Her dakikasını sizinle konuşarak geçirmek isteyen bir sevgili ister miydiniz?

Aşırı toksik bir ilişkim vardı. anne ve babamla dısarı çıkınca bile sürekli mesaj isteyen, evdeyken sürekli oyun oynarken konuşup, her dakika mesajlaşmayı isteyen birisi vardı hayatımda. bu basta hoşuma gitse de sonradan konuşacak bir konu kalmayınca beni sıkmaya başladı. son görülmem kendimi bildim bileli kapalıdır benim o istiyor diye açmıştım ama bi süre sonra benliğimden çok fazla ödün verdiğimi fark ettim ve eski halime dönmek istedim. bu onun gözüne battı evin içinde ev işi yaparken, yamak yaparken yazamıyor olmam onun için sorun oldu. oyuna ara vermek istedim az girdim sorun oldu. babamla dışarıda yazamadım sorun oldu. zorla fotoğraf attırdı ve ailem gerçekten çok tutucu bana çok kızarlar fotoğraf attım ama fotoğraftaki yorumları kapatmam sorun oldu. bana ne boklar yediğin belli değil dedi. halbuki maksimum 1-1,5 saat ailem ve kız arkadaşlarımla iken özgür bir zaman istemiştim. gün içinde her an konuşmayalım ama eve döndüğümde neler yaptığımı anlatayım sıkılmadan yaşayalım istedim. telefonda annemle konuşurken bile inanmayıp ss attırdı. anneni yalanlarına ortak etme dedi. bıktım yoruldum. kimseye ihanet etmedim sadece ilişkimi herkese göstererek yaşamak istemedim. yakın arkadaşlarım annem biliyorken bu ona yetmeliydi. ama yetmedi. sizce ben hatalı mıyım? neymiş önceden x kişiyle fotoğraf atmışım. e tamam seninle de attım ama yorumlar kapalı ne olur yani? fotoğraf atmışım daha ne istiyosun?

Her dakikasını sizinle konuşarak geçirmek isteyen bir sevgili ister miydiniz?
Cevapla