
Sevgiliniz ile kaç kere buluştunuz, ve buluştuğunuz bu zamana kadar hesabı en çok kim ödemiştir 🤔
#Aşkİlişkileri

Sevgiliniz ile kaç kere buluştunuz, ve buluştuğunuz bu zamana kadar hesabı en çok kim ödemiştir 🤔
#Aşkİlişkileri
Maalesef hayatımda hiç sevgilim olmadı ama sevgilim olsaydı sürekli buluşmak isterdim tabi ki de. ama şu an 0 da 0 gidiyorum daha kız eli bile tutmadım. benden küçüklerin bile sürekli sevgilileri oluyor ama ben de zaten aşkı beklemiyorum arık. çünkü aşk varsa bile bir gün çıkacaktır bunun için kendimi zorlamak zorunda hissetmiyorum hiç bir şekilde. ama sevgilim olsaydı daha çok oyun oynardık film izlerdik ve sinemaya giderdik tabi ki de. bunları da bir gün yağacağım eğer sevgilim olursa tabi ki de
Sevgilimle değil eski sevgilim ile buluştuk bir kaç kere o zorla milkshake ödeyince ondan sonra ben ödedim bı poğaça, gözleme parasını ondan sonra ki buluşmada da çay, kahve parasını onun cebine koydum gizlice yine ben ödedim.
Hiç sevgilim olmadığı için dolayısıyla buluşmadık da ama eğer olsaydı hesabı kimin ödediğinin pek bir önemi olmazdı bazen o bazen ben öderdim. Önemli olan birlikte eğlenebilmek, kaliteli zaman geçirebilmek ✨
Her zaman kendisi öder
Bu benim tercihim değil.
Bazen haberi olmadan ödüyorum, benim için sorun değil ama o zaman kızıyor.
Kendini kötü hissediyorum bunu görüyorum yüzünde.
Cevap
3Cevap
Hiçbir zaman hesap ödettirmediler.
Fakat iş güç sahibi olmayan 20 li yaşlardaki kişilerin ilişkilerinde herkesin kendi hesabını ödemesini doğru buluyorum.
hep erkek arkadaşım öder hesabı bana ödetmez
Hepsinde ben ödedim
Halleder beyim😄
Hep sevgilim ödedi hesabı. 3 kez buluştuk
Sevgilim olmadı da erkek adam hesap ödetmez
7/8 ay bir fiill buluşmuştuk..
Sevgilim olmadı
Karşı taraf
Hep sevgilim ödüyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?