Küçükken sevgi alamama durumuna ne iyi gelir? biri hayatıma giriyor eğer beni seviyorsa bağlanıyorum sevmiyorsa umursamıyorum?

3-4 aylık terapi aldım ailemden kenarda daha mutlu oluyorum yalnızlık biryerden sonra iyi hisettiriyor bir birey gibi hisediyorum bu yüzden yurtdışına gitmeyi veya başka şehire taşınmayı düşünüyorum 1 seneye

Ama özel hayatta çok yalnızım 20 Yaşıma giricem buarada

Küçükken sevgi alamama durumuna ne iyi gelir? biri hayatıma giriyor eğer beni seviyorsa bağlanıyorum sevmiyorsa umursamıyorum?
Cevapla