Ben aşka inanmıyorum ve ilişkilerin çok saçma olduğunu düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz?

Menfaat üzerine kurulu ilişkiler kimse obez olanı çirkin olanı asosyal olanı içe kapanık olanı kimse sevmiyor iyi bi sosyal statüde olan kendinden aşağısına bakmıyor parasız olanı kimse sevmiyor gerçekleri konuşalım her şey çıkara dayalı

Ben aşka inanmıyorum ve ilişkilerin çok saçma olduğunu düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla