Okuduğum bölümde iş bulamadım. İyi bir işim olmadığı için evlilikten çekinmem normal mi?

şu an Asgarî ücretle çalışıyorum istediğim ise senelerce uğraştım ama giremedim eli yüzü düzgün bakımli birisiyim ama sevgili ve evlilik işlerine girmiyorum bu yüzden sizce hata mı yapıyorum şimdiki kızlar Zengin ya da yüksek maaşlı istiyor gerçekten üzülüyorum bende isterdim güzel bir iş sahibi olayım üniversite okudum ama faydasını göremedim
Okuduğum bölümde iş bulamadım. İyi bir işim olmadığı için evlilikten çekinmem normal mi?
Cevapla