Sevgilim telefonu "kanka" diye açtı, kız bana neden kanka diyorsun dedi... Aldatılıyor muyum?

Erkek arkadaşımla oturuyoduk Bi arama geldi açtı konuştu alo kanka diye açtı telefonu mırın kırın ediyordu konusurken kızla aricam seni sonra dedi kapattı sonra kız buna mesajlar attı kanka ne alaka nerdesin yüzüme niye kapadın bana kanka niye dedin ne alaka kimlesin tarzı mesajlar zorla baktm mesajlara. Hala arkadasim bu benim diye ısrar etti sizce ben mi abarttım yoksa harbi aldatmış midir cok üzgünüm sağlıklı düşünemiyorum sizin yorumunuz nedir
Güncellemeler
+1 yıl
Herkese teşekkürler biraz motive oldum ama yinede ben bunun anasını ******
Sevgilim telefonu "kanka" diye açtı, kız bana neden kanka diyorsun dedi... Aldatılıyor muyum?
Cevapla