Ramazan boyunca yan yana bir şey yaşamadık. Şimdi bana saçma iki seçenek sundu ne yapmalıyım?

Sevgilim aslında iyi ve anlayışlı biridir. Fakat ramazanda buluşsak bile ben oruç olduğum için bir şey yaşamadık ama son zamanlarda bu durumdan fazla şikayetçiydi. Akşamları da ailesi izin vermediği için olmadı. Şimdi de ya bir gün orucu bırakır yapariz ya da beni unut bundan sonra yazdı. Şaşkınlık içerisindeyim ne yapacağımı bilmiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Sorum güncel. Bunu yapma sebebi aşağıda bir yorumdada belirttiğim gibi onu artık sevmediğimi ya da hayatımda başka birinin olduğunu düşünmesi gibi kendi kafasında kurdugu düşünceler olabilir mi? ( Bu tarz bir düşüncesi olup olmadığını bilmiyorum sadece arkadaşımın bir varsayımı)
Ramazan boyunca yan yana bir şey yaşamadık. Şimdi bana saçma iki seçenek sundu ne yapmalıyım?
Cevapla