Sevgilim var ama başkasına aşık oldum. Saygı gereği ayrılmalı mıyım?

Sevgilim var fakat heyecan yok ona karşı başka birine aşık oldum onunda sevgilisi var. Olmayacağını bildiğim için sevgilime saygısızlık ve haksızlık olmasın diye ayrılmalı mıyım?

Sevgilim var ama başkasına aşık oldum. Saygı gereği ayrılmalı mıyım?
Cevapla