179 boyundaki yakışıklı erkek mi. 185 boyundaki sıradan erkek mi?
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
sunu anlayin artik kizlar erkekte yakisiklilik boy pos vs aramiyor.
Ya iç güzelliği biliyorum da sorum ayrı. Demek istediğim 180 boylarında yakışıklı erkek mi daha çok ilgi çeker yoksa 185 boylarında sıradan yakışıklı olmayan erkek mi
Devede de boy var. Tip önemli abi.
Boy sınırı kaç olmalı
Yani ben 1.68 im topuklu giydim ettim mesela dersek karşımdaki 179-180 olmalı.
Karşındaki de topuklu giyebilir
Erkeklerde de dolgu ayakkabı var 4.5 cmlik
Hoşuma gitmiyor benimle aynı boyda biri. Diğer türlü uzun olsa ve yüzü çirkin olsa da istemem. Benim seçimim. Oğuzhan Koç gibi topuklu ayakkabı giysin istemem hahahah
Kaç cm topuklu giyer ki kadınlar
1.50 kızlar ne diye duruyor ben kisalari 150ler ile matchliyorum.
Onlarsa 185 üstü istiyor kdkcndjfjd
Ben en fazla 10 cm giyebiliyorum zaten.
Düğünde gelin kaç cm giyer ortalama
Evet arsız karılar hobit boylarına bakmadan 185 üstü dağ gibi oğlanlara layık olduklarını sanıyorlar puhahha
En fazla 12 cm giyer onda da zor yani ortalama 10 cm derim ben.
Ya aslında kısa kızlar daha şanslı
E yani onlara göre herkes uzun hhahaha
Yok ondan değil ben 185 üstü yakışıklı erkek hiç görmedim ünlü model manken onları demiyorum genelde uzun erkeklerin yüzü kötü oluyor
Onlar istediği aralıkta erkek seçebilir
Ama mesala sen diyorsun ki en az 179 180 olsun
Belki erkek hormonlarımla o çoçuklar bana tipsiz geliyor bilemem ama cidden 185 üstü erkeklerin neredeyse yüzde 90 o yakışıklo değil
Zaten yakışıklı olsalardı model falan olurlardı jsjdjdjd
Bana göre en yakışıklı erkeklerin olduğu boy 180-185 arası
Bu arada ben 179 değilim 185 ama tipsizim kejdnendnd
Yüzü güzel ve 185 boyda olanlar var. Ve manken de değiller. Evet kriter belirlemek zorundayım yaninda asker arkadaşı gibi hissedeceğim değil kadın gibi hissedeceğim bir erkeği isterim. Bu ne be bir de kolumu atayım omzuna kardeş kardeş yürüyelim tam olsun hahaha. Sen o iç güzelliğe bakarım diyenlere inanma yalan söylüyorlar asıl onlardan korkun iki yüzlü yalancılar.
Boyum 185 ve benim boylarında yakışıklo erkek görmedim belki hormonlarımız farklı çalışıyordur diye düşünüyorum
Sana şunu söyleyeyim tipsize baktım aynı yakışıklıya baktım aynı o yüzden cekeceğimiz varsa yakısıklidan olsun zuhahaha
Haha mantıklı
Yakışıklo erkek ve güzel kız sayısı çok az
Tamam boyu 182 ve yakışıklı olanlar yapalım senin de gönlün olsun 185 yakışıklı yoksa hadi hahaha
Bence güzel kız artık piyasada çok çünkü herkes bı şekilde kendini güzel yapabiliyor hahahha
Ama erkekler yazık napsinlar ne makyaj ne estetik
Birileriniz tipsiz erkeklerle beraber olmak zorundasınız hahahahha
Hepinize yakışıklı erkek düşmüyor jdjxjdjcjd
Ben sıfır makyaj halimle güzelim ve doğalım. Çirkinler bunu düşünsün. Herkes kendine bakıp birini hayatına almalı her anlamda denklik önemli ekonomik durumdan, statüden tut dış güzelliğe kadar denkliği savunuyorum.
Bu arada tipsiz ve komleksli erkekler gibi değilim kriterlerin olabilir benimde var ama bide böyle bişey var sana yakışıkşo gelen diğerlerine sıradan gelebiliyor. Mesala benim bu kız çok güzel dediğim kızlara bazı arkadaşlarım çok çirkin diyor
Kızlarda acayip özgüven oluyor çünkü kızlar birbirine sürekli yalan söylüyor işte çok güzelsin işte çok iyisin diye ama bizim erkek ortamında öyle bişey yok
Tamam zaten ben birini hayatıma almak için çevreme sormam çünkü onaylanma ihtiyacım yok ve bu benim hayatım. Bu durumun bilincinde olarak yalnızca benim hoşuma gitse beğensem tamamdır.
Aslında güzel yakışıklo veya tipsiz çirkin diye bişey yok bunları belirleyen bizim beyinlerimiz
Kıvanç tatlıtuğu beğenmeyen var ülkede
Brad piti de beğenmeyenler var
Evet kızlarda acayip özgüven oluyor çirkinim diyebilen kız çok azdır. Çoğu iki ton makyaj yapmayı filli boya gibi ortada dolaşmaya bayılıyor ve öyle olmayı bakımlı güzel olmakla bir tutuyor... Oysaki 1 metre ötelerinde çakmak çaksan alev olurlar hahaha
Kızlardaki özgüvenin 2. sebebi ise erkekler o kadar abazalar ki kızlar artık kendime bakmasam da birini bulurum kafasında
İşte valla çok haklısın mesela Serenay Sarıkaya' yı beğenmeyince ya da Afra Saraçoğlu' bu beğenmeyince kendilerinin daha güzel biri oldukları algısını yaptıklarını sanıyorlar. Zor beğenen daha güzel olmuyor ki sadece memnuniyetsiz ve hayatı sevmeyen bir çıkarım oluyor gözümde. Çünkü diğer türlü Allah özene bezene yaratmis senin ne haddine su gibi kadına ya da adama çirkin beğenmiyorum deyip burun kıvırmak hahahah.
Senin erkeklerin abazanligindan kendini güzel sanan kızlar ile kel göbekli yalnızca parası var diye her kızın ona geleceğini düşünen erkeklerdeki özgüven yarışır puhahaah
Hahahaha aynen öyle
Ya aslında erkek arkadaşlarım ve bazı kızlar yakışıklı olduğumu söylüyor acaba onlara güvensem mi ya kdkckfkf
Erkek arkadaşlarım hocalarım durduk yere ismimi söyleyip yakışıklı falan diyor benim olmadığım ortamlarda da bunu söylüyor otübüste kızlar falan kesiyor ama kendime güvenim yok hahahha
Beyaz tenliyim saçlarım kumral açık kahverengi gözlerim var
Bu arada bazen kızlara gelip tanışmak istiyor ama bu önemli değil benim kendimi beğenmem herşeyden önemli
Allah Allah kendini niye beğenmiyorsun ki.
Bilmem...
165 boyundaki zengin erkek
195 boyunda tipsiz erkek
Oha hshshshd
Etrafta +190 tipsiz elemanlar var bulursun birini
Hatta o boylarda neredeyse çoğu tipsiz çünkü yakışıklı olsaydı model olurdu o boyla
fark etmez
Hangisi ilgini daha çok çeker. 179 180 boylarında güzel vucutu güzel yüzlü erkek mi? Yoksa çok uzun ama yüzü güzel olmayan fiziği güzel olmayan erkek mi
Kızların boy takıntısı varya o yüzden soruyorum
Bazıları brad pitt 185 den kısa diye beğenmiyorum diyor kskckdkckdcjkf
böyle bir soru soranla olmaz mesala
Soruyu kendim için sormuyorum boyum 1.85 ama çirkinim jsjxjdjcjf
Yakışıklı olan ben değilim jdjcjdjckd
Yakışıklı olmak için bulunan tüm kriterler varken tipsiz olmam ayrı bir ironi
Mavi göz
Beyaz ten
Kumral saç
Uzun boy
Çok farkeder mi kalbi güzel olsun
179 yakisikli tabiki
Boy takıntın yok mu diğer kızlar gibi