Kendi halinde biriydi çok efendi iyi bir çocuktu. Yeni polis daha ve mahalleden birkaç kız kimseye bakmaz falan diyordu. Ben de iddiaya girmiş bulundum. Başta ona karşı bir şey hissetmiyordum o da yüz vermiyordu yani bayağı zor oldu ama bir şekilde ona aşık olduğumu sandı ve duygularıma karşılık verdi. Ben aslında aşık numarası yapıyordum o süreçte başka kişilerle de flörtleştim. Arkadaşlarım da bunu biliyor.
ama beni o kadar güzel sevdi ki ben zamanla başkalarıyla kıyasladıkça onun ne kadar özel olduğunu gördüm ve bu çocuğa aşık oldum. Şu an ilişkimiz gerçeğe döndü ama o en başından beri gerçek sanıyor. Arkadaşlarımdan birkaçıyla da aramız bozuldu ve anlatırım her şeyi ayrıl falan diyorlar. Aramızın iyi olduğu kızlar da onu kandırma daha fazla falan diyorlar. Anlatırlarsa o çocuk yıkılır. Ben onu kaybetmek istemiyorum. Anlatmayı çok denedim ama olmadı senin üstüne iddiaya girdim nasıl diyebilirim ki? Lütfen yargılamadan anlamaya çalışın fikirleriniz önemli.
Bu soru da burada hatıra kalmış oldu. Haberdar etmek istedim öyle:)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer