Herkes hak ettiğini bulur yaşattığını yaşamadan ölmezmiş bir insan sözü nerde kaldı?

Geçen sene bugünlerde birini sevdim ben ama çok sevdim öyle böyle değil. O beni sevmedi ama başta çok iyi davrandı suyuma gitti kendine aşık etti resmen manipüle etti. Bende gerçekten çok safmişim çok duygusal biriymişim. Bir o kadar da şıpsevdiymişim. Morali bozuktu dükkanı iflas etmişti onunla birlikte oldum ev parasını da ben ödedim. Borcu vardı para verdim. Yani duygusal maddi manevi herşeyine eyvallah dedim. O ise beni dövdü asağiladi küfür etti. şu an sozlenmiş mutluymuş yani aramami bile istemiyor beni engelledi hatta bu olaydan sonra hiç arkadaşım bile kalmadı yapayalnızim. Yani bana bunca işkenceyi yaşatıp beni bu kadar kullanıp şimdi kendisi nasıl mutlu olur. Hani yaşattığını yaşardı insanoğlu hani hiç bir şey karşılıksız kalmazdı. Ben çok yalnızım.
Herkes hak ettiğini bulur yaşattığını yaşamadan ölmezmiş bir insan sözü nerde kaldı?
Cevapla