Erken yaşta anne oldum çok zor yardımcı olur musunuz?

1 yıllık süren ilişkimden bir hatayla hamile kaldım 8 ay annemden sakladım ve erkek arkadasım beni terketmisti bu süreçte anneme bu durumu açıklayınca arkamda durdu brbek doğdu ve hala yardımcı oluyor fakat işe girmesi gerekiyor ve bebeğe pek bakamıyprum galiba sütümde yetmiyot sütümün çoğalması için ne yapabilirim ve gazlı bir bebek yardımcı olabilitmisiniz

çocuğun babası hiç bir şekilde iyi değil sevmemiştirde hiç kesin çocuk doğduğunda ailem son bir şans için çağırdı o heryerden engelledi. çocuğun yüzünü hala görmedi ama fake hesaplardan beni takip ediyor hala ona karşı birşeylerdw hissediyorum unutmaya çok çabalıyorum çünkü evin her köşesinde eğlenceli gülüp eğlendiğimiz anılar var hep aldattığınıda yakaladım son zamanlardada alkolikti bağırıyordu artık takmıyor gibiydide beni bu dönemde bana ailesi bahanesiyle ayrıldı (19yaşında) sonrasında ben bunun ınstagram hesabını buldum ve bir sürü kız takip ediyordu hala da öyle bana sonra soğuduğundan ayrıldığını söyledi hiç bir zaman bana dürüst olmadı ama hayatımda ilk defa böyle sevmistim ama beni bu dönemde bu halde bırakması ortada ve hiç bir gün bile arayıp sormaması canımı yakıyor sosyal hizmetler bana geçmişte psikiyatri ilaç dönemim olfuğundan psikolog bağladı düzenli gelmemi söylüyorlar ama ben tekrar o döneme döndüğümü görünce ya da öyle gösterilince dahada kötü oluyorum ağlamam bebeğe sıkıntı çıkarırmı
Erken yaşta anne oldum çok zor yardımcı olur musunuz?
Cevapla