Çok eskiden flört ettik, konuşmadık sonra ama bir hafta kadar önce mesaj atmış.
Selam falan filan.. normal konuştuk, dün kutladı bayramımı ben de onun sonra görüldü attı. Ben asla yazmam da o neden bunu yapmış olabilir?
Yeniden flört olmak gibi bir amacım yok. Cevap verir bi yazdığında?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Verilir
Ama soğuk olunur.
Döndüğünde aynı kadın olman seni değersizleştirir.
Ayrıca ne münasebet.
Kendinizi kıymetli görün. Böyle bir hakkı yok
Umursama yazarsa cevap ver trip atmış veya önemli biri gibi hissetmesini sağlama onun gibi davran
Aynen öyle düşünsüm
Defet gitsin. Aranıp aranıp sana gelmiş itle işin olmaz.
Çok net aciklamissin da benim de başıma geldi ama benim sevgilim yazmayı bıraktı sen üstüne düşme
Bosa düşmüştür
boş ver.