptı bilmiyorum ilk gunler çok koydu bu davranışı üzüldüm bayağı ama sonra alıştım zamanla alışıyorsun zaten
- +1 yıl
Ya illaki öyledir merak etme zamanla alışırsın fazla da takmamaya çalış kendini başka şeylere yonelt bu senin piskolojik olarak çökertir başka şeylere odaklanmaya çalış olur mu
- +1 yıl
Asıl ben teşekkür ederim eline emeğine sağlık genç adam 🙏🙏 Allah'a emanetsin 🤗
Aşk İlişkileri konusunda 307 cevap paylaştı. Benim pek gitmez o tarz şeyler, aşk ilişkisi olacak ana oğul ilişkisi değil 😂
14 Yorumla- +1 yıl
Ama ben burada ana oğul ilişkidi gibi demiyotum ki zaten ben mesela severim bir etkekle çocuk gibi ilgilenmeyi üstünü giydirmeyi ağzına yemek tutmayı ya da dizimde yatırmayı vss ee bunun nesi kötü olabilir ki yerine ve zamanına göre de kadınlık vasfını sergilerin düşünsene sevdiğin kadın sana çocuk gibi hissettiriyor seninle ilgileniyor bu onun seni sevdiğinin bir göstergesi değil midir sence
- +1 yıl
tamam bere 😂😂 iyi hissettirmeyiz 😂 size yaranilmaz zaten 😂 ben gidiyon hoşca galınnn 😂
Aşk İlişkileri konusunda 858 cevap paylaştı. hepsi bir arada olmalı. bazen şefkatle bazen arzuyla
11 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle bende onu demek istiyorum zaten bir kadın hem şevkat dolu hem şehvet dolu olabilir ikisinide becerebilir ornek : ben 😂😂
Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. Asla
şefkatten çok çılgınlık ararım partnerimde.
152 Yorumla- +1 yıl
Deme öyle deme öyle 🤣 bak sana karşı yükseldim şu an 🤣🤣
- +1 yıl
Sadece kulağa ise yine iyi 😂😂
- +1 yıl
Aşağısi nere laa 🤣
- +1 yıl
Ben öyle bir şey denedim ki
- +1 yıl
Oyyy tesrkkur ederim 🙏 çok naziksin
- +1 yıl
Biliyirmusun burada şimdi yağmur başladı az önce balkona çıktım bir sigara yaktım ulannnn dedim yaşıyorum bu hayatı 😂😂😂
- +1 yıl
AA öylemi nerdesin peki
- +1 yıl
Ciddimisin bu çok kötü ama
- +1 yıl
Neresi ki orası
- +1 yıl
Ama gülüm Burdaki otellerin balkonlarında iciriyorlar orada neden yasak ki
- +1 yıl
Zordur tabi gurbet Allah yardımcın olsun ne diyim
- +1 yıl
Bak sende ters adamım madamım dedin ama kanka gibi olduk laa seninle 😂 benimle de gayet iyi anlaşıyorsun işte demekki bu bazen karşındaki insanın yaklaşımına da bağlı olabiliyor
- +1 yıl
Aklıma bak geldi burada bir beyefendi var vok sert ve ketum bir adam ben onun yorumlarını hep görürdüm sayfalarda ama tanımıyordum bir gün tesedafuf bana yorum yazdı bu beyefendi konuşuyoruz yorumlarda konu konuyu açtı vss adama dedimki burayi ne amaçla kullsniyorsunuz diye sordum " dediki haddini bilmeyen kendini bir şey sanan kadınların haddini bildirmek için kullanıyorum" dedi doğrudur dedim gerçekten de ters bir adam yorumlarda görüyordum zaten ama banada bir okadar çok nazikdi hatta demişti sizin gibi saygıyi hakeden hanimendileri ayrı tutuyorum çünkü siz bu saygıyı hakediyorsunuz demisti ve sonra onunla çok iyi anlastik yorumlarda da denk gelince hala konuşuyoruz zaten hatta şey diyor bazen senin yorumlarına denk geliyorum gülüyorum diye 😂 denek istedigim şey şu karşındaki insanı anlamak onun huyunda gitmek anladın mı ?
- +1 yıl
Çok haklısın bu konuda bizde öyle erkek ya da bayanlara denk geliyoruz zaman zaman hiç konuyla alakası olmayan ya da densiz densiz bir şey yazan ilaki çıkıyor ama zananka alışıyor insan çünkü onlarin okadar acınası bir hali varki ruhlarını başkalarını mutsuzlugundan besliyorlar kendilerini o şekilde motive ediyorlar
- +1 yıl
Sen ne zaman öyle dedin hatirlatiyim mi sana sen profilde resmim var dedin bende sonra evet baktım demiştim ve çenendeki gamzen ilk dikkatimi çekti demiştim ve sinirli ters bir adama benziyorsun dedim sendee evet öyleyim zaten demiştin
- +1 yıl
Ama bana hiç öyle ters davranmadin
- +1 yıl
Geçen gün noldu biliyormusun ben şimdi
başka bir sayfada bir soruda yorum yazdım tamammi gayet normal bir yorum kişilikle alakalı bir soruydu tam olarak hatırlamıyorum sonra afamin birisi benim yorumum altına şöyle yazmış " zayıfla biraz " diye 😂 ben gördüm ama bir şey yazmadım sonra bunu okuyan kızlar bu adama nir saldırmış görmen lazım 😂 den ne patavassiz bir insansın srn söylesin böylesin vss diye sonra başka bir kız dahil olmuş oda yazıyor ona çok saygısızsin soruyla seni yorumunun ne alakası var filan bunlar bir kapışmislar görmem lazım 😂 en son hala benim için tartışıyorlar di 🤣 sonra noldu bilmiyorum - +1 yıl
Ben eskiden bu tür şeylere hemen atlayıp cevap verirdim dayanamazdim böyle bir tattisma ortamı doğardi burada çok sevdiğim bir modettör bir arkadaşım var bu konuda beni uyardı hatta kizdı bana sen ne adamla tartışmaya giriyorsun o bilerek seni tahrik ediyor seni konuşturmak için sende cevap veriyorsun adama dedi bende diyorum adamı görmüyormusun yazdıklarını beni tahrik ediyor ama alakasız şeyler yazıyor filan dedim oda bilerek yapıyor zaten sırf seninle konuşmak için böyle şeylere cevap verme öyle rahatsız olduğum bir kişi ya da yorum olursa bana söyle ben
hallederim onun yorumunu kaldırırım dedi ya da engellerim siteden sen eğlenmene bak dedi sağolsun şimdi fazla girmiyorum öyle kaos ortamlarına normalde fikir tartışmasını çok severim ama densiz densiz bir tartismanin insanı değilim ben oyuzden böyle kişiler sadece size değil bizede denk geliyor - +1 yıl
Ya gülüm ben senin kullanıcı ismini çok çok iyij biliyorum belki resim olarak karıştırmış olabilirim ben seni uzun zamandır biliyorum tanıyorum
- +1 yıl
Resim çok ta önemli değil yani önemli olan insanın kisiligi karakteri saygısı degilmidir
- +1 yıl
Bak bir kere noldu biliyormusun 😂 şimdi kadının birisi evliyim 4 yaşında oğlum var diyorki eşim beni aldattı ee şimdi benim onu aldatmam gerekmiyor mu o bunu haketmiyormu diye sormuş bende dedim ki tm çok haklısınız eşiniz böyle bir hata yapmış ama siz onun seviyesine inmeyin bakın evladınız da varmış bir kadına bir anneye yakismaz vss dedim kadın bana ne dedi biliyirmusun " iyi sen öyle yaparsın ' 😂😂 ben mal gibi kaldım yemin ederim ulann dedim burada iyi niyetli olmak doğruyi göstermek te suç 😂 sonra kadının yorumlarımı okudum herkes şey yazmış yok o aldattiysa sende yap o onu haketmiş , ben olsam bosarim , istersen reelde yalpamiyorsan sanalda yap vss herkes bu şekilde yorum yazıyor hiç kimse demiyor ki ya böyle bir şey yapma yuvan yikilmasin adam yapmış bir hata ya da eşini aldatma gibi bir düşünceye girme vss denemiş herkes aldat ayrıl yazmış ee ben burada kötü olarak ne yazdım dedim sadece sen bir annesin sana yakışmaz oda yapmış bir hata çocuğun da varmış affet dedim sonra bu kadının yorumlarini okuyunca okadar uzuldum ki biz nerden nereye geldik böyle dedim biz artık başkasının ayıbını alkislar olmuşuz
- +1 yıl
Buranın profilini kısaca özetleyeyim
1- her pembe görene yürümek için fırsat kollayan yamyamlar.
2- sanal yapıp rahatlama peşimdeki ergen kezbanlar
3- haddini bilmeden, empati yoksunu gereksizler
4- hepsinden biraz olanlar
:)
Yani burası aslında çok ciddiye alınacak bir platform değil ne yazık ki - +1 yıl
Ya tamam da ciddiye alıp almama mevzusu degilki bu saygı heryerde geçerli bir kavramdır sırf bir insana yuruycem diye yanlışını alkışlamak onaylamak o erkeğin kişiliksiz olduğunu gösterir ben mesela kadına nasihat vermek istedim onu kırmadım kotu bir şey denedim kadın bana ne diyor iyi sen öyle yaparsın 😂 düşünsene kendim s@l@k gibi hissettim 😂 kafinin aldatmak içinde var bahane arıyor millet te onu destekliyor
- +1 yıl
Ya çok komik şeylere denk geliyorum bir gorsen gulermisin aglarmısın 😂 geçen genç bir kız soru sormuş tm mi saçımı kısa kestirdim nasıl olmuş diye kızın saçından başka heryeri gözüküyor 😂 giymiş askılı çıtçıtlı badi altında hiç bir şey yok boydan resim atmış 😂 yuzunede telefonu tutmuş saçın modelini görene aşk olsun 😂 bende yazdım saçını bilnem ama badin güzelmiş gerçekten diye yazdım 😂 çünkü yorum yakacak saç goremedim 😂
- +1 yıl
Ya göründüğün gibi ol ya da olduğun gibi görün Demisler o zaman bu cici kız şöyle sorsa brlki normal gelicek vücudum nasıl memelerim nasıl bacaklarım nasıl duruyor 😂 diye sor ozaman saçım nasıl diye sorma zaten kimsede saçına yorum yapmamış 😂😂 herkes görünen yerlere yapmış doğal olarak
- +1 yıl
Yani bende yadırgamıyorum insanın gösterecek bir kişiliği , yeteneği , zekası yoksa başka nasıl tepki cekebilir ki bir yerlerini açması laxim ki ilgi görsün 😂 ama bu şekilde bir erkeği elde etmeye çalışırsan başka bir kadın gelir yirtmac farkıyla elindeki adamı kapar buda acı ama gerçektir 😂 erkekler Çarşamba fanilasi gibi zaten kapanın elinde kalıyor 🤣 bugün bulduğun yarın elinden gidiyor 😂😂
- +1 yıl
Hepsi 250 Gr. Farkı zekasında, asaletindedir kadının. Bunun farkında değiller.
1000 tane soru vardır neden böyle dwvrandı, neden terketti diye.
1- aklı skor yapmakta olan tiplere takılırsan sonuç bu olur.
2- 250 gram harici özelliğin olmadığında sıradan bir kadınsın. Birkaç buluşma sonrası heyecan bitince sıkılmama şamsı yok erkeğin ve yeni heyecanlar aramaya başlar.
Bu sebeplerden ötürü, beyin gercekten önemli - +1 yıl
Kesinlikle çok haklısınız 👍
- +1 yıl
Ne 😂45 yorumm
+1 yılAnne şefkati değil de kendi öz sevgisi ile sevip, özen göstermesi güzel olur.
11 Yorumla- +1 yıl
Ama tamam da şimdi bir erkeği çocuk gibi sevmek ilgilenmek üstünü giydirmek vss bunun nesi kötü ki bu onu sevdiğinin bir göstergesi değil midir sizce kadınlık vasfını söylemiyorum zaten o farklı onuda zamanı gelince gösterir insan zaten
+1 yılHoşuma giderde benim karşıma çıkanlar Ebu Cehil gibiydi belamı zikmeye kalktılar 😂
11 Yorumla- +1 yıl
Haydaa neden peki
Şevkat isteyen anasının evine gitsin. Bana ateş parçası lazım 😀
24 Yorumla- +1 yıl
Deme öyle deme öyle 🤣
- +1 yıl
🤣🤣 gecelikle oturan kadında mi var 😂 sen fazla film izleme bence
+1 yılben neden anne şefkati ile sevicem onu 🙄 kadını gibi severim kafi
50 YorumlaHerkes kendi rolu ile şevkat göstersin anne annesi sen kadın eş sevgili başkası başka ilgi ve sevgi seviyesi aynı olmaz... bir erkek beraberken annem gibisin der sonra ayrılırsin... o... der 😂
10 Yorumla
+1 yılBazı kadınlarda anaçlık var öyle seviyor ki anne sevgisi misali.. ve hoşuma gidiyor bu durum
15 Yorumla- +1 yıl
Tm işte ben tamda öyle birisiyim yerine ve zamanına göre bir kadın hem şevkat dolu hem şehvet dolu olabilir ikisinide becerebilir ve ben bunu çok iyi becerenlerdenim bana göre
- +1 yıl
Beni sever misin ☺️
- +1 yıl
😂😂 seni ayağımda sallar uyuturum
- +1 yıl
Sen sevilmeyecek adammısın bee 🤣🤣
- +1 yıl
Tamam anlaştık öyleyse konum at geleyim ☺️☺️☺️
Erkekler anne sevgisi istemez kadinindan
Cilveli onu sürekli tahrik eden erkekliğini Her an hissetirecek bir kadın ister annesi gibi olunca aldatmaya meyilli oluyor lar11 YorumlaBenim çok hoşuma gider hele. dizine yatırıp saçımla. oynanması
19 Yorumla- +1 yıl
Bencede çok güzel ama bunu her erkek sevmezmis nedense ben bir erkeğe çocuk gibi bakmak yedirmek giydirmek hoşuma gider mesela çünkü yapımda da bu var anaç bir yapıya sahibim bunun nesi kötü ki
- +1 yıl
Evet bencede yapiyim 😂 seni dizimde de sallarim 😂
- +1 yıl
Bana yapabilirsin dedin zalim 😄😄
- +1 yıl
Avrupa yakası Güngören
- +1 yıl
İstanbulunun göbeği parisi 😂😂
- +1 yıl
Semt çocuguyuz reis 😂
Gizli Üye(36-45)+1 yılhiç bir erkek beraber olduğu kadından şefkat beklemez erkeklerin beklentileri çok daha farklı
128 Yorumla- +1 yıl
Bence bir kadın ikisinide yapabilir ben çok severim bir etkekle çocuk ilgilenmeyi üstünü giydirmeyi ağzına yemek tutmayı ya da dizimde yatırmayı vss çünkü anaç bir yapıya sahibim ee bunun nesi kötü olabilir ki yerine ve zamanına göre de kadınlık vasfını sergilerin düşünsene sevdiğim kadın seni çocuk gibi hissettiriyor seninle ilgileniyor bu onun sana sevgisinin bir göstergesi değil midir erkekler neden bunu sevmiyor olabilir
Cevap sahibi+1 yılsevmiyor demedim böyle bir beklenti içinde değiller dedim
Cevap sahibi+1 yıldediğin şeyler güzel şeyler ama yinede bir kadının anaç değilde en dişi halini hissettirmesini tercih ederim
- +1 yıl
Bence beklenti içinde olanlar var srn olmayabilirsin ama anne sevgisi görmeyen bir etkrkte bu beklenti hoşuna gider beyefendi
Cevap sahibi+1 yıldizine baş koymak saçla oynamak ilgilenmek bence şefkat değil sevgi gösterisidir şefkat duygusu merhametten doğar bence kadın erkeği koruyuğ kollarken kadının narin yapısını göz önünde bulundurun o kadına şefkat göstermesi gerek
- +1 yıl
Ben birisi bana baba sefkatiyle yaklassin sevsin korusun çok hoşuma gider mesela kendimi çocuk gibi hissederim
- +1 yıl
Oyuzdende sahiplenilme iç güdüsünü çok severim işte
Cevap sahibi+1 yılbak hanımefendi üzerine basa basa söylüyorum hoşuna gitmez demiyorum basa yapsan benimde hoşuma girer ama erkek kadından şefkat beklemez diyorum
Cevap sahibi+1 yılErkin tamam işte benim dediğime geldin hatun ben sana şefkat göstereceğim sen bana değil bem seni kadın olarak istiyorum sende benden şefkat bekleyeceksin kadınını bebek sever gibi sevip şımartacaksın
- +1 yıl
İşte bu olnaz benim anaç bir kişiliğim olduğu için ben bunu yaparım ve çokta keyif alırım yerine ve zamanına göre kadınlık vasfını da sergilerim
- +1 yıl
Çünkü ben bu iki kişiliğe de çok uygunum beyefendi hem şefkat doluyum hem şehvet bunuda çok iyi becebildigimi düşünüyorum
Cevap sahibi+1 yılo zaman bana şefkat göster
- +1 yıl
Hayır... şu an incindimmmm
Cevap sahibi+1 yılo zaman dizime yay ben sana kendimi affettireyim
- +1 yıl
Hayır hayır hsyir hayır hayır 😂😂
- +1 yıl
Olmaz sana karşı yükseldim şu an 🤣
Cevap sahibi+1 yılaaaaa duygu karmaşası yaşatayıyorsun bana beni zaten biliyorsun sana karşı herqn yükselmiş durumdayım bir salıcam göreceksin
- +1 yıl
Ben sana sinirlendim manasında yükseldim genç adam
Cevap sahibi+1 yılyükselmek öyle bir şey değil ama genç bayan
- +1 yıl
Belki ben bu manada kullanmak istemiş olamazmıyım küçük bey 🤣
Cevap sahibi+1 yılküçük bey 🤣🤣🤣🤣
Cevap sahibi+1 yıliyi madem sen bana yükselmeye devam et ama başını dizime koy
- +1 yıl
Küçük bey 🤣 rica edicimmm bu bahsi kapatalım 😂😂
Cevap sahibi+1 yılpeki hanımcım kapandı gitti
- +1 yıl
🙋🙋🙋
- +1 yıl
Bana küçük hanım de 🤣🤣
- +1 yıl
Eski türk filmlerindeki gibi 😂😂
Cevap sahibi+1 yılsahibe diyeyim istersen küçük hanım🤣🤣🤣
- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılÖnemsemeyi herkes ister, cinsiyet ile ilgili bir durum değil ancak bazı insanarın beklentisi bu konuda yüksektir buda karakter ve yetiştirilme şekli ile çok ilgili bir durum.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Wnne şefkati sadece anneye özel olup ben eş şefkati beklerim eşini mutlu eden tüm istekve taleplerine cevap veren saygı sevgi aşk dolu tatlı bir arkadaşım hayat arkadaşım olmanı isterim
00 Yorumla
+1 yılÖyle bir isterki ne istediğini bile anlamazsınız gerçekten anne sefaleti sevgisini hissetmiş annesi arkasında duran güçlü ve başarılı bir erkek (benim gibi ama bu ego falan değil yanlış anlaşılmasın) gerçekten sevdigi ve anne olmaya layık gördüğü birini hem cinsel anlamda da sever mesela o kişinin memelerini emmek isteyebilir çünkü bu ona annesini anımsatır ama aynı sevgi gibi de değil teknik olarak aynı o şefkati Sevgiyi hisseder
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 300 cevap paylaştı. Her erkeğin hoşuna gider anne şefkatiyle sevilmek erkeğin aşk ile sevmesine vesile olur erkek daha çok aşık olur Daha çok bağlanır çok farklı gözlerle bakar
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılOlmazzz o iyi fikir değil. Anne gibi değil, eş gibi olmalısın.
30 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılAnne şefkati başlangıçta hoşa gider sanılsa da çok çabuk sıkar ve boğar insanı. Ben istemem şahsen.
00 Yorumla Yerine göre ablacım hani bir söz vardı ya sokakta hanımefendi mutfakta aşçı... Sefkatte anne diyebiliriz 😂🥰
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,1b cevap paylaştı.
+1 yılNefret ederim.
Annem gibi davranacaksa ben neden evleniyorum ki.
Çok saçma.
Öyle biriyle evlenemem.
Eşim gibi davranan biri olmak zorunda.00 Yorumla La nası bi sapıklıktır. oral seks istiyoz biz, vura kıra s.. kmek istiyoz. Anayla falan nalakası var
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılİnsanlar beşer dir 5 parmağın hepsinin aynı olmadığı gibi istekleri beklentileri farklı olabilir kimisi sever kimisi sevmez yani
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılBence Sevde nasıl seversen sev erkekler kullanılmaktan iğrenirler Sevgi olduktan sonra anne şefkatimi baba şefkatimi pek fark etmez 😄
00 Yorumla
+1 yılErkek anne şefkati istemez
Avrat şehveti ister12 Yorumla- +1 yıl
Ya kadın ikisinide becerebilcek bir karekterde ise
- +1 yıl
Ilgi alaka hoştur
Ama sürekli en ufak şeylerde akıl verilmez
Mesela ustune kapşonu al gibi
Ya da üstün açık uyuma gibi
Bu adam bunu idrak ediyor
Eğer avrat gibi görülmek istiyorsan
Avrat gibi muamele ediceksin
Anne gibi değil
Dişil enerjisiyle sevmesi daha iyi olur
14 Yorumla- +1 yıl
Ya ikisiyle de sevmesini biliyorsa kadın
- +1 yıl
Tm peki görüşüne saygı duyuyorum yorumun için çok teşekkür ederim eline emeğine sağlık 🙏
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılSıkılır yani sıkılsın bi zahmet çünkü annesi değiliz kimsenin 😃
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.
+1 yılSen böyle bir kadınsın
17 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyleyim anaç bir yapıya sahip olduğum için bir etkekle çocuk gibi ilgilenmeyi üstünü giydirmeyi ağzına yemek tutmayı ya da dizimde yatırmayı severim ben bu benim kişiliğimde var çünkü eee bunun nesi kötü olabilir ki yetine ve zamanına göre de kadınlık vasfını sergilerisin
- +1 yıl
Ben bence bunun ikisinide becerebildigimi düşünüyorum hem şehvet doluyum hem şevkat
- +1 yıl
Vallahi günümüz erkeklerinde şehvet daha önemli şefkat'e çok gerek duymuyorlar
- +1 yıl
Bence duyarlar bee herşeyin yeri farklı sonuçta
- +1 yıl
Şefkat'i evleneceğin erkek Arar şehveti gezen Tozan Arar
- +1 yıl
😂😂 gezen tavuk yumurtası gibi onu mu ariycam ben şimdi hee 😂
- +1 yıl
Hayyy ağzın bal yessin şehvetli kadın
+1 yılher türlü sevgi güzeldir 😀
124 Yorumla- +1 yıl
Gel dizimde salliyim seni 😂 zaten okadar yoruluyorsundur ki bence sen o sevkati seversin diye düşünüyorum sayın hocam çünkü hep dert hep sorun dinliyorsun bazen insan isterki biride beni dinlesin anlasın şevkat göstersin şu an seni dizimde yatırıp uyutasım geldi 😂 hemen uyur kalırdın hee
- +1 yıl
yok diyenin cani çıksın mışıl mışıl uyuyorumm😀😀
- +1 yıl
Tm kapat gözlerini sadece sesizligi dinle emin ol huzur bulucakdın ve hiç uyanmak istemiyceksin
- +1 yıl
anlaştık😀
- +1 yıl
💦💦💦💦
- +1 yıl
şelale de geldi tamamdir😀😀
- +1 yıl
O şelale değil bee 🤣 yağmur damlalari yani ben seni dışarda yağmur yağarken dizimde yatırmak istiyorum demek çünkü yağmurlu havaları çok severim izlemeyi o yağmurun sesini dinlemeyi hayel kurmayı ve yağmurlu havalarda inanilmaz derecede çok huzurlu olurum neden bilmiyorum bunu sana yapmak istedim işte sende bu huzuru hisset diye satın hocam... iyi yapmışmıyım 😂
- +1 yıl
sen bitanesin biliyorsun bu işi 😀😀
- +1 yıl
Bilmezmiyim başkan 🤣
- +1 yıl
Tm Ertuğrul yat Zıbar 😂
- +1 yıl
Sana karşı yükseldim şu an 🤣 elimden bir kaza çıkmasın 😂
- +1 yıl
kaza senden gelsin 😂😂😂😂
- +1 yıl
Ertuğrul birazdaha konuşursan seni ısırmak zorunda kalıcam küçük bey 🤣🤣
- +1 yıl
durdugun kabahat hanfendi😂😂
- +1 yıl
Ertuğrul dün gece yağmur yağıyor du hep seni düşündüm 😂😂
- +1 yıl
Günaydınlar ne güzel sevindimm 😂
- +1 yıl
Sanada kocaman günaydın ☘️💮🌺🌹💦💦
- +1 yıl
Eee ne düşündüğümü sormiycakmısın zalımmm 😂
- +1 yıl
🌷🌷🌷
- +1 yıl
sordum bakalimm ne düşündün guzellik😀😀
- +1 yıl
😂😂 ne olucak bu çocuğun hali böyle dedim 😂😂
- +1 yıl
eeee ne olacak peki benim bu halim😂😂😂
- +1 yıl
İşte daha orasını bulamadım 😂 önemli olan düşünmemdi 😂
- +1 yıl
düşünmeye devam o zaman 😂😂
- Aşk İlişkileri konusunda 12,3b cevap paylaştı.
+1 yılPış pışlarsa olur :)
13 Yorumla- +1 yıl
Valla ben pış pışlarim da severim ben erkekle çocuk ilgilenmeyi üstünü giydirmeyi ağzına yemek tutmayı ya da dizimde yatırmayı vss bu benim yapımda var çünkü anaç ruhlu bir kişiliğe sahibim ben sokaktaki hayvanlara da öyleyim hemen sarıp sarnalarim eee şimdi bunun nesi kötü ki erkekler neden böyle birşeyi sevmiyor olabilirler
- +1 yıl
O onların problemi :)
- +1 yıl
Bencede
+1 yılhoslarına gidiyor sıkıldıkları zaman da baskalarında bulamadıkları icin geri donuyolar
00 Yorumla
+1 yılBu dünyada anneden başka anne şefkatiyle sevecek bir kadın yoktur
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİlgi her erkeğin hoşuna gider ilgi odağı olmak veya sırılsıklam aşık olunduğunu onu sürekli düşündüğünü hissettirir. Hele ki böyle kalabalık bi ortamda gösterilen ilgi şefkat erkekte gövde gösterisine dönüşür 2 farklı tepkiye yol açar
1 ya aşırı sinirlenmiş gibi yapıp sanki sen ilginle onu boğuyormuşsun aşkından ölüyormuşsun gözün ondan başkasını görmüyormuş gibi bakın bu kadın benim ve beni çok seviyor çok aşık hep böyle imajı verir
2 oda sana ilgi gösterir abartır00 Yorumla
+1 yılKişiye ve yere göre değişebiliyor her zaman her yerde olmaz
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 463 cevap paylaştı. Kişiye göre değişir, annesiyle ilişkisini incelemek gerekiyor
00 YorumlaAnne şefkati istemekten ziyade annesine benzeyen bir kadın isteyebilir.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 449 cevap paylaştı. Kişiden kişiye değişir bu çünkü herkesin karakter yapısı farklı
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı.
+1 yılAnne şefkati başka, kadın gibi sevmek başka. Kadın kadın gibi sevsin, anne anne gibi 😉
00 Yorumla
+1 yılSorun yok benim için her duygu, dan beraber tatarız 🙂
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Dürüst, samimi ve saf sevgi olduktan sonra gerisi teferruattır.
00 YorumlaGerçekten sevsin sevmese bile seviyor gibi davransın yeter….
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 453 cevap paylaştı.
+1 yılErkek ister de kadın bunu istediğini anladığı an bırakır o erkeği ezik görür
01 Yorumla- +1 yıl
Bence de
+1 yılBen seviyorum, arada memişlerin üstüne de yatır beni. 😌
00 Yorumla
+1 yılİşte bu duyguyu bilmediğim için her şey dozunda olmalı diyorum
00 Yorumla
+1 yılAnne şefkatiyle sevmek annelerine olduğu gibi olmalarına zemin hazırlayabilir o yüzden körü körü değilde kontrollü ve bilinçli şekilde sevmek güzel olur çünkü şefkat her zaman herkeste olmaz ve herkesten beklenmez.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAbla valla ben 18 yaşındayım yks stresim var ve yanlızım biri beni sevsinde anne şefkatide olur farketmez
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı. Şevkat göstermesine sevinirim fakat anne sevgisi göstermesini istemem eş gibi sevsin yeterli.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Hiçbir kadın erkeğini annesi gibi sevemez anne sevgisi farklıdır annelik farklıdır
05 Yorumla- +1 yıl
Ya orası illaki öyledir benim sormak istediğim şey şu anne şefkati ile yaklaşması hoşunuza mu gider yoksa bu durumdan sıkılırımısız
- +1 yıl
Ama ben çoktan bahsetmiyorum ki herşeyin fazlası illaki sıkar ona sözüm yok ama birisi seni düşünsene çocuk gibi hissettiriyor seninle ilgileniyor tabi yerine ve ortamına göre ee bence çok güzel degilmi seni dizinde yatırıyor
- +1 yıl
Kesinlikle
Aslinda bu icsel bir durum ve tamamen insanin icinden geliyor lâkin bunu icinden gelmeyerek ve yapmacik bir sekilde yapiyorsan karsi taraf bunu yapmacik bulabilir ve sogur.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı. Yani bunun için annemiz var zaten onun için hoşumuza gitmez
00 Yorumla
+1 yılAnne şefkati değil de onu yüceltecek şekilde sevmelisiniz kızlar. Unutmayın erkeğinize kral gibi davranırsanız kraliçe olursunuz. Köle gibi davranırsanız kölenin eşi olursunuz
00 YorumlaKadının anne şefkati değilde kanın bir erkeğe ilgi göstermesi ve sevme si daha doğru olur anne şefkati kimse yapamaz sevdiği kadın yapamaz o anne iç gucusune bağlı 😎
00 Yorumla
+1 yılSevdiğin kişinin ilgi odağı olmasını tabiki her erkek ister yani müq olur ama sadece nerde anne gibi olup olmayacağını bilmen gerekir
00 Yorumlaİlişkinin ilk başlarında erkeklerin hoşuna gitsede ilerleyen zamanlarda ters teper.
İlişkiden ve karşı taraftan kaçmaya çalışır.00 Yorumla- Devamını Gör (50)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer