Mesela ben Çok uzun zaman sonra (20 yıl) ilk defa biri gerçekten samimi duygular ile beni sevdi sanmıştım. Meğer koca bir yalanmış.. Büyük hayal kırıklığı yaşadım.. Yalnızlık bu kadar koymuyor dimi insana.. Hem niye bir insanın masum duyguları ile oynarlar ki, ne geçecek ellerine? 🤔
Güncellemeler
+1 yıl
Gönül kandırmanın cezası ne olaki iki cihanda da?
Biri sizi gerçekten sevdi sanıp hayal kırıklığı yaşadınız mı?
Bir şey diyeceğim inanmayacaksın kuvvetle muhtemel. Sevdiğim sevgilim olsun, 10 yıl beraber olduğumuzu farz edelim ve bugün ayrıldık. İnan 5 dakika unuturum.
Yok, kafa tasımın içinde çalışan bir beyin var. İnsan için en önemli şey zaman. Ve zamanımı günlerimi aylarımı yıllarımı birini düşünüp ah vah ederek geçiremem. Kimse bana o giden zamanı geri veremez. Sen verebilir misin?
Sevgi diyorsun o zaman sana şunu söyleyeyim, yeri geliyor sana sevgilinden daha yakın olan aileden ya da akrabalarından biri ile bile kavga edip konuşmadığın oluyor.
Egoistlik olarak algılama ama bu konu hakkında sabahlara kadar konuşurum ve eminim ki haklı çıkarım. Sebebi ne mi? Tecrübe. Para ile satın alınamayan nadir şeylerdendir tecrübe.
Haklılık payın var muhakkak ama haklı çıkamazsın.. Tecrübe bizde de var ergen değiliz.. Allah insanoğluna duyguları bahşetmiş, senin dediğin gibi sadece akıl mantık ile yürümüyor hayat maalesef.. Keşke dediğin gibi olsa ama olmuyor. Önce mahvoluyorsun sonra toparlanırsun. Tecrübe budur.. Yarayı sarar kanı durdurursun..
Hatunun biri gelip, "ben artık senden ayrılıyorum" derse, "başkası ile aldatırsa" vs vs bu durumda kusura bakma duygu falan kalmaz. Saniyesinden unuturum.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
O durumu bende yaşadım seviyor sandım yalanmış sırtımdan vurdu bıçagı ama tabiki Allah'ın sopası yok döndü dolaştı geldi bana k*pek gibi
Sen ne yaptın kabul mu ettin peki
Sözde kabul ettim ama gram ugraşmıyorum kendi çapında bişeyler yapmaya çalışıyor 😂😂😂
O nasıl oluyo öyle
Arayıpta nasılsın demişliğim yok o arar o sorar o gelip gider o konu açar
hemde çok büyük. hayatımın dersini aldım
Aynen çok güzel ders oldu bana da.. Ama güven eksikliği de kar kaldı yanıma
çok güvendim yanıldım
Demek ki kimseye çok olmayacak insan
öyle
Amaaan takıldığın şeye bak :D
Dimi hiç 😂 azcık tarumar olmuş azcık parçalanmış minicikte güvenim yıkılmış 😅😅😅
Bir şey diyeceğim inanmayacaksın kuvvetle muhtemel. Sevdiğim sevgilim olsun, 10 yıl beraber olduğumuzu farz edelim ve bugün ayrıldık. İnan 5 dakika unuturum.
Vayyy nasıl yapıyosun o işi? Kalp yerine taş mı var içinde mubarek 😀
Yok, kafa tasımın içinde çalışan bir beyin var. İnsan için en önemli şey zaman. Ve zamanımı günlerimi aylarımı yıllarımı birini düşünüp ah vah ederek geçiremem. Kimse bana o giden zamanı geri veremez. Sen verebilir misin?
Tamam haklısın elbette, fakat insan herşeyi aklı mantığı ile halledemiyor, öyle olsa idi aşk sevgi kalbi duygular ile kimse hareket etmezdi
Sevgi diyorsun o zaman sana şunu söyleyeyim, yeri geliyor sana sevgilinden daha yakın olan aileden ya da akrabalarından biri ile bile kavga edip konuşmadığın oluyor.
Egoistlik olarak algılama ama bu konu hakkında sabahlara kadar konuşurum ve eminim ki haklı çıkarım. Sebebi ne mi? Tecrübe. Para ile satın alınamayan nadir şeylerdendir tecrübe.
Oluyor elbette hatta babamla aram Hiç iyi değildir mesela, ama vicdanımda rahat değil öyle umrumda değil siler unuturum diyemiyorum senin gibi..
Baban ile bile anlaşamadığın için konuşmuyorsun, kan bağın olmayan biri için bence daha da doğal.
Haklılık payın var muhakkak ama haklı çıkamazsın.. Tecrübe bizde de var ergen değiliz.. Allah insanoğluna duyguları bahşetmiş, senin dediğin gibi sadece akıl mantık ile yürümüyor hayat maalesef.. Keşke dediğin gibi olsa ama olmuyor. Önce mahvoluyorsun sonra toparlanırsun. Tecrübe budur.. Yarayı sarar kanı durdurursun..
Bende olmuyor o :D Yani hayatımı bilmeni isterdim hak vermen için :D
Mutlaka seni de duygusuzlaştıran olaylar olmuştur saygı duyarım. Ama bunu herkes için söyleyemeyiz ki. Hele kadınlar duygusal varlıklar 😇
Hatunun biri gelip, "ben artık senden ayrılıyorum" derse, "başkası ile aldatırsa" vs vs bu durumda kusura bakma duygu falan kalmaz. Saniyesinden unuturum.
Peki bakalım.. Adına sevindim süper 👍 😀
Eyvallah adamımsın :D
hangimiz yaşamadık ki
Yok ya illaki sevilmişsindir de sonradan soğukluk olmuştur..
Yas kacti ozamanlar
Bu sene yaşadım bunu bu yaşımda.. 20 yaşımda iken de biri sevmişti
O kac yasinda
Ne fark eder ki
Amaci ne oldu belli olur
Bi kaç yaş küçüktü
Zaten niyeti belli etmis seni kullanmak amacli gelmis
Ay orasını anladık zaten. Kandıran yalan söyleyen herkes çıkarı için yanaşır zaten.. Bunu 5 yaşta biliyor
E sen ne istiyordun ki
Bunu anladığında geç oluyor mesele o
Seni kullanip attigin sadece kendisini tatmin ediyor ona bir sey olmuyor olan sana oluyor