İlişkinizi karşı tarafın ailesi yüzünden bitirir misiniz?

2 senelik ilişkim vardı evlilil teklifi etti ama bir türlü ailesi ne aradı ne sordu sanki biz kendi kendimize evcilik oynuyor gibi. En sonunda geldiler ailemle tanışmaya uyuşmadık onlar doğu yöresi biz egeliyiz. Ben uyuşulmaz ama saygı çerçevesinde insanlar anlaşabilir diye düşünürken karşı taraf doğru düzgün konuşmadı bile. Daha sonra tekrar çağırdık acaba ilk diyemi diye yine aynı ne yaptıklarımı yedi annesi be bişi teşekkür bile etmiyordu o derece. Aradan 3 ay geçti bu sürede diyorumki sevgilime bi tuhaflık var bak böyle olmaz annende siye onun huyu böyle diyor bana. Dayanamadım arkadaşlar ayrıldım katlanamayacağımı düşünüyorum içlerine girersem devam edeceğini düşünüyorum
İlişkinizi karşı tarafın ailesi yüzünden bitirir misiniz?
Cevapla