Kadın için 24-25 yaş evlilik icin erken mi? Ne yapmaliyim bana bir fikir verin?

şu an 23 yasindayim. Hayatimda biri var. Onu seviyorum. Yeni atandım. Atanınca evlenelim demeye başladı. Bu sene nişan yapariz seneye evleniriz falan diyor. Yas 24 olacak o zaman.

Ama ben emin olamiyorum. Kendimi evliliğin sorumlulugunda goremiyorum. Kendimi kucukte görüyorum. Yani evlilik kadin icin daha cok sorumluluk demek biliyorsunuz.

Kadinin soyadindan tut tum hayati degisiyor bu olayda. O topa girecek cesaretim şu an icin yok. Yuksek lisans gibi hedeflerimde var. Araya evliligi sokmam dogru mu bilmiyorum. Bir yandan da hazir atanmisken bununda tadini cikarmak istiyorum. Maasimi alayim, biraz gezeyim, o özgürlüğü yaşayayim diyorum ve istiyorum.

Hemde elimde biraz para olsun, hic ceyizim falan yok. Yavas yavas ceyizimi dizeyim. Seneye evlensem tum maasim ceyize gidecek simdi. Birikim falanda yapamayacagim.

Evlenmekte sakinca yok. 26-27 yaslarima dogru dusunuyorum acikcasi. Sevgilim acele ediyor gibi geliyor. Ama onu da kaybetmek istemiyorum bir yandan. Biraz bekleyelim desem neyi bekliyoruz ki, ataman da yapıldı falan diyecek. Belki tavir bile alabilir bana.

Onumde 3-4 sene evlilik istemiyorum ya. Simdi bir de hadi evlendik diyelim, o sorumluluklari bir sekilde aldim varsayalım, es kaza cocuk falan olsa işim daha da zorlaşacak. Hani bunlari da dusunuyorum. Kadin icin evlilik zor bu ulkede takdir edersiniz ki. Hem evlilik, hem calisma hayatina pat diye girmek istemiyorum. Calisma hayati zaten zor.

Şu anda bu topa, bu buyuk sorumluluga girecek cesaretim yok. En azindan en az 25 yasina kadar beklemek istiyorum. Ama yanimdaki adam beni bekler mi bilmiyorum. Ne yapayim sizce?

Kadın için 24-25 yaş evlilik icin erken mi? Ne yapmaliyim bana bir fikir verin?
Cevapla