Arkadaşlarımla bir erkek hakkında iddiaya girdik ama zamanla ona aşık oldum. Gerçeği nasıl anlatabilirim?

Kendi halinde biriydi çok efendi iyi bir çocuktu. Yeni polis daha ve mahalleden birkaç kız kimseye bakmaz falan diyordu. Ben de iddiaya girmiş bulundum. Başta ona karşı bir şey hissetmiyordum o da yüz vermiyordu yani bayağı zor oldu ama bir şekilde ona aşık olduğumu sandı ve duygularıma karşılık verdi. Ben aslında aşık numarası yapıyordum o süreçte başka kişilerle de flörtleştim. Arkadaşlarım da bunu biliyor.
ama beni o kadar güzel sevdi ki ben zamanla başkalarıyla kıyasladıkça onun ne kadar özel olduğunu gördüm ve bu çocuğa aşık oldum. Şu an ilişkimiz gerçeğe döndü ama o en başından beri gerçek sanıyor. Arkadaşlarımdan birkaçıyla da aramız bozuldu ve anlatırım her şeyi ayrıl falan diyorlar. Aramızın iyi olduğu kızlar da onu kandırma daha fazla falan diyorlar. Anlatırlarsa o çocuk yıkılır. Ben onu kaybetmek istemiyorum. Anlatmayı çok denedim ama olmadı senin üstüne iddiaya girdim nasıl diyebilirim ki? Lütfen yargılamadan anlamaya çalışın fikirleriniz önemli.

Güncellemeler
+1 yıl
Nikahlandık dostlar😊🎉 düğünüm yaza inşallah.
Bu soru da burada hatıra kalmış oldu. Haberdar etmek istedim öyle:)
Arkadaşlarımla bir erkek hakkında iddiaya girdik ama zamanla ona aşık oldum. Gerçeği nasıl anlatabilirim?
Cevapla