Evlilik masraflarının tamamı karşılanacak olsa o zaman evlenir miydin?
Yoksa ölümüne bekar kalmak senin favorin mi?
#mutlugünler
Evlilik masraflarının tamamı karşılanacak olsa o zaman evlenir miydin?
Yoksa ölümüne bekar kalmak senin favorin mi?
#mutlugünler
Mevzu masraf değil aslında, evlilik hapishane gibi bir şey, bireysel alanı kısıtlayan bir kurum evlilik, sadece mutlu olmak isteyenler sade bir hayatı tercih eder, sade bir nikahla yetinir, masraftan ziyade insan mutlu olacağı kişiye düşmeli, masrafla ilgili olan her şey bir şekilde aşılır, o işin en kolay boyutu bence, olmadı dümdüz bir nikah olur, diğer her şey zamanla yavaş yavaş olur, maddi açıdan sıkıntı çekmemiş kişiler de boşanıyor, Oğuzhan Koç ve Demet Özdemir mesela. Sevgili olarak devam etselerdi eminim ki boşanmazlardı, ne var şu evlilik de, fakiri çaresizlikten boşanamaz belki , zengini ise boşanır lakin elinden geleni yapar yine de boşanmamak için. Bence maddi imkanlardan ziyade konu evliliği sürdürebilme becerisi
becerisinde
Mevzu evlilik masrafı değil benim için. Zaten öyle dört dörtlük bir evim olsun, 10 tane bileziğim olsun, 40 gün 40 gece düğünüm olsun, kınamda 10 tane elbise giyeyim vs vs gibi dertlerim yok elhamdülillah.
Kalbime mukabil bir kalbi olsun, gerisi gelir.🌺
İnşallah olur en güzeli :)
Ben masraf için evlenmiyorum ki aşık olduğum için evleniyorum ayrıca daha ortada evlenilecek kadın bile yok. evlilik masraflarının tamamının karşılanması evlenmek isteyen insanlar için cazip bir teklif olabilir. Ancak, evlilik sadece finansal bir yük değildir ve evlenmek için sadece maddi destek yeterli olmayabilir. İki kişinin birbirine olan duygusal bağlılığı, karşılıklı saygı ve anlayış gibi faktörler de önemlidir.
Masraf aşılacak konular.. Gücün kadar, israf etmeden yapılabilir.. Yuva kuruyorsun sonuçta ve evin içinde olması gerekenler zaruri..
Düğün vs gibi zaruri olmayan şeylerden uzak durarak kolaylıkla evlenilebilir..
Meselemiz, saadet-i dareynimize talip olacak kişide.. Onunla denk düşemedik..
Ona da kimse el atamaz napalım 🤷🏻♀️
Bişey yapın demedik 😄 Durum izahı..
Ciddi misin 😏
Genelde öyle bilinirim 😎
Cevap
25Cevap
Şimdi evlenemem çünkü hazır değilim. Eksik olduğum çok konu var. Ama birkaç yıl sonra olabilir ‽
Daha dur nereye zaten 😃
He yaa
Evlilik masraflarımın hepsini alsınlar ama beni rahat bıraksınlar yeter ki.
Masrafından değil doğru kişiyle daha tanışmadık ondan bekliyorum.
Hayır evlenmezdim. Evlenmek sadece maddiyatla ölçülebilir bir şey değil ki..
Evlenmeme sebebim para değil ki buraya bağlayın!!!
😀
Yok ya ben de eksik olan aday para değil 😂😂
Masraf filan değil, böyle düşüncem hiç yok, yanlızlik ebedi sultanlık...
Kendim karşılarım, evlenirim, başkasından medet ummam.
Evlenirim ya zaten istiyorum o yüzden sıkıntı yok 😊
Yaptıkları masraf kadar da bana para verseler yine evlenmem
Para için hiç evlilik düşünmedim.
Erkekler genelde masrafı dert ediyor 🤔
Aslında gözlerinde o kadar kötü bir kadın profili var ki korkmaları normal.
Bu yüzden de gözü gönlü tok kadınları ıskalıyorlar.
Bulan da kıymet bilmiyor bence bu erkeklerin aklı yok 😃
Aklı olan insan mutlu yaşıyor zaten. :)
Allah daim etsin ne diyelim :)
Amin. 🤲
Bütün herseyi eşim öderse neden olmasın 😎
Hayır sahibi biri karşılayacak hemen karşı tarafa kitleme😃
Hayır yine evlenmezdim..
Masrafları karşılaşmalarına gerek da daha manit yok ortada
hepsini ben karşıladım ki zaten : )
Anında evlenirim no problem 😂😂
yine evlenmezdim özgürlük gibisi yok
Sevdiğim biri olmadığı sürece evlenmem.
Evet isteriz katkılarda bulunuruz
Valla evlenirdim 🤣
Evlenmem.
Bide atanmissam evlenirdim ama kimle snns
oo yarın nikah masasına otururum :)
Hayır nafaka var bide kadın çok aldatıyor
Yok ya. Evlilik=ölüm benim için.
Hayır evlilik hayatı çöm kısıtlıyo bence
Türk kızı yerine yabancı kız olursa evlenirdim
beni yok sayın
Hayır
Hayir okuyorum daha
Kiminle evleniyorum😀
Yo evlenmezdim
Seversem
Evlenmezdim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?