Güncellemeler
+1 yıl
Sorum güncel. Bunu yapma sebebi aşağıda bir yorumdada belirttiğim gibi onu artık sevmediğimi ya da hayatımda başka birinin olduğunu düşünmesi gibi kendi kafasında kurdugu düşünceler olabilir mi? ( Bu tarz bir düşüncesi olup olmadığını bilmiyorum sadece arkadaşımın bir varsayımı)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Çok anlayışlı biriymiş gerçekten !! bu gençlerin abuk sabuk istek ve kaprisleri çok usandırıcı..
Gerçekten çok haklısınız Surda bir şey de kalmadı gerçekten sınıyor beni
Bir kapris yüzünden inancından vazgeçmeyeceğini söyleyebilirsin.
Bunu ona zaten söyledim empati kurup beni anlaması gerektiğini de
Orucu bırak ve kızı yap derim. 1 günden bir şey olmaz
Şunun şurası 3 4 gün kalmış dayanilmayacak bir durum değil.
ibadetin önemini anlat o zaman, ne sabırsız kızlar var arkadaş
Bende ne olursa olsun buyuk konusmayim inancimdan ahiretimden daha degerli degil. Asil ben ona derdim dayanmiyorsan sen beni unut diye...
Uzun zamandır birlikteyiz ve böyle biri değildir. Sadece gereksiz bir kaprisi oluştu.
Uzun ya da kisa zaman onemli degil. Uzun zaman onun icinde gecerli ama o ona bakmiyor nefsini dusunup uzun zaman iliskinizi bi anda yok sayiyor..
Mantıklı düşünmedigi kesin ama hatasını anlayacağını düşünüyorum. Bir arkadaşım ondan soğuduğunu ya da hayatında başka bir kadın olduğunu düşündüğü için bu şekilde davranıyor olabilir dedi buna katılır mısınız?
Her sey olabilir bahanede olabilir insanoglunu anlamak zordur
Gerçekten öyle hiç bu tarz yaklaşımları olmazdı aksine yapanları eleştiren biriydi ama bu tavrı beni de oldukca şaşırttı. Umarım aklını başına alir
Alirsa senin gibi birini kazanmis olur almazsada kaybeden bence o olur gibi.
Gerçekten böyle mi düşünüyorsunuz
Bence boyke
O kızdan hayır gelmez
Öyle demeyin üzülüyor insan.
Siz sordunuz biz cevap verdik beyefendi evlenirseniz oruçtan da tamamen olabilirsiniz ama sizin tercihleriniz tabiki
Yok yazdığınız için teşekkür ederim sadece bu durumda olmak üzücü kötü bir şey söylemiyorum size
Bırak git órospuya bağ hele
Ondan beklediğim bir şey değildi ama siz yine öyle demeyin lütfen.
Adammssiiiinnnsssss ama yaptığı hiç hoj bije deell
Evet değil bunu onlada söylüyorum ama benim için bir gün bunu yapamıyorsan diyip tripleniyor
Yav bırak seven insan her türlü bekler ámi kasiniyo bunun
Libidosu yüksek biri evet
Bu hiç bir şeyi degistirmiyo beminmde aşırı yüksek ama bı erkekle el ele tutusmadim kariyerime bakıyorum çünkü seversem tümüyle severim aklım onda kalır biliyorum
O yüksek lisansını tamamladı bir üniversitede araştırma görevlisi şu an da sözün özü kariyerine zaten devam ediyor. Bu kadar eğitim düzeyinde empati seviyesi beni üzmüyor değil.
Valla ne diyim
Bende bazen diyecek bir şey bulamıyorum. Size birkaç soru sormam mümkün mü?
Sor bakiyim
Birebir sorma şansım var mı?
Yok asko erkolari boykot ediyorum kimseyle konusmicam 😂
Anladım teşekkür ederim yinede.
Unut gitsin o zaman
Uzun bir ilişkimiz var o kadar kolay olmuyor maalesef