Eşim, ne yapmak istesem yok diyor. Sıkıldım artık, ne yapmalıyım?

Ehliyet almak istedim. Yok lazere gidiyim dedim yok tatile gidelim dedim yok en ufak bişey istesem yok diyor var olduğunu biliyorum ama sürekli ben ne desem yok demeye bilmiyorum demeye kodlanmış gibi sizce ne yapmalıyım bıktım?

Eşim, ne yapmak istesem yok diyor. Sıkıldım artık, ne yapmalıyım?
Cevapla