
Kızlar, paragöz bir erkeğe hayatınızda yer verir miydiniz?

Kızlar, paragöz bir erkeğe hayatınızda yer verir miydiniz?
Genel olarak paragöz insanlara pek tahammülüm yok. Kişi'nin maddi geliri tabiki olmalı ama bu maddiyatı karşınızdaki kişinin karakterinden daha ileriye koymamalısınız insan para'dan ibaret değildir. Ağzımızdan çıkan tek bir kelime için bile 10'dan fazla alet çalışıyor içeride insan özeldir onu alçaltmayın.
Çok kazanan birisi ile değilde çok zengin birisi ile ilişkim oldu zamanında, aramızda dağlar kadar fark olduğu için ilişkinin benim açımdan gitmeyeceğini anladım, gurur falan biraz fazla olunca insan onun için sorun olmasa bile kendi kendine içinde bir şeylere engel olamıyor. Ben yapamadım şahsen yapan yapar ama çok var öyle takmayan etmeyen rahat insan, erkektede kadındada.
Çok kazanmak için değer verdiğim şeylere aykırı hareket etmedim.
Daha rahat yaşayıp daha fazla elde etmek için bazı şeylere de sessiz kalmadım.
Hal böyleyken, bir kadının maddi gücünün gölgesine kendi çıkarlarım için sığınacak da değilim.
Yine eic verecem 😏
Olur ☺️
Teşekkürler 🙏:)
Rica ")
Yani bunu da gördük yaa. Eşitlikte sınır tanımaz olduk. Eskiden cüzdana sadece kızlar bakıyordu, şimdi erkekler de bakıyor. Kınaya kınaya aynı duruma geldiler. Pes artıkk 😀😂
O kınayanlar paradan başka beceriye sahip olamayan beceriksiz erkeklerdi.. ve şimdi o beceriksizler paragöz oldular 😄
Üstelik para konusunda da pek becerileri yoktu. Şimdi paralı hatun bulma derdine düşmelerinden belli 😀
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim 😌
Cevap
98Cevap
Böyle biri bırak hayatımda olmayı çevremde dahi olamaz...
Bunuda yapmazlar diye düşünüyorum😂
Para benim için mutluluk değildir
her şey para değil ki bu hayatta gadası
Öyle bir şey asla yapmam. Hadi diyelim ki soruya ayak uydurmak adına :D böyle bir niyetim oldu. Bunu tek bir kişiye kendimi adayarak yapmam. Gider jigololuk yaparım, trip çekmek zorunda kalmam en azından... :D
Soruya ayak uydurmak mi bu tam olarak ne demek oluyor 😄
Yani sorduğun sorunun formatına uygun bir cevap vermek gerekirse demek istedim :D
Böyle bir niyetinin olmaması da sorunun formatına uyuyor amaa )
Uyuyor işte, ekstralarımla cevap veriyorum :D
Anlamişko
Bu bana baya saçma geliyor. Sırf parası var diye yanında kalmak hatta evlenmek.. Biz mal mıyız da parayla satın alınalım? Ya da erkekler? Açıkçası buna izin vereceğimi sanmıyorum. İnsansak eğer önce duygulara, kalbe bakmalıyız. Maddiyat çok daha sonra gelmeli ‽
Tek para mı uetmez arabası evi yazlığı yatı katı da olsun 😂
İşin şakası bi yana kim olursa olsun para bugün var yarın yok. O yüzden paraya önem vermem. Dolayısıyla sırf birisiyle parası var diye evlenmem. Paraya önem verseydim zaten bu konumda olmazdım
Hiçbir maddi kaydı biri ile evlenmem için referans olamaz benim. Ben gelir eşitliğinden yanayım. Bir süre sonra taraflardan birisi muhakkak bu konuyu insanın yüzüne vuracağına şüphem yok.
Çok kazanmış, az kazanmış. Bu bir ölçü değildir. Kazanç sadece günü kurtarır. Hayatı vede hayatın içindeki aşk terimini tamamlamaya yetmez. para huzur değildir. Fakat huzur paradır , gelecektir, sağlıkltir ve dilediğince mutluluktur. Bol paralı değil. Huzurlu birliktelikler hakedene.
Senin paran benim param. Benim param senin paran. Senin benden çoksa veya benim senden çok, bu durumda para ikimizinse eşit oluyoruz. Senin çok kazanıyor olmanın bana bir faydası yok. Buluşmalar da nasılsa ben ısmarlayacagim. Evlilik olursa da sıfırdan başlanıyor hayata çünkü evlilik öncesindeki kazançlar kişilerin şahsi kazancı.
Parası olan kadınla evlenmeyi düşünmezdim
Tabi kadın bana aşıksa seviyosa başka ama bu hıyar surata bi kadın neden aşık olsun ki🤣🤣
Onun dışında ilişki yaşar yer içer gezerim😊
Çünkü kadının güzelliği ve parası varsa her erkek onun için bir araç ve bir basamak olacaktır😎
Çok kazanıyor diye bir kadınla asla evlenmem, önemli olan babasının çok kazanması çünkü kadınlar ne kadar kazanırsa kazansın hep az kazanırlar maalesef. Kayinpederim forbes 20 deyse direk nikahı bassın bana hayatımın lovesi.
Asla bir kadına parası için bakmadım bakmamda maddi duruma önemde vermem lakin güzelliğe çok önem veriyorum kız güzel değilse cumhurbaşkanının kızıda olsa boş benim için sadece sıradan bir vatandaştan ibarettir.
Bu hayatta hiç bir zaman para uğruna bir şey yapmam.. çalışıp kazanmak alın teridir.. heleki evlenmek imkansız.. karakterine kişiliğime ters.. ama eğer seviyorsam o kişi benden fazla kazaniyorsa dert etmem
Para sadece araçtır. Ben bir kadını parası için sevmem sadece dürüst olsun asla yalan söylemesin. Benim için her şeyden önce insanlık gelir. Ben karaktere bakarım. Güzellik benim için önemlidir. Bakım da önemlidir. Ama karakter benim için ön planda gelir.
Kazancım yüksek eşimin benimkinden daha da yüksek olabilir ama kafa yapısı önemli öyle bir durumda benim hoşuma gider hem gelecek kaygısı yaşama m hem de ev işleri ile uğraşacak hatun istemem açıkçası
Ozellikle öyle birisinei düşünmek sümsük adamların işidir. onuda kızlar düşünsün
Lakin bı kızın iyi kazanan biri ile evlenmek. istemesi okadar kotumsenexek bişey değil.
Kız 2 inci evini alıyor ayrıca haftaya da arabasını seçecek 2 yılda anasının gözü kadar kazandı ve bitmiyor. Olmaz dedim. İyikide demişim.
Para için değerlerimden, karakterinmden ödün vermedim vermem bu hayata 1 kez geliyoruz onu da eğilip bükülerek heba edemem.
Bir insan bu kadar kendisini küçük düşürücü duruma sokabilir ancak dediğiniz tiplerde yok değil varlar
Babanızı seçemezsiniz ama kayınpederinizi seçebilirsiniz. :D
Bu söz geldi aklıma nedense.. :D :D :D :D
Evlenirim tabi niye evlenmiyim 😌
kızların hepsi para göz, önce evleneceklerin adamın işine bakalar bilmiyoruz sanki 😏
Bir kadın ne kadar çok para kazanırsa kazansın, eğer aşık olamadıysam, hiçbir şekilde yüzüne bakmam. Kısacası beni bir kadının parası değil, kendisi ilgilendirir.
Hayır çok şükür kendi kazancım bana yetiyor. Kimsenin malında parasında gözüm yok hele ki bir kadının parasında asla gözüm olmaz
Çok cazip bir seçenek kanki şaka bir yana ben zaten çok masraflı biri değilim cinsel anlamda doyurayım o da bana küçük sürprizler yapsın yeter he he
Paragöz erkeğin hayatımda işi yok ki.. Benim de para ile işim yok çünkü :D
onu cogunluk kadınlar yapıyor. çıkar ilişkisine karşıyım
Erkeklerin sayısı da çoğaldı
coğalsada kadınlar kadar değil. bi soru sor erkeklere kadınlar neye bakar diye yüzde 90 ı para cevabı veriyor
Öyle diyen erkekler bir kadını tavlarken paradan başka hiç bir beceriye sahip olmayan erkekler yalnız...
aksine zengin olmayan parası için terkedilen reddedilen erkekler
Parayı sadece kıstas alarak bakarsan doğru dediğin oranda çıkar ama bunun içine farklı şeyleri de katıp "çıkar" olaeak bakarsak aynı oran çıkar
@CorneliusScipio çıkardan kasıt maddi şeyler
Bana yakın kazanan bir kadın istiyorum zaten ben çalışıp kazanıyorsam karım da kazanacak
Bir kızı sevmeden aşık olmadan evlenmek çok saçma ileride çok sıkıntı çıkar bence
Benden çok kazanan bir kadınla ne sevgili olurum ne evlenirim
Boş boş şeyler paranın arkasına sığınan her kim hangi cins olursa olsun çekilmez
Aşıksam evlenirim. Ne varmış canım azıcık kadınlar bize baksın.
Yok öyle biri hiç olmadım paraya çok değer veren biri değilşm
kadını bırak kadının anasıyla bile evlenirim paradan haber versin bana
Paraya minnet eylemem. Çok şükür her şeyim var. Ben sevgi arıyorum.
Arada sevgi yoksa parayla olmaz. O yüzden o tür bir ilişki türüne karşıyım
Ben vermem sonuçta bu gün paranı yiyen yarın neler yapmaz. Doyumsuz olur borç vs. yapar.
Biraz da erkekler faydalansın, devir değişsin bence.
Bir kadının parasıyla yaşamam ve istememde zaten ne kadar geliri olursa olsun ben yine kazanır evin harcamalarını herşeyini ben yaparım isterse kendi parasiyla çocukları icin bir gelecek zemini ayarlar onun dışında sanmıyorum bırakmam
Hayır, çok kazanan kadın kesinlikle o parayla erkeği ezmek için her şeyi yapar. Benden çok kazansa bile alsın kendine harcasın fazlasını :D
Parası olan kadın, beni bozar param var diye ezer beni
Sanmam sıkılınca kadın boşanır nafaka da alamaz erkek niye evlensin
Ben sevdiğim kadının parasına bakmam
Şimdi para güç demek bu dönem de , erkek doğuştan güce aşık biri sence buna tamam diyebilir mi derse bile o kızı sırf bunun için sevebilir mi bence hayır genel dedim istisna olabilir
Yok, gelirlerimiz arasında uçurum varsa o ilişki olmaz
Asla yer vermem. Kimse beni param için sevmesin 😬
Hayır yapmazdım öyle bir şey.
Çalışmasa bile olur ya, tembel olmasın yeterli. para faktörü bu kadar olağanüstü bir şey değil bence..
Öyle bir sevgilim vardı ilkbaslarda çok güzeldi yani hoşuma gidiyirdu sonra parasıyla satın alacagini zannetti ama yanildi
Parayla satın alınamayacak tek şey bu hayatta insan olmalıydı, ama oda kendini iki kuruşa sattı...
Detirmem 👑🥊
Yaşına göre değişir 🙄
Yaş ne alaka
95 🙄hmm
🤨
27 ne yapacan ksjs
4 yıl indirim istiyorum 95 demiştin çünkümsü 😂
107 yaşındaki adamı napim beklemem skdjs
Ama senin teklifindi bu 😏
https://youtu.be/SSW5lG0LxZY
Silah kullanmayı severim😄
Yunanistan/kozani İzmir/buca 🧿
Ne güzel ne hoş bende Stuttgartaydım🥲 cafeye çevirdik sorumu☕☕ 😂
Sen de yapıp yapıp bana atıyorsun efendi mi ne 😄
Yoo değil dünkü sorundan yola çıktım sadece... 😂
aa evet benim yüzümdenmiş 🤪
Yine beklerim👀
https://youtu.be/W1dbPIVjcQ4
See u 🎧👋
Harika olurdu ya, tüm dikkatimi ona verirdim. Bıkardı artık para vereyim başka bir şeylerle ilgilen derdi.
Böyle karaktersizlerde türedi değil mi?
Maalesef
Kadınlardan bunu yapan çoktu bir de erkek versiyonu... Gururuna nasıl yedirir insan hadi başkasını düşünmüyor geçtim de
Paranın kokusunu kadınlar daha iyi alır..)
Kadınlar iş hayatinda pik yapınca erkeklerin de koku duyusu epey gelişti ama')
Cogunuz aslinda parayi gorse degisicek burada bla bla bla
Neden olmasın? Hani kızlar parası çok erkeği bulunca nasılsa hemen aşık olup evleniyor ya
Kendi kazancım var ki ihtiyacım yok onun parasına bir kere.
Siz evlenirsiniz ama. @pilly_bhebek
Kazanç bir süre sonra önemini yitirir. Sadık kalamaz insan ve sonrası da evliliği bitirir.
Ben hayatımda istesem de tutamazdım
Bu ekonomide para önemli tabiki ama çok veya az kazanıyor diye değil seviyorum diye evlenirdim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?