Düzgün türkçe konuşamayan erkeklerle yapamıyorum bu durum beni insanları ayırt eden birisi mi yapar?

Düzgün konuşmaktan kastım gidiyom yapıyom tarzı konuşan (mesajda bile olsa anında soğuyorum) ve şiveye sahip bir erkekle yapamıyorum yani soğuyorum anında.
Çevremde nadir de olsa şiveye sahip kız-erkek arkadaşlarım oldu onlar hakkında en ufak olumsuz bir şey düşünmüyorken flört ederken vs yok ya bu erkekle olmaz diyorum bu durum beni ayırt eden bir insan mı yapar?
burada benim dediğim gibi olan arkadaşlar varsa lütfen yanlış anlamayın çocukluğumdan beri böyle elimde olmayan bir durum bu.
Düzgün türkçe konuşamayan erkeklerle yapamıyorum bu durum beni insanları ayırt eden birisi mi yapar?
Cevapla