
Yani şöyle düşünün bir kafede karşılaştığınız ve dış görünüş olarak kendisine beğendiğiniz böyle birisi sizden telefon numaranızı istese verir misiniz tanımadığınız halde?

Yani şöyle düşünün bir kafede karşılaştığınız ve dış görünüş olarak kendisine beğendiğiniz böyle birisi sizden telefon numaranızı istese verir misiniz tanımadığınız halde?
Benim için fiziğini beğenmem önemli değildir. anma çoğu kız buna göre seçiyor. tipsiz çirkin bir erkek numara istese vermezler. ama yakışıklı erkek istese eline yazarlar gidip. benim şuana kadar numaramı isteyen sadece kız kankalarım arkadaşlarım oldu onlara da verdim arkadaşım olduğu için. ama tanımadığım hiç bir kız numaramı istemedi. zaten numara istemek de kesinlikle %95 aşk flört amaçlıdır. eğer tanımıyorsanız.. zaten bende gereksiz yere numara vermem gerçekten konuşacaksam veririm şu an bile rehberim de kimse kayıtlı bile değil zaten. çünkü boş yere numara tutmayı ya da numara biriktirmeyi hiç sevmiyorum. versem de güzelliğine fiziğine düşerek vermem muhtemelen kafa dengi eğlenceli olduğu için verirdim ki o zaman da iyi anlaşırdık zaten.
Vermem dersem belki de hayatımın adamını kaybetmiş olurum verirsem belki pis bi sapığa denk gelebilirim kısacası net olarak veririm ya da vermem demek yerine tanımaya çalışmak en doğrusu, beğenmişim zaten. Kimse telefondan zarar veremez konuşması tavrı vs baktıktan sonra muhabbet ilerlemeden engellemek zor bir şey değil.
Tabi instagram dururken numara vermem , çok isterse Instagram yeterli başlangıç için
Vermem. Dış görünümünü beğensem yine vermem. Tanımadığım birini önce tanımaya çalışırım, eğer istiyorsam tabi. Önce sohbet ederim, incelerim, tartarım biçerim , ilk öngörüm olumlu ise ve tipini beğenmişsem😏 numara veririm
burada tıp önemli değil🤥 diyen ruhlar aleminde yaşayan kafalardan değilim ben. Aşk görsel başlar.
Tip önemli değil diyen net olarak samimiyetsiz geliyor bana
Hayır asla
Cevap
9Cevap
Vermem dış görünüşünü beğenmem yeterli bir neden değil.
İşim olmaz, fiziki olarak birini beğenmem mümkün değil.
Yani düşünebilirim belki, ben düşünene kadar o da vazgeçmiş olur kesin :D İnsanların heveslerini kursağında bırakmak hususunda iyiyimdir 😅
Nazar değmesin :D
Hayır vermem ama tanıştıktan sonra verebilirim öyle hemen telefon numarası istenir mi 🤷♂️
Fiziki olarak hoş bir adam, numarasını attığında dahi aramamama dair bir yaşanmışlığım var. Her şey dış görünüşe paralel değil ve sizin istediğiniz şekilde şekillenmez. İçini süsleyen insanlar +1 önde benim için. 😌
İstediğim kadar beğeniyim hoşuma gitsin güven olmadıktan sonra kimseye numaramı vermem
Sohbet muhabbet olmadan gelip pat diye isterse vermem tabii ki.
Tanışma girişiminde bulunup sohbet etme imkanımız olmuşsa ve mantığıma yatmışsa kişi, veririm numaramı.
Kafede karsilastigin birini begensem bile numarami vermem Onun disinda bi arkadasim tanidigim veya ayni ortamda bulundugum biriyse tipine bakmam veririm
Biriyle iletişime geçmek istemem için tipi İlk sıradaki kriter değil.
Öncesinde güven hissetmem lazım sonrasında beğeniyor muyum ona bakarım.
Her isteyene numaramızı verseydi ooo.
Kendine güvenen bu adamı merak ederdim doğrusu.. ama .. başka hangi numaraları var görmek isterim.. ulaşmak isteyen her türlü ulasiyo çünkü.. az uğraşsin diye düşünürüm..
Benim için hala bir yabancıdır. O kadar kolay ve çabuk güvenemem. Biraz tanımak gerekirdi. Ne olduğunu nasıl biri olduğunu bilebilmek için. Çok beğenipte telefonlaşmak çok hızlı bir hareket.
Sadece fiziksel olarak beğendiğim ve tanımadığım birine tabii ki de telefon numaramı vermezdim. Bence bu çok saçma olurdu. 🙃
Ne için istediğini sorarım.. Tanışmak cart curt derse, benden numara isteyen, herkesten ister diyerek reddederim..
Fizik önemli ama güvenmediğim birine numaramı vermem sırf fiziğini beğendim diye.
Vermem sonuç olarak önce tanışmak gerekir bi sohbetimizin olması lazım
Tabi, hatta diğer numarasını aldığı kızlarla da beni tanıştırmasını isterim
Tipini beğendiğim birine numaramı vermem. İlk olarak göze, sonra da gönle hitap etmesi lazım.
Dış görünüşü iyi de ben onunla oturup 2 dk konuşabilecek miyim? İçi ne kadar dolu onun?
Sırf fiziğini beğendim diye numaramı vermem, ki gram tanımadığım yabancı birine yok mümkün değil.
tabi ki hayır tipe aldanırsak battı balık yan gider😊🎀😁
Hayır. Manita olunca gözlerim ondan başkasını beğenmiyor
İlk olarak numara değil de Instagram ya da farklı platformlardaki hesabımın adını veririm, önceden numaralarla ilgili bazı olaylar yaşamıştım da. Artık akıllandım 😅 Kişileri tam tanımadan numara vermek yok
Numara çok da abartılacak bı durum değil artık. Verirdim uymazsa silerim biter sonuç olarak bı iletişime girmek gerek tanımak için
Evet veririm sonucda nr baska birsey vqmermiyoruz ya
Tanımadan vermem
Beyim var ayıp, olmaz
Staj sürecinde Skype, kadroya geçtiğinde telefon numarası veririm
Utangaçlığım tutmazsa veririm.
Veririm ya sazanım ne de olsa
Eximin numarasını verir kaçarım
Hayır. Fiziğini beğendiğim herkesle konuşacak değilim.
Vermek isterim ama basit biri düşnr die vermem
belki olabilir ama blmiyorum :)
Tanımadığım birine asla
İlk görüşte hele ki konuşma olmadıysa verilmez
Hayır vermem.
O tarz bir diyalog kurmam.
Sevgilim yoksa evet
Numara olmasa da instagram
Hayır vermezdim..
hayır pek bana uygun değil.
İnsta veririm
Ne kadar begensemde vermem
Veririm ne olacak yaa bunlar mı kaldı
Olabilir
Olabilir
Hayır…
Vermem
Hayır vermezdim
Dış görünüm tek başına yeterli değil ki
Kalbim dolu hayır.
Verilmez
Veririm
Hayır..
Hayır.
Hayır.
Hayır vermem
hayır.
Olabilir
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?