Hiç kimseye inanamıyorum, herkes itici geliyor. Ne yapmalıyım?

Arkadaş çevrem yok yazan olursa da hiç ilgimi çekmiyorlar itici geliyo sevgi sözcükleri falan. Aslinda burnu havada biri değilim kendimi pek beğenmem ama kimseyi ilişkiye değer göremiyorum ne yapmalıyım sizce?
Hiç kimseye inanamıyorum, herkes itici geliyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla