Ben çok büyük aptallık yaptım onu sizinle paylaşabilir miyim? Hiç böyle bir aptallık yaptınız mı?

Geçen sene bugünlerde birini sevdim. Yakışıklı miydi biraz yakışıklıydı hareketleri duruşu falan çok hoştu karizmatikti falan. Her neyse bu o sıra kahve işletiyordu tüm gece sabaha kadar kahvesi açık. Benim bildiğim, kahveler en geç 11 de kapanır 12 bile olmaz yanlış mıyım? Neyse sordum sen kahvede kumar mi oynatiyorsun dedim sağdan soldan da duydum çünkü evet dedi ama benim nasıl saflığım tuttu o sıralarda.. Hiç önemsemedim hatta çekici bile geldi biz bir süre devam ettik ama hata bende de var tabi bu beni sadece Instagram'dan ekledi hemen ben çok yakın samimi olmak istedim adamla. Beni ilk buluşmada kahvesine çağırdı. orada bir şeyler yaşadık çünkü daha kimse yoktu. Sonra bu benimle üç beş gün soğuk davrandı benim ısrarlarımla hep konuştuk. Bunun kahvesi battı o ara benimde kafamda kavak yelleri esiyor. Havalarda uçuyorum bunun borcu vardı ben buna işten onun için çıkıp tazminatımla hediyeler aldım borç para verdim altın bozdurdum vesaire vesaire. Sonra bu beni bir süre sonra dövmeye benimle sadece benden faydalanmak için buluştu psikolojimi iyice bozdu sonuç ben zaten fiziksel olarak rahatsızım güzelim part time işimden oldum bir sürü arkadaşlarımdan oldum psikolojimden oldum şu an eee diyeceksiniz sonuç ben hala bu çocuğu çok seviyorum ya.
Ben çok büyük aptallık yaptım onu sizinle paylaşabilir miyim? Hiç böyle bir aptallık yaptınız mı?
Cevapla