Eski sevgilimden kaçmalı mıyım yoksa gerçeklerle yüzleşmeli miyim?

Onu her gördüğümde kaçıyorum. Selam veriyor. Veriyorum ve konuşmayı devam ettiremesin diye kaçarak uzaklaşıyorum. Bunu farkediyor. Mesaj atıyor. Cevap veriyorum sonra susuyorum. O yazacak diye çoğunlukla çevrimiçi olmuyorum. yinede bazen yazıyor. korkuyorum neden bilmiyorum. içimde korku ve üzüntü var. kötü ayrılmadık ya da bana kötü davranmadı. ama ona kırıldım... ondan uzaklaşasım geliyor... Ama onu hâla seviyorum. inadım daha ağır geliyor , uzak duruyorum. Ne yapmalıyım bilmiyorum. Eski sevgilimden kaçmalı mıyım? yoksa gerçeklerle yüzleşmeli miyim?

Eski sevgilimden kaçmalı mıyım yoksa gerçeklerle yüzleşmeli miyim?
Ondan uzaklaş...
Uzaklaşma, onunla konuş...
Yorumda yazacağım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
? ? ?
Eski sevgilimden kaçmalı mıyım yoksa gerçeklerle yüzleşmeli miyim?
Cevapla