Sizce reelde hiç sevgilisi olmamış kız, sevgilisi olmuş bir erkeği kabul etmeli mi?

Bir çocuktan hoşlandım üniversitede dün biraz stalk yaptım çocuğun 16 17 yaşlarında sevgilisi olmuş beraber fotoları falan vardı facebookta. Benım de hiç sevgilim olmadı elimi tutan dahi olmadı. dün o fotoları görünce hem üzüldüm hemde sogudum sizce dusuncem yanlış mı?

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar daha fazla yorum yaparsanız cok sevinirim
Sizce reelde hiç sevgilisi olmamış kız, sevgilisi olmuş bir erkeği kabul etmeli mi?
Cevapla