Düzgün konuşmaktan kastım gidiyom yapıyom tarzı konuşan (mesajda bile olsa anında soğuyorum) ve şiveye sahip bir erkekle yapamıyorum yani soğuyorum anında.
Çevremde nadir de olsa şiveye sahip kız-erkek arkadaşlarım oldu onlar hakkında en ufak olumsuz bir şey düşünmüyorken flört ederken vs yok ya bu erkekle olmaz diyorum bu durum beni ayırt eden bir insan mı yapar?
burada benim dediğim gibi olan arkadaşlar varsa lütfen yanlış anlamayın çocukluğumdan beri böyle elimde olmayan bir durum bu.
Çevremde nadir de olsa şiveye sahip kız-erkek arkadaşlarım oldu onlar hakkında en ufak olumsuz bir şey düşünmüyorken flört ederken vs yok ya bu erkekle olmaz diyorum bu durum beni ayırt eden bir insan mı yapar?
burada benim dediğim gibi olan arkadaşlar varsa lütfen yanlış anlamayın çocukluğumdan beri böyle elimde olmayan bir durum bu.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer