Güncellemeler
+1 yıl
Bulamıyorum*
Yani evet öğle insan bulmak zor yavaş yavaş zamanla tanıyarak olur bence ama ön yargılarını kaldırmak gerekiyor şimdi tanımadan herkes yorum yapıyor kendi kendine
Cevap
6Cevap
Eşsiz bir ruha sahip olduğu ve kendi dünyası içinde benim dünyama bile yer açıcak kadar güzel kalbi olduğu için sevgiliyim
Artık olmuyorum kimse ile gözlem yapıp maskelerini düşürmekten sıkıldım
Tabela mı asalım?
Bulursun abisi
Hem guvenilir hem de taksikliyim
Taksik ne ayol
Kim buluyor ki :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?