DM'den şiir yazılmasından rahatsız olur musunuz? Sizce bu bir cinsel taciz midir?

DMden şiir yazılmasından rahatsız olur musunuz? Sizce bu bir cinsel taciz midir?

Yargıtay 14. Ceza Dairesi’nin 16.02.2012 tarihli, 2012/5731 E. ve 2012/1824 K. sayılı kararında sanığın daha önce tanımadığı kadına gönderdiği;

‘güneş herkes için doğar ay ise gece uyumayanlar için, sen bu gece uyuma o gözlerine ben bu gece ay olacağım ve yalnız senin için doğacağım bir tanem’ şeklindeki mesajın cinsel içerikli olduğu ve cinsel taciz suçunu oluşturacağına karar vermiştir.

Bu karar hakkında sizin görüşleriniz nelerdir?

Bu kararı okuduktan sonra DM den bu tür bir mesaj atmam. Suç olduğunu bilmiyordum.
Bu şiir bence de cinsel içeriklidir ve cinsel taciz suçunu oluşturur ve beni rahatsız eder.
Şiir gönderilmesinden rahatsız olurum ama cinsel taciz olarak algılamam.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
DM'den şiir yazılmasından rahatsız olur musunuz? Sizce bu bir cinsel taciz midir?
Cevapla