geçen bir arkadaşım sayesinde bi çocukla tanıştım puff almak için enerjimiz tuttu instadan takipleşiyoruz falan bana dedi ki ’bizim eve gelebilir misin?’ ben de “puff için mi“ o da ’hem o hem de kahve içip sohbet ederiz’ dedi ama çocuk yakışıklı baya ve geçen sene bizim okuldaymış o yüzden çok heyecanlandım çağırınca ama şimdi evlerine gidince napıcam bilmiyorum çok gerginimmmmm
Güncellemeler
+1 yıl
yaa herkes kötü kötü şeyler yazıyooo
AĞAĞĞAĞAĞ bi çocuk beni evine çağırdı ? napıcam çok gerginim yardım edin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Gergin olman normal çünkü hiç iyi şeyler olmicak 😂
ya off
Öyle ama görünen köy kılavuz istemez bana niye ofluosun
daha liseyiz olur mu ki öyle şeyler
Liseliler daha çılgın ama benim liseli bir manita vardı off öyle bişey daha görmedim ömrümde
yaa korkutma beni yapmaz o
Valla bilemicem artık 🤪
AĞAĞAĞĞAĞ
yarın buluşmak istiyor avmde
Neyse sende zevk almaya bak artık yspcak bişey yok 😂😂
Ha AVM de pek sıkıntı olmaz ama evine gidersen belini kırabilir 😂
ama bu iyiye işaret di mi
Kötü kötü
Şeyler yapmak istemiyor
AVM ise sıkıntı yok ama eve cagirdiysa üstüne çıkabilir ya da sen onun üstüne çıkabilirsin dikkat et 😂😂
ALSPKEODMDLDMDP OFF YA
ama ben işk defa böyle birisyle avmye gidicem ne konuşsam acaba
Hmm e git işte tecrübe kazanırsın 😀
Evde de ağağağağağa demek istemiyorsan gitme bence kanka sjjejejs
Hahahahah
gitme kimseye güven olmaz icerden ağlayarak çıkma sonra yinede sen bilirsin
Evlerine gidince aşkım yavaş aşkım acıyooo ohhh ahhh uwğşrkkdkd diye inleyecen
abla manyak misin adam akıllı tanimadigin birinin evinde ne işin var gitme
Yakisikliymis ya yeter
Gitme hata yaparsın
ya nolabilir ki
herkes çok kötü şeyler yazıyo ama bence öyle şeyler olmayacak
Geğirdi mi bu ağağağağa derken
PUAHHAHAHAHAHA
Puff nedir, ben sigara çeşiti diye biliyorum
Gitmeyi düşünmüyorsundur umarım?
yon 16 filan heralde.. gitme yerler seni askım
Kişisel temizliğini yap git knk
Agsgdigg
Biraz kullanıp atar cok korkmana gerek yok :D
Sen kaç yaşındasın
lise 1
Çok mu safsın sen gerçekten
ya niye ki
Safsın kararımı verdim. Yaramazlık da var öyleyse sende
olacaklar belli bol şans shsjhshw
G otunden ya rak yicrn iste ne guzel azggin kasar
Zıpla üstünde
Konuşmak ister misin Dm gel takip at
ne konuşcaz
birisitle kpnuşuyorum şu an
Takip at ıstagram var mı
isim yaz
Burdan takip at
nesaj yazmaya sevitem yetmiyo
Takip at ben yazarım
attım
Puff ne awq
Sonu mutlu son
Hiç mi twcrüben yok
yok liseliyim
Konuşalım mı
konuşalım
İstek atabilir misin
attım
İkimizde yazamayıx xper yetmez inst var mı ya da Skype
hmmm
Instagram fakeden ekliyim mi
Olur
ama nerden söyliceksin
buraya yazsan sorun olur mu
ozdemirfatih3410
Yazdım
@fatihde3410 diğer hesabım bunu kapatıyorum
Gidersen verirsin
puff ne
Git ver gel