Güncellemeler
+1 yıl
Erkeklere tavsiyyem şu ki, hiç bir zaman yanlışı olsa bile asla ve asla karınızı, nişanlınızı yere vurmayın kimsenin yanında. İster görümce ister kaynana. Eğer yaparsanız o kızın gözünde Anne çoçuğu gibi kalırsınız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bence konuşun ama anlamazlar
Anlamıyorlar evet
Yani biraz çocukça olucak ama yaptıklarını se kaydına alabilirsiniz size kötü davranıyorsa
Bi kere whatsapp da aynı hileyi yaparken mesajları 24 Saatlık'e koymuştu. Hayatım boyunca unutamam. 24 saat sonra mesajlar siliniyor iki tarafdan da anlamamıştım tabi. Ben söyleyince de nerde dedin ki unutmuşum ss edip atsana dedi
Yani olmuyorsa da eşinizin ayrı eve çıkma imkanı yokmu
Ben diyorumki bir yerde ona itiraf ettirin o sırada telefonunzu ses kaydı açık olsun
Görümcen kimki