Ben fazla mı rahatım yoksa bu aslında normali midir durumun?

Benim annem yabancı dolasıyla da biraz bu tarz konularda rahat düşünüyorum. Daha önce sevgilim olmadı sosyal medyada çok denk geliyorum. İşte sevgilinin karşı cins yakın arkadaşı olabilir mi vb? Bence bunların hepsi normal ya da arkadaşlarıyla içmeye çıkması falan. Ancak kız arkadaşlarım senin düşüncelerin normal değil. Kıskanmalısın karışmalısın falan diyor. Bence çok saçma ben erkek arkadaşımın annesi değilim ki eve kaçta girdiğine neden karışayım mesela? Ya da kiminle ne yaptığına bana sadık kaldığı sürece sorun yoktur bence. Ben mi yanlış düşünüyorum anlamadım.

Ben fazla mı rahatım yoksa bu aslında normali midir durumun?
Cevapla