Seninle şöyle sahilde yıldızları izleyemedik ah üzümlü kekim 😀

Unutulmaz anlarınız var mı?
Seninle şöyle sahilde yıldızları izleyemedik ah üzümlü kekim 😀

Unutulmaz anlarınız var mı?
Sevgilim olmadığı için bir şey yapmadım hiç bir zaman. olsaydı film izlerdik ama en çok. çünkü film ve dizi izlemeyi çok sevdiğim için sevgilim ile birlikte izlemek aktivite yapmak güzel olurdu bir de tabi ki de dışarı da yağmurda el ele tutuş ve gezerdik birlikte.
Gondol gibi seyleri kaldıramıyorum. Midem falan bulanir basim doner ustune korkarim. Korkuyor numarasi yapip sarilmak isteyen sevgilim gondol gondol diye tutturmustu. Gondola binince rolleri degistirmistik. Bir daha gondol lafını acmamisti hanımefendi
Cevap
2Cevap
Bir keresinde gece vakti zillere basıp kaçmıştık.🙄
Bu zamana kadar hayatta kalmış olman sevindirici sevgili lotus 🤣
😂😂
Bilirsin ben romantik biri değilim odunluk var hamurumda.
Ama iş munzurluk yapmaya gelince kimse elime su dökemez😂
rüzgarlı bir akşamüstü denize karşı bi duvarda oturup iki sigara yakmıştık, hemen bitivermişti :*((
Seyahat etmek sanırım
Aklıma gelmediğine göre yok :D
sevgilim yok
Eski?
Hiçbiri yok
🚬🚬🚬
Sevgilim olmadı 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?