Erkek konustugum birisiydi iste ben ona napiyorsun yazdim bana 3-4 gun olmus Cevap vermedi Ben de neden Cevap vermiyorsun dedim o da alakasiz bir sekilde aksam bulusalim mi demis Cevap vermedim sonra da seni kirdiysam farkinda olmadan uzgunum dedi Ben de ona sorun degil dedim sonra da iste duygu? Yazmis boyle
İlgisiz denir de denmez de. Ama ben mesajlarıma bakmayan adamla arkadaşta olamam sevgili de. Herkesin görüşü farklı tabi. Senin arkadaşın nasıl bilemem sen bilirsin. Mesajı sarmaz ama yüz yüze çok iyidir karar senin
Yani mesela sana yazicam diyor mesaj atiyor sonra birden kesiyor ertesi gun dun yazamadim uzgunum diyor yani bilmiyorum tamam ben de surekli mesaj atsin demiyorum ama Uzuluyorum
Seni üzen ve sana iyi gelmeyen insanlara hayatını harcama. Onunla bu konuyu konus. Eğer düzeltirse devam edersiniz arkadaşlığa düzelmezse de sen bilirsin. Ama konuş bu konuyu anlst kırıldığını
Yani Eskiden sinif arkadasimdi bulusmadik henuz yeniden biraz islerim vardi ayarlayacaktik ama bu davranisi uzdu bilmiyorum zaten neden Cevap vermiyorsun diyerek kendimi yeterince kucuk dusurdum sence desem gene ezikce olmaz mi
Ama o da Gerci ust uste atiyor mesaj isim olmasina ragmen bulusalim mi diye onunki de oyle olabilir yani o yazarsa nasil davranmaliyim bulusma konusunu acikcasi biraz kirginim instagramda kiz pesinde ve Cevap vermiyordu
Evet okuldayken de boyleydi tamam sevgilisi olmayan istedigiyle konusur ama bu surekli bir arayista iki uc kisi eklese tamam yirmi neydi yani cok cig bir davranis kim tutarsa gibi evet Eskiden unideyken cok hoslaniyordum ondan o yuzden zaten Hemen uzaklasamiyorum yeni tanistigim biri olsa coktan yol vermistim
Aynen haklisin oyle yapicam bir yanimda diyor ki tamam cool gozukmek icin bazi seylerin ustunu boyle kapiyoruz ama boyle de bir insanla taktikle yani ne kadar saglikli bir iliski kurulabilir ki
Böyle bir insanla ilişki kurabileceğin ben de zannetmiyorum. Arkadaşça olabilir ama sevgililik yürümez bence. Karar senin. Allah hayırlı etsin vereceğin kararı inşallah amin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Bir şey mi yaptın
Yoo
Kız mı erkek mi yazan
Erkek konustugum birisiydi iste ben ona napiyorsun yazdim bana 3-4 gun olmus Cevap vermedi Ben de neden Cevap vermiyorsun dedim o da alakasiz bir sekilde aksam bulusalim mi demis Cevap vermedim sonra da seni kirdiysam farkinda olmadan uzgunum dedi Ben de ona sorun degil dedim sonra da iste duygu? Yazmis boyle
Konuşmak istiyor demekki veya buluşalım mi teklifini hatırlatmak da istiyor olabilir bilmem
Mesajlasmayi sevmeyen sadece bulusmak isteyen biri hakkinda ne dusunursun
Yani biraz tuhaf gelir ama var oyle tipler mesajda muhabbetleri çok sarmaz yüz yüze daha iyidirler.
Anladim yani ilgisiz diyemeyiz dimi
İlgisiz denir de denmez de. Ama ben mesajlarıma bakmayan adamla arkadaşta olamam sevgili de. Herkesin görüşü farklı tabi. Senin arkadaşın nasıl bilemem sen bilirsin. Mesajı sarmaz ama yüz yüze çok iyidir karar senin
Yani mesela sana yazicam diyor mesaj atiyor sonra birden kesiyor ertesi gun dun yazamadim uzgunum diyor yani bilmiyorum tamam ben de surekli mesaj atsin demiyorum ama Uzuluyorum
Seni üzen ve sana iyi gelmeyen insanlara hayatını harcama. Onunla bu konuyu konus. Eğer düzeltirse devam edersiniz arkadaşlığa düzelmezse de sen bilirsin. Ama konuş bu konuyu anlst kırıldığını
Yani Eskiden sinif arkadasimdi bulusmadik henuz yeniden biraz islerim vardi ayarlayacaktik ama bu davranisi uzdu bilmiyorum zaten neden Cevap vermiyorsun diyerek kendimi yeterince kucuk dusurdum sence desem gene ezikce olmaz mi
Ezikce olabilir evet. Sen duygu diye yazmış ya hani efendim diye cevap ver m bundan sonra o yazdıkça yazarsin kendini yorma
Ama o da Gerci ust uste atiyor mesaj isim olmasina ragmen bulusalim mi diye onunki de oyle olabilir yani o yazarsa nasil davranmaliyim bulusma konusunu acikcasi biraz kirginim instagramda kiz pesinde ve Cevap vermiyordu
Olabilir falan de kısa kes. Buluşmayı o ayarlasin kafeyi falan . Geç cevap ver çok meraklı gozukme
Ilk baslarda hevesliydim yalan degil nerede bulusalim falan dedim sonra sildim su an cidden ne halt yerse yesin doyumsuzun teki
Aynen öyle salla yüz vermeye gelmez bunlar. Adam gibi davransa cevap verirsin ilgilenirsin de işte...
Bulusmayi Hemen yapamadik daha konustugumuz ilk gun teklif etti bekleyemedi beyefendi duramadi kizsiz ne hali varsa gorsun
Sana değer veren insanlarla beraber ol ruhuna iyi gelen. Kız meraklısı olandan hsyir gelmez. Eski okul arkadaşın la ilk defa mi bulusacaksin
Evet okuldayken de boyleydi tamam sevgilisi olmayan istedigiyle konusur ama bu surekli bir arayista iki uc kisi eklese tamam yirmi neydi yani cok cig bir davranis kim tutarsa gibi evet Eskiden unideyken cok hoslaniyordum ondan o yuzden zaten Hemen uzaklasamiyorum yeni tanistigim biri olsa coktan yol vermistim
O nasıl gelirse srnde oylr git. Geç cevap ver ve asla meraklısı olma:)
Aynen haklisin oyle yapicam bir yanimda diyor ki tamam cool gozukmek icin bazi seylerin ustunu boyle kapiyoruz ama boyle de bir insanla taktikle yani ne kadar saglikli bir iliski kurulabilir ki
Böyle bir insanla ilişki kurabileceğin ben de zannetmiyorum. Arkadaşça olabilir ama sevgililik yürümez bence. Karar senin. Allah hayırlı etsin vereceğin kararı inşallah amin.
Hayırlı geceler
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!