Erkeklerin dominantlıgını hissedemiyorum? Ve ayrılma sebebim oluyor? Ne olacak böyle?

Günümüzde erkekler fazla mi rahat desem ya da feminenlik mi var desem biraz bilmiyorum. Görücü de olsa, kendi tanisip gorustuklerimde olsa erkek olarak agirligini hissedemiyorum. Kadin belli yerde erkegin, erkek oldugunu, o enerjiyi, gucu hissetmek istiyor. Ben istiyorum yani ama gorustuklerimin buyuk kısmini erkek gibi göremedim yani.

Nasil anlatsam güç dedigim bana sert davransin, canımı okusun, maçoluk anlaminda değil. Erkegi bircok konuda bastırırsam o erkege saygim kalmiyor. Mesela ondan fazla kazaniyorsam, her işi ben hallediyorsam ve o bir sey yapmıyorsa her seyi uzerime yıkıyorsa, iliskiyi ya da sohbeti dahi yöneten taraf bensem, bana gore hareket ediyorsa...

erkegi bircok konuda bastırıyorsam ona saygim azalıyor. Hani her seyi ben yapacaksam, bu iliskiyi ben yoneteceksem ya da evliligi yuruten taraf, en cok emek harcayan taraf ben olacaksam, evlilikte her isi ben yapacak, her sorumlulugu bana yikacaksan o zaman yanimda ne işin var diye dusunuyorum.

hani erkegin ozguvenli olup, bir seyleri kendi eline alip yonetmesini istiyorum. Kendisinin bazi seyleri dusunebilmesini istiyorum. Ama günümüzde olmuyor. Bulusuyorum ve sohbeti dahi ben yonlendiriyorum, karsi taraf bir sey yapmiyor. Hani biraz otoritesi olmayan erkegi, erkek gibi goremiyorum. Evlilik gozuyle de bakamiyorum. Bundan eş olmaz, bundan aile babasi, aile reisi olmaz diye düşünüyorum. Kimisi kendini dahi yonetemeyecek durumda.

Kimse ipleri biraz da olsun eline almak, sorumluluk almak istemiyor gibi. Hani eril ve dişil dengesi goremiyorum. Erillik hic goremiyorum. Erkekler gunumuzde tamamen kadina yıkılmış ve kadina birakmis gibi her seyi. Sorumlulukları, evin gecimini, her seyi. Günümüzde ben erkeklerin varliklarini hissedemiyorum yani.

Yani tam kafamdaki seyleri yaziya dökemedim ama anlatmak istedigimi anlatabildim umarim. O maskulen tarafi, yönlendiren, bir işe girisip onun sorumluluklarini gogusleyebilen erkekleri göremiyorum. Özgüvende goremiyorum. Cogu ozguvensizlik ve ego arasindaki dengeyi de sağlayamıyor.

Erkeklerin dominantlıgını hissedemiyorum? Ve ayrılma sebebim oluyor? Ne olacak böyle?
Cevapla