Erkeklerin çoğu neden sürekli kendileriyle ilgilenmeyen kadınların peşinde?

Kendi çevremde de çok yaşadım bunu genel gözlemim de böyle. Benim ilgi göstermediğim bir erkeğin kendi kendine benle bir şey peşine düşmesi, ısrarcı olması vs aşırı itici. Hatta taciz bile bazılarınınki. Bana göre normal insan istenmediğinin de farkına varabilen ve karşısındakinin kendisine koyduğu mesafeyi görüp ona göre davranabilen insandır. Hırslar insan elde etmek için değil de eğitim iş başarı vs konuları için olmalı. Ama toplumumuz çoğu öyle değil sebebi nedir bunun?

Erkeklerin çoğu neden sürekli kendileriyle ilgilenmeyen kadınların peşinde?
Cevapla