Sanaldan beni beğenmeyen birini çok kafama taktım, ne yapabilirim sizce?

Adam beni beğenmedi bir de, böyle birini takıyorum kafama, acaba ne demek istedi diye sürekli düşünüyorum sürekli aklımda evden çıkarken, sabah uyandığımda.. bazen bi kendimi kaptıracak gibi oluyorum sonra hemen dizginliyorum kendimi aptal olma o seni istemiyor ki hiçbir zaman da istemeyecek unuttu gitti seni diyorum. Sanırım aslında o kadar da bir şey yoktu ortada ben çok ciddiye aldım onu, ama gerçekten konuşmasından beni ciddiye alıyor gibi duruyordu. Kardeşim umursama artık boş ver değer ver biraz kendine o kaybetti bulabilirse bulsun daha iyisini diyor. Haklı olabilir ama işte ben yine de takıyorum. Ne yapabilirim sizce bu adamı unutmak için

Sanaldan beni beğenmeyen birini çok kafama taktım, ne yapabilirim sizce?
Cevapla