99 ile 2002 arasında kuşak farkı görüş farkı var mıdır? Erkek 2002li bu arada?

Ortak arkadaşım sayesinde biriyle tanıştım. 2002 li çıktı çocuk. Önemsemedim yaşı ilk ama konuşurken falan fark ediliyor yani. Erkekler geç olgunlaştığı için birde sanırım. Siz ne düşünüyorsunuz? Erkek kızdan mı büyük olmalı kız erkekten mi ya da aynı yaşıt mı olmalılar? Çünkü gerçekten kız büyük olunca değişik hissettim ben doğrusu.

99 ile 2002 arasında kuşak farkı görüş farkı var mıdır? Erkek 2002li bu arada?
Cevapla